Foros ›
Autor
Mensaxe
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 9:04
Asunto: Marathon de Toral de los Vados

Vendo que este ano ninguén abre o tema de Toral, vouno ter que facer eu. Entendo que este ano non debe ir Chacal, xa que non nos esta quitando a moral contandonos as suas super kilometradas. Tamén supoño que non serei o unico foreiro que vai. Creo que este ano imos ter sorte xa que de temperatura máxima para domingo só nos dan 30º. O ano pasado había algún máis , je,je,je. Sorte a todos os que vaiades e vemonos domingo.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 10:48
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Cequelinhos, Chacal esta de vacacions hasta o un de Julio.
No obstante magnifica a organización e un recordo para o seu primer promotor que morreu ,desgraciadamente.

www.cristobalrodriguez.es.tl
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 10:50
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

suerte a todos k ides a toral,pero especialmente o meu amigo carlos(tio gilito)q sei q o vai facer moi ben
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 16:42
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

del Ego de Viveiro van unos cuantos, haber como les va, aunque para algunos ya es una competición fija en el calendario.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 17 Xuñ 2009, 17:08
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Yo tenía idea de hacerlo pero al final me decanté por el MAPOMA. Si las lesiones me respetan en el próximo o siguiente año lo haré. Mucha suerte a todos.
Mugardos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xuñ 2009, 15:26
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Yo,estaré alli y me gustaria conocer RUNNER que van intentar bajar de 3horas.Para darme a conocer llevo en mi camiseta mi nombre SUSO-ESPAÑA-MUGARDOS -GALICIA.Un saludo
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 18 Xuñ 2009, 19:04
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Mugardos, soy cristobal del grupo de Marcelo, espero que bajes de las tres horas y dejes el pabellón alto, venga a darte caña y un saludo.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2009, 16:44
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Bueno; eu non vou desta que corro na media de A Coruña mais adiantovos que hoxe saín correr á hora da maraton e chégalle de carallo á calor que vai; supoño que será como o ano pasado cequelinhos ben volo pode contar...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2009, 21:01
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Hola correlegas.Yo corrì la maratòn de Toral el año pasado y ademàs fue mi primera y ùnica maratòn que he corrido.Hizo mucho calor,menos mal que es a las 8 la salida,pero disfrutè muchìsimo y acabè con una sonrisa d eoreja a oreja.Recomendable 100% esta maratòn y una organizaciòn increìble.
De momento no quiero correr màs maratones hasta dentro de unos años y prefiero medias y carreras populares.Intentarè ir a la media de Coruña el domingo,pero seguro que me acordarè del maratòn de Toral siempre.Suerte y ànimo a todos los que vais a participar en esta maratòn y en especial a Cequelinhos que es un tipo fenomenal.Saludos y nos vemos en el asfalto.
P.D:Kandpalleiro nos vemos en Coruña el domingo,creo que vamos un buen grupo del ADAS. Chupete Mr. Green
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Xuñ 2009, 18:03
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Un ano máis, e xa van seis, cumplimos co Marathon de Toral. É unha das miñas probas fixas no calendario. Este ano chegaba ben de forma, facendo as miñas mellores marcas en media marathon, viña un pouco escaso de Kms. pero iso é o problema de todolos anos. Asi que viña ambicioso e saín coa intentención de facer menos de 3h 10' , isto é baixar 5' a miña mellor marca.
Na saída, caras conocidas de Vigo pero menos que outros anos. A temperatura boa, sobre uns 13º. Salo un pouco rapido, os primeiros 3km a 4' 15'' . Sobre o Km 4 colleme un chaval de Vigo co que xa coincidín máis veces e imos xuntos a bo ritmo. Pasamos o km 10 un pouco por debaixo de 44' e seguimos ata a media maratón onde se queda un pouco e me dice que non o espere. Paso a media en 1h 33'44'' bastante comodo e collendo cofianza. Paso sólo por Ponferrada, na Primeira rotonda hai un Municipal, pero na segunda ningún, eu xiro á dereita porque me sei o circuito pero penso que pode vir alguén solo e seguir de frente. No seguinte cruce hai unha voluntaria que indica á dereita e logo ninguén máis despois ata pasar o Hotel do Temple, onde hai outro guardia regulando o trafico no Km 25. Aqui pasanme varios corredores que van moi rápido o que me mosquea xa que ainda que eu creo que vou ben, empezo xa a dudar do meu ritmo. Pero paso o km a 4' 15''(costa abaixo) asi que non hai problema. Pero pasame outro corredor, este é do Comesaña de Vigo, que nos pasara no km 9 a toda velocidade e eu non me dou conta de telo adiantado, asi que lle pregunto que lle pasou. Xurando en arameo dime que seguiron rectos na segunda rotonda e fixeron casi 2km máis. A organización queixouse de que a a responsabilidade dos cruces en Ponferrada era da Policia Municipal e esta non puxo os suficientes efectivos. Pero eu, sin entrar en quen ten a culpa, creo que para futuras edicións debian curarse en saúde e pintar ó menos unhas flechas no chan.
Paso o km 30 en menos de 2h 14'' e sigo bastante ben a pesar de que me volve a coller o meu compañeiro da primeira media e me deixa pouquiño a pouco. Sobre o 35 xa empezo a decaer de ritmo pero sigo por debaixo de 5' o km. vexo dificil ser sub 3h 10' pero polo menos salvo catastofe vou facer marca persoal. Pasame a primeira rapaza con outros dous corredores e non podo seguilos, empezo sufrir muscularmente, xa que de caixa vou moi ben e non me noto moi cansado, pero empezo a ir na reserva. O calor levase ben, nada comparable ó ano pasado, eu calculo que entraria en meta cuns 22º, xa que cando collin o coche ás doce estando ó sol marcaba 27º. O ano pasado máis ou menos a mesma hora e aparcado no mesmo sitio 35º. Co piloto automatico posto entro en meta en 3h 13' 49'' polo meu crono. así que semi satisfeito e disposto a volver a intentalo o ano que ven se eses malos augurios que falaban por alí, de que podia ser a última edición non o impiden. Esperemos que non, xa que sería unha autentica pena perder este clasico do calendario. Creo que no Bierzo deberian vender o Marathon coma un máis deses maravillosos productos que teñen e que tan ben saben ensalzar.
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Lun, 22 Xuñ 2009, 19:38
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Aplauso Me alegro de tu buena marca en Toral Cequelinhos.Un poco triste lo de los problemas del circuìto a su paso por Ponferrada.Yo preferì ir a Coruña a la media y me lo pasè muy bien tambièn.A ver si coincidimos en otra colega.Espero que no sea verdad lo de la desapariciòn de la maratòn de Toral.Los del Barco y Valdeorras la sentimos como nuestra tambièn por su proximidad y es un lujo para todos.Lo dicho tìo vas como un tiro suerte y nos vemos. Chupete Disimulando
Mugardos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xuñ 2009, 15:08
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Felicito a la organización,comerciantes y voluntarios que ayudaron
a celebrar éste MARATHON.Conocí a CEQUELINHOS,aúnque no pude hablar mucho con él,felicidades por tu tiempo. Yo iba para bajar de 3 horas,pero me quedé en 3 horas 59'',no estoy contento,porque en el kilometro 40 marcaba 2 horas 50''. Repitiré para el AÑO que viene.
Un saludo para todos.
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Xuñ 2009, 18:22
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

No están las cosas para felicitaciones a la organización este año. Gracias a la ausencia de señales, voluntarios o guardias en Ponferrada, yo y otros 15 ó 20 corredores (que yo sepa) hicimos una ruta turística por la ciudad, chupándonos 1,5 Km extras. Ha sido mi maratón más larga hasta el momento.

Estas cosas te quitan las ganas de repetir.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 11:37
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

Mugardos escribió:
Felicito a la organización,comerciantes y voluntarios que ayudaron
a celebrar éste MARATHON.Conocí a CEQUELINHOS,aúnque no pude hablar mucho con él,felicidades por tu tiempo. Yo iba para bajar de 3 horas,pero me quedé en 3 horas 59'',no estoy contento,porque en el kilometro 40 marcaba 2 horas 50''. Repitiré para el AÑO que viene.
Un saludo para todos.

Hola

¿Ibas para 3 horas e hicistes una más? ¿dos kilómetros 200 metros en 1h10´?

Creo que no lo entiendo, te has equivocado al escribir o menuda pajara más tremenda te dió.

Saludos
Mugardos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xuñ 2009, 16:49
Asunto: Re: Marathon de Toral de los Vados

lo que dije es que me quede en 3 horas y 59 segundos, no en 3 horas y 59 minutos que es como a lo mejor se comprendió. Un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos