Foros ›
MEDIA MARATON DE RONCESVALLES
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Ago 2009, 17:15
Asunto: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

Al parecer ya se han acabado las inscripciones, que empezaron en junio pero me han dicho que para el año que viene si uno quiere lo avisan por correo. Os dejo el enlace para que echeis un vistacillo
www.roncesvalleszubiri.com/
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 21:32
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

Eu fixen ese tramo do camiño de Santiago... évos moi duro aínda que o balanzo sexa en baixada hai 2 portos de montaña. Iso si, a paisaxe é fermosísima, os bosques son impresionantes. Gracias polo enlace, haberá que estar atento para outro ano.

Ós que vaiades non perdades a ocasión de ires visita-la "Selva de Irati".

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Ago 2009, 20:21
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

Este año yo ire a la marcha que se hace el dia anterior........asi ya me hago una idea para el año próximo. Moi feliz Moi feliz Moi feliz Gracias por la información, ya lo conozco, es una preciosidad, y merece mucho la pena.....si puedo volvere otra vez por alli.....
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 9:04
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

Gracias por el enlace Isabel, siempre es de agradecer.

www.cristobalrodriguez.es.tl
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 9:28
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

Parece interesante. Ya me he registrado para recibir información para el año que viene.
Yo también hice el recorrido a pié hace algunos años pero no lo ví con "ojos de corredor". Ya nos contarás que te parece Isabel.
Hay otra media por el Camino de Santiago en la rioja que he hecho este año y que recomiendo sinceramente a quien tenga oportunidad de hacerla.
www.mediamaratondelcamino.com/
¿alguien sabe de alguna otra por el Camino? Sería bonito hacerlas todas en una temporada.
Saludos.
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 12:01
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

jaaaaaaaa si eso mismo pienso yo, hacer camino santiago corriendo, por etaps, claro jaaaaa
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 6:42
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

No des ideas Isabel....... no des ideas, que en este foro hay much@s loc@s y cualquier dia te enteras de que se está preparando algo así.
Yo me refería a participar en las carreras "organizadas" como estas dos que ya conocemos. ¿alguna más?
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2009, 7:07
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

Pois si alguén fai o camiño correndo que me avise ó paso por Ponferrada que dende Molinaseca ata Cacabelos lle fago de guía....hai moitas variantes e sería cuestión de que me indicarades si queredes o camiño tradicional, o mais curto, o que menos asfalto teña...

Eu corro habitualmente por varios tramos tanto entre Molinaseca e a Ponte do Boeza como entre a saída da cidade polo barrio de Compostilla e Fuentesnuevas (onde está o meu curro) así que o teño chapado dabondo.

Moitas mañans que vou ó traballo correndo os peregrinos que adianto pensan que estou a facer o camiño correndo porque vou cunha camelbag desas -para a roupa limpa-...xa teño pensado poñer un cartel: "I go to my work" ou algo así....

A media que dis na Rioxa debe ser moi bonita; tamén fixen ese tramo e, estiven correndo tanto nos arredores de Nájera (ata Azofra) como nos arredores de Santo Domingo... aínda vos hai algunha costa nese percorrido a mais forte (no camiño dos peregrinos) remataba en Ciriñuela nunha horrorosa urbanización dun campo de golf. O dos cubos para o lixo tra-los avituallamentos debería ser OBRIGATORIO para tódalas carreiras.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 6:59
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

Efectivamente la media de la rioja es entre Nájera y Santo Domingo de la Calzada y es toda por el camino de Santiago, todo caminos de tierra con bastantes cuestas, entre viñedos olivos y huerta, un paisaje riojano típico muy bonito. El punto más feo es la urbanización que dices, despues de una cuesta que muchos tuvimos que hacer andando, pero sin embargo, desde ese alto se ve por primera vez la torre de la iglesia de Santo Domingo, y te anima muchísimo. Los cinco ultimos kilómetros que son cuesta abajo, a tumba abierta.
Con tu oferta Kandepalleiro, ya se puede empezar a perfilar algo de la locura de hacer el Camino corriendo por etapas.
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2009, 10:36
Asunto: Re: MEDIA MARATON DE RONCESVALLES

jeeeee es que siendo el año que viene xacobeo......a alguien se le podia ocurrir organizarlo........fuera bromas es muy complicado..... pero estaria bien que cada comunidad organizara más carreras sobre distintos tramos.
Desde aqui yo ánimo a que se haga........





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos