Foros ›
Autor
Mensaxe
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 8:13
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Solamen escribió:
Estimado administrador, en el calendario aparece la andaina de Ribeira en el día 6 cuando lo correcto es el día 5.

Saludos
Gracias por el aviso. Fue un error mío y no del administrador, será solucionado lo antes posible.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 8:20
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Graciñas a todos os que me contestastedes, antes de parar pola lesión, coido que estaba en boa forma, este ano levaba 5 medias maratóns e 7/8 carreiras máis.
Voulle comentar o fisio a opción de facer a andaina, xa que agora mesmo o problema meu é correr, andando non teño molestias.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 9:11
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Solamen escribió:
Hola compañeros, de la andaina de Ribeira, sabéis algo sobre el perfil, puntos de control y avituallamiento, dureza, etc, la información de la página web parece un poco escasa. Saludos.
Hola, Solamen: Paso a explicarche un pouquiño as túas dúbidas.
Perfil: E un perfil relativamente plano. Ten catro subidas: Km. 3, unha tachuela que vai desde o nivel do mar hasta uns 80 metros aprox. Durante os seguintes 16 km. todo llano. Subida ó monte da Cidad (de 0 a 125 m.) De novo hasta o km. 34, todo llano. Subida ó monte Tahume (de 0 a 225). Por último no km. 43, subida ó monte de San Alberto (de 30 a 150 metros). Esto dentro das andainas, é un perfil facil.
PUntos de control: Km. 18; Km 28; Km. 39. Os pasos están calculados para ter que andar a unha velocidade inferior a 6,5 km/hora e non inferior a 4,2 km/hora.
Avituallamentos: Kms. 8 (Couso), 18 (Cidad), 28 (Teira), 39 (Dolmen de Axeitos), 45 (San Alberto) e meta.
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 9:56
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Urko, muchas gracias por la información.

Ánimo a todos los que os estéis pensando participar en andainas, en forma o no, y ya sea en la de Riveira o en cualquier otra, muy buen ambiente, además de disfrutar del recorrido, yo llevo sólo dos de 50 km y me ha enganchado, merece la pena probar.

Saludos
ninpatrás

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/09
0 Carreiras
10 Mensaxes
Valga
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 22:37
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Eu creo que o comentario que fai Urko acerca de tomarse a andaina en plan competitivo ou non, expresa perfectamente o xeito no que eu as vexo, o reto contra un mesmo e a satisfaccion da superacion propia, non a de superar a ninguen. Se todos foran o mesmo ritmo, charlando e en grupo seria mais ben unha excursion de japoneses. Nas andainas hai a quen lle gusta charlar, a quen non, a quen charlar un pouco, e todas as opcions me parecen respetables, e o bonito e facelas como un queira, o fin ninguen vai gañar nada, so a satisfacción propia de levar o corpo ese pouquiño mais do que xa andamos todos os dias no traballo e na vida diaria, como ben expresou Urko.
Cecebre

Mods
Mods
9/11/03
0 Carreiras
1346 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2009, 12:38
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

O próximo 20 de setembro andaina de San Cibrao das Viñas, Ourense

www.correrengalicia.or...pic&t=4809
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 05 Set 2009, 8:44
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Me he quedado sin ir a la andaina de Riveira, el coche a las 7 de la mañana me dijo que era muy temprano y que me fuese yo andando, pero a 70 km de Riveira, no me pareció buena idea.

Así que a todos los que en estos momentos estáis en ella, ánimo y que alguno cuente que tal ha ido.

Saludos.
ninpatrás

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/09
0 Carreiras
10 Mensaxes
Valga
Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2009, 13:55
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Eu participei por primeira vez e a verdade e que o pasei moi ben, ainda que teño ainda hoxe algunhas secuelas musculares. As paisaxes que che vou contar, espectaculares, mar, monte...acompañado todo cun día soleado cunha pequena brisa que aliviaba o calor.
A organización moi ben, con unha atención estupenda nos controis e avituallamentos, nos que non faltou de nada, auga, frutas, zumos, bocatas, empanada. Si acaso por decir algo non bó, o último tramo, calculo que entre o Km. 47 ou 48, na zona dos muiños, resultou un tanto perigoso, e unha marcaxe do percorrido nesta zona, tivome perdido un par de minutos. Como anécdota decir que pasamos por unha zona de 3 Km. mais ou menos na cal estaban facendo unha batida do xabarín, e ali andabamos nos entre os cans e os cazadores, rezando para non saír dali cun tiro no corpo, polo que nos aconsellaron ir en grupos de seis ese tramo. Supoño que non se pode culpar de eso a organización, habería que ver quen autorizou esa batida si a andaina levaba moito tempo organizada, e un troco do percorrido seía a esas alturas inviable, supoño.
Non sei quen tería a responsabilidade si chega a ocurrir unha desgracia...
Respecto o tempo empregado a min levoume 7h. 50 m, aínda que a suma dos tempos que nos retiveron nos controis por chegar antes sería de 1 hora, e tamen a saída neutralizada polo centro de Riveira demoraríanos uns 20 m.
Pois eso, creo que te perdeches unha gran andaina.
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2009, 9:37
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Gracias ninpatrás, me he has puesto los dientes largos, me alegro que lo hayáis pasado bien, el día y el recorrido tenían una pinta expléndida.
Yo tenía mucha ilusión por ir, era la primera que hacía con mi hijo, para la cual llevabamos una temporada entrenando, además de ser la última de 50 km de este año.
Seguiremos entrenando para la próxima.

Como me imagino que te habrás enganchado a las andainas, nos vemos caminando.

Saludos.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2009, 16:00
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Ola, ninpatrás:

Alégrome que che quedase tan boa opinión da andaina. O que si, gustaríame que comentases un pouquiño o dos km. 47-48 na zona dos muiños. Recoñezo que este ano non fixen esa baixada...a perigosidade a que era debida? ¿A señalización, floxa??

En canto ó do xabarín, sí que foi unha desagradable sorpresa: cando o compañeiro que sale en bici unha hora antes supervisando, pasou por alí, aquelo estaba do máis tranquilo. Uns minutos antes da chegada dos primeiros participantes, avísanme desa situación da batida. Non hai tempo material a modificar nada. Solución: agrupar os participantes en grupos de 6 e inmediatamente avisar ós cazadores da situación. O perigo era mínimo, pero sempre existe. As armas cárgaas o demo...(un amigo meu retrancaba: "...pero dispárana os jilipoias!!" Con perdón!) De todos xeitos, hai moito máis perigo calquer domingo do período de caza nos que salimos ó monte individualmente.
Responsabilidade en caso de accidente?: buffff....sólo de pensalo éntrame un sudor frío!!!!
ninpatrás

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/09
0 Carreiras
10 Mensaxes
Valga
Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2009, 8:42
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

O de "tanto perigoso", comento porque era un carreiro moi estreito en pendente e no que habia que dar algún salto, pero bueno, xa comentei que era un comentario por poñer algo non bo. Xa sabes que as veces as cousas facemolas nos perigosas. De todolos xeitos ese tramo e precioso e encantoume pasar por ali. ¡¡ Non iba a poñer todo bo, non!!
En canto a Solamen decirlle que esta era a miña primeira de 50 Km., a esto dos andarins engancheime este ano na de parellas de Rois, e si, descubrin outra actividade que me parece fabulosa.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2009, 10:05
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Ah, vale, ninpatrás: pensei que fixeran algunha roza e deixaran maleza ou similares... De todos xeitos, máis "perigoso" estaba o carreiro que baixa do vértice xeodésico do monte da Cidá. Moi estreitado pola maleza, esbaradizo, e con máis pendiente. Pero vaia, esas cousas son as que lle dan "salsiña" ás andainas!!

Outra cousa: podedes ver fotos da andaina na web do concello: www.riveira.es

E U, non conta nada???
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2009, 11:55
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

URKO escribió:
E U, non conta nada???
Eu é que son de natural calado Silbar .

Antes de nada decir que me alegrei moito de poder saudar ós conocid@s da zona, que con algún de vos xa facía que non coincidía.

Era a miña primeira vez en Riveira, animado polas moi boas opinións (do percorrido e de organización) doutros compañeiros, e a verdade é que non decepcionou as espectativas. Descontando o da batida, do que estádes xustificados, eu como participante vina moi ben en tódolos aspectos e non tiven ningún incidente reseñable.

Xa escoitara que non tiña moitas costas, pero esperaba algunha máis. Aínda así desta vez veume moi ben, xa que levaba algún tempo fora do mercado e en preparación partía case de cero.

O da baño na praia á chegada é impagable! Moi feliz

Graciñas por todo Guiño

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
ninpatrás

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/09
0 Carreiras
10 Mensaxes
Valga
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 9:00
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Deixo un comentario máis que leín en "Cartas al director" no "El correo gallego" acerca da andaina de Riveira, creo que no do venres 11. Foi enviada por un tipo de Santiago.

"Tengo un reto. Caminaré cincuenta kilómetros en doce horas a través del ayuntamiento de Ribeira. Mucha calvicie y barrigas de felicidad. Apariencias. "La plenitud en el fondo se consigue a los cuarenta". Cada uno debe seguir su ritmo, aunque noto un orgullo mudo en todos los que somos adelantados. Buscamos flechas verdes fosforito en cada intercesión. En los puntos de avituallamiento disponemos de tentempiés y refrescos. Muchos ni se sientan a disfrutar de la sombra y tras quince minutos me decido a partir, pues intuyo que pocos quedan a mi espalda.

La ruta es verde y agreste. Arenácea o pedregosa. ¿Por qué nunca me sentí cómodo con bo-tas? Este año hay un pequeño tramo de asfalto porque algún paisano se quejó de que pisaban su terruño. Normal. Yo conocía A Curota pero no el "mirador da Cidá" con unas vistas panorámi-cas que quitan en hipo. Apúntenlo. ¡Qué nítida se ve la ría! Allí está el lago Vixán y las Dunas.

La organización no olvida un detalle."No vayas solo, hay una batida de jabalíes".Tenían razón. Vi hombres silbando y más allá a otros con escopeta al hombro buscando un apostadero.

Tengo pulmón para correr y hacer cambios de ritmo, pero caminar es distinto. Paciencia y piñón fijo. Tras medio día debatiéndome en mis pensamientos formamos un grupo de tres. Mejor así. El de sombrero de paja antaño corría maratones en tres horas y el barbado no dejó de colgarse medalla en todas las ediciones de la pedestre compostelana. ¡Ahí es nada! El historiador no puede detenerse ante el Dolmen de Axeitos y el petroglifo Pedra das Cabras; un pecado, pero no es tiempo de turismo. Me llevan en volandas a la playa de Coroso a unos 5km/hora. Del primero al último somos recibidos entre aplausos. Música del país. Mejillones y churrascada. Todos orgullosos, pero nadie invitó a bailar a una dama."
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 10:21
Asunto: Re: ANDAINAS 2009

Non fallaches ca data da carta: "Muchos Pasos".

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos