Foros ›
Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Sáb, 03 Out 2009, 17:57
Asunto: Re: carreira Brión

Mañana si Dios quiere me acercaré a Brión, tenía pensado descansar esta semana, pero....
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 18:23
Asunto: Re: carreira Brión

Carreira pasada por auga, dende pouco despois de escomenzar ata que me fun, non paraou de chover, e por veces con moita intensidade.
A carreira, máis dura do que me recordaba i eso que sain de atrás, coa intención de reservarme na 1ª costa. Pero a esta costa, seguialle unha baixada e logo outra costa e así sucesivamente, poucos tramos chanciños tivemos.
Ainda que o peor, é o meu estado actual de forma, saindo a trotar 2 días por seman, 30/35', tras 3 meses de parón; fánseme duras todas as distancias.
O tempo final pregunteillo o corredor que chegou conmigo xa que parei o crono durante a carreira e díxome que 27"14". Supoño que pola metade da clasificación, que non eramos moitos, xa que este finde, había moita competencia e moi mala metereoloxía.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 19:10
Asunto: Re: carreira Brión

oliveira escribió:
Mañana si Dios quiere me acercaré a Brión, tenía pensado descansar esta semana, pero....

Esta Claro que en esta ocasion...Dios no lo quiso Demo sorrindo Demo sorrindo
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2009, 21:52
Asunto: Re: carreira Brión

Hola.
Este domingo participei por primeira vez nesta carreira de gran tradición.
A mañán, chuviosa donde haxa, non axudou en absoluto a que o acontecemento fose un espectáculo (bonito entorno), pero aínda así unha multitude de corredores nos demos cita en Brión para desafiar ó tempo e á orografía.
Aínda que na saída non choveu, a auga non quixo deixar de acompañarnos e alá pola metade da proba (bueno, quero dicir a miña metade) caeu un bo pé de auga.
Persoalmente, foi a peor carreira da miña vida Avergonzado . Despois dun ano parado, entre o sobrepeso e a falta de entreno, están a facer que a volta ás carreiras sexa máis dura do esperado (agora estou máis de 1'/km por encima do que era a miña media). A costa do principio noqueoume definitivamente para o resto da carreira Muerto .
A pesares de todo, o entorno (similar ó de Negreira) persoalmente encántame e aínda que non pudera disfrutar da carreira, sí o puden facer da paisaxe. Non fun último, aínda que moito non lle faltou Avergoñado .
Unha forte aperta ó foreiro Soutullo, excompañeiro de instituto ó que non vía dende hai máis de 15 anos, e do que non sabía se adicaba a esto de correr. Unha grata sorpresa (desde logo, esto demostra que o mundo é un auténtico pañuelo).
Pouco máis. Bonita camiseta e organización correcta (sobre todo tendo en conta as condicións meteorolóxicas nas que tiveron que traballar). A miña enhoraboa.
Saúdos e ata a próxima carreira.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 9:05
Asunto: Re: carreira Brión

TitoFlis escribió:
oliveira escribió:
Mañana si Dios quiere me acercaré a Brión, tenía pensado descansar esta semana, pero....

Esta Claro que en esta ocasion...Dios no lo quiso Demo sorrindo Demo sorrindo
Efectivamente, Dios no lo quiso, cogiendo el enlace de la autopista en Padrón, accidente de tráfico con el consiguiente susto. Y vuelta para casa con el coche fastidiado.
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 12:49
Asunto: Re: carreira Brión

Non sei pero a min o que máis me fastidiu desta carreira foi a parte final, unha vez deixada atrás a parte do colexio empezaronme os pes a esbarar ...bufff Muerto Muerto moi frustante. Para a próxima lebarei neumaticos de mollado.

Always Look On The Bright Side Of Life
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 12:52
Asunto: Re: carreira Brión

Clasificacións: www.infobrion.com/carr.../index.htm

os tempos parécenme "aproximados", supoño que quedaba gravado cando che lían o código do dorsal

ten alguén a distancia?

eu non son capaz de ver a ruta que subeu un compañeiro Muro

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Lun, 05 Out 2009, 14:48; editado 1 vez
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 13:52
Asunto: Re: carreira Brión

Okeniata escribió:
Non sei pero a min o que máis me fastidiu desta carreira foi a parte final, unha vez deixada atrás a parte do colexio empezaronme os pes a esbarar ...bufff Muerto Muerto moi frustante. Para a próxima lebarei neumaticos de mollado.

Eu con zapatillas practicamente novas resbalaba moitísimo. Creo que foi de tantos caracoles/babosas que había espachurradas polo chan.

Un saúdo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 15:19
Asunto: Re: carreira Brión

sochas escribió:
Okeniata escribió:
Non sei pero a min o que máis me fastidiu desta carreira foi a parte final, unha vez deixada atrás a parte do colexio empezaronme os pes a esbarar ...bufff Muerto Muerto moi frustante. Para a próxima lebarei neumaticos de mollado.

Eu con zapatillas practicamente novas resbalaba moitísimo. Creo que foi de tantos caracoles/babosas que había espachurradas polo chan.

Un saúdo

Eso era por que iades moi ràpidos, os que iamos ca reductora non tivemos problemas Ríndose Ríndose
Nas clasificacións, hai caseque 1 minuto de diferencia (no meu caso) entre o tempo oficial e o particular. Debeu ser por ter que ir todo ese pasillo ata a carpa, onde leían o código de barras, e cando cheguei eu xa eramos uns cuantos os que estabamos na fila.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 15:42
Asunto: Re: carreira Brión

pikamoku escribió:
Clasificacións: www.infobrion.com/carr.../index.htm

os tempos parécenme "aproximados", supoño que quedaba gravado cando che lían o código do dorsal

ten alguén a distancia?

Muro

La distancia son 6,2 km medidos con el fore, a través de google o con el coche.

El sistema de tomar tiempos con las colas en esa fila de llegada no es muy exacto pero más o menos todo el mundo toma su tiempo que es lo que vale.


Las cuestas igual de duras que el año pasado.
Buena participción a pesar de el día que era para no salir de debajo de las sábanas.
Saludos.
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 19:32
Asunto: Re: carreira Brión

Marcos a verdade e que o mundo e un pañuelo despois de tantos anos vamonos a ver en Brion e ademais nunha carreira. Bueno a ver si nos vemos na carreira pedestre de Santiago. Saudos
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2009, 23:04
Asunto: Re: carreira Brión

Qué tal Soutullo. Pois se todo vai ben, por alí andarei un ano máis.
Unha aperta

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos