Foros ›
III carreia e andaina O Tangaraño
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 8:29
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

Hola, sabeis si hay algun plano del recorrido en algun lado. El que hay en la pagina de la prueba no se aprecia bien el recorrido.

Nos vemos en la subida.
aminomepillaelradar

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 10:41
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

No se si conoces un poco la zona, pero vamos desde luego que no hay ningún mapa, no son ni pistas algún tramo es totalmente camino de cabras, eso sí con muchas cuestas y muy pendientes y posteriormente mucha bajada
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 13:32
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

xanciño escribió:

hola,
non vos olvidedes de comunicarlle esa modificacion a Adm para que a cambie no calendario de carreiras para pasar o perfil de 1,0 a 1,5 ,
cando habra que subir Muerto , sera a primeira carreira de montaña que consellos me recomendades para chegar en condicions a meta Muerto .

sds
Molón

¿Llegar en condiciones a meta? Ríndose qué optimista!!! Yo también me estrené en las carreras de montaña en el Tangaraño y te puedo asegurar que la dureza es totalmente diferente a las de asfalto. Acabas con las piernas destrozadas. Además este año le han metido un par de kms. más

Yo no la pude hacer entera corriendo, hubo tramos que tuve que ir andando, y estaba bastante fuerte (para lo que soy yo), venía de hacer 1h:36' en la Vig-Bay y 43' en Gondomar.

Si quieres un consejo, haz bastante pesas de piernas, sobre todo cuadriceps. Yo creo que para estas carreras da igual estar rápido, es más importante tener mucha fuerza.

Saludos

The race ends, the road never does.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2009, 20:45
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

esta carrera es mas dura que la de paderne de allariz ? a pesar que son menos km ,como anda esta de muros jejeje
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 11:03
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

tara escribió:
esta carrera es mas dura que la de paderne de allariz ? a pesar que son menos km ,como anda esta de muros jejeje

ya sabeis que a mi me gusta bautizar a los muros de las carreras en honor a las clásicas ciclistas de las Ardenas.

En esta carrera hay un tramo de unos 350m en los que se pasa de 325m de altitud a casi 400m, por lo que el desnivel es de casi el 30%.

Si hos dais de cuenta respecto a anteriores ediciones, es el tramo que comienza en un brusco giro a la derecha (hace 2 años me caí ahí) para tomar el "camino de cabrás" que conduce a la "piedra do Tangaraño".

Lo he bautizado como "muro de Tangarañouberg"....jejej Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2009, 11:16
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

aminomepillaelradar escribió:
De hacer el recorrido, mucho me va a estrañar dado que la parte del final que se introduce nueva en esta edición todavía está llena de acacias, ramas y demas, casi se me está ocurriendo de poner día hora para que se apunten algunos voluntarios Silbar

buenas amigo. me refería a realizar el recorrido del año pasado.

si necesitas un voluntario para ir a acondicionar el nuevo tramo yo te puedo echar un cable el domingo.

www.jeffxavi.blogspot.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2009, 19:47
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

Outro mais que se apunta o Tangaraño.
Paseino moi ben en Boborás e na cross ambiental de Ordes, polo que este perfil, ainda que duro , ten que ser moi chulo.
Vémonos aló.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 10:17
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

hola,
sendo a miña primeira carreira de montaña, que diferencia de ritmo se leva con respecto a correr en asfalto e en tempo con que diferencia se chega en meta,
a verdade que me impon respeto isto de correr en vertical Muerto , pero algun dia habra que facelo, espero chegar enteiro a meta Mr. Green .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 12:25
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

Xanciño, estimado amigo eu fixen a miña primera carreira de montaña en Septiembre do 2008, para preparar ven a pretemporada, paseino moi ben pero a diferencia con ruta o pista e enorme non ten nada ke ver, e vai depender de moitos factores, como desnivel positivo ou negativo, tipo de camiños ou monte atraves etc. Sorte e espero haberche axudado.
Tes ke coller un ritmo que che sell comodo e ti mesmo.

www.cristobalrodriguez.es.tl
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 12:32
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

xanciño escribió:
hola,
sendo a miña primeira carreira de montaña, que diferencia de ritmo se leva con respecto a correr en asfalto e en tempo con que diferencia se chega en meta,
a verdade que me impon respeto isto de correr en vertical Muerto , pero algun dia habra que facelo, espero chegar enteiro a meta Mr. Green .

sds
Molón

pa que te fagas unha idea da dureza da carreira o meu ritmo foi de 4´57" m/km, e decir, no tramo do camiño de cabras vas case que andando

www.jeffxavi.blogspot.com
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 12:54
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

ko ke nos di Jeffxavi, pois creo que queda todo aclarado, graciñas pola información.

www.cristobalrodriguez.es.tl
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2009, 13:07
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

pentatleta escribió:
ko ke nos di Jeffxavi, pois creo que queda todo aclarado, graciñas pola información.

De todas formas, hoxe se teño tempo saio a tirar unhas fotos do percorrido na súa primeira parte.

www.jeffxavi.blogspot.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 03 Xuñ 2009, 22:01
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

A ver se por fin nos coñecemos Jeffxavi, e deixamos atrás pequenas rencillas futboleiras.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Xuñ 2009, 22:30
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

guti290971 escribió:
A ver se por fin nos coñecemos Jeffxavi, e deixamos atrás pequenas rencillas futboleiras.

nada home, xa verás que nas distancias curtas son un tío moi sinxelo que se pasa o día sorrindo.O que pasa e que no foro sempre se mete un "no papel de malote" Mr. Green Mr. Green
A durmir, apertas!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Xuñ 2009, 8:30
Asunto: Re: III carreia e andaina O Tangaraño

hola,
xa esta modificado o coeficiente para esta carreira,
teria que ser mais alto polo dura que é.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos