Foros ›
1ª e 2ª División do Circuito
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 1:20
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

No entiendo una cosa... ¿cómo puede ser que si un corredor de 2ª tiene más puntos que uno de 1ª gane el Circuito? es como si me decís que si el Celta queda de primero en 2ª con más puntos que el que gane en 1ª... entonces es el campeón de la Liga española... no me cuadra...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 11:04
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Pipe escribió:
No entiendo una cosa... ¿cómo puede ser que si un corredor de 2ª tiene más puntos que uno de 1ª gane el Circuito? es como si me decís que si el Celta queda de primero en 2ª con más puntos que el que gane en 1ª... entonces es el campeón de la Liga española... no me cuadra...

en futbol juegan en diferentes divisiones = diferentes partidos...
sin embargo aqui el circuito es el mismo,diferenrtes categorias, pero mismos partidos por eso dicen lo de que uno de segunda pueda ganar...
es como si en futbol, hubiera primera y segunda pero todos jugaran contra todos... con lo cual ... el que ganase ganaria
creo que lo dicen por eso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 17:49
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

OSCAROURENSE escribió:
Pipe escribió:
No entiendo una cosa... ¿cómo puede ser que si un corredor de 2ª tiene más puntos que uno de 1ª gane el Circuito? es como si me decís que si el Celta queda de primero en 2ª con más puntos que el que gane en 1ª... entonces es el campeón de la Liga española... no me cuadra...

en futbol juegan en diferentes divisiones = diferentes partidos...
sin embargo aqui el circuito es el mismo,diferenrtes categorias, pero mismos partidos por eso dicen lo de que uno de segunda pueda ganar...
es como si en futbol, hubiera primera y segunda pero todos jugaran contra todos... con lo cual ... el que ganase ganaria
creo que lo dicen por eso

EXEMPLO: un "super gacelo" que esté en 1ª facendo 5 carreiras pode acadar tantos puntos como un "pasteleiriño" de 2ª que terá que correr 20 ou máis carreiras.

Creo que á marxe dos puntos acadados, para conservar a categoría deberíase de participar nun mínimo de carreiras, ¿non?
É unha opinión-suxerencia.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/


Última edición por Xan_de_Ris o Lun, 02 Nov 2009, 18:20; editado 1 vez
PACOPI

Maratoniano
Maratoniano
23/06/09
0 Carreiras
110 Mensaxes
VALDOVIÑO. A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 18:16
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

¡Hombre!, si la división en categorías supone un plus de motivación, no entiendo por que se acaba en segunda división y no se sigue motivando, propongo pues 2ª A, 2ª B, 3ª, regional, preferente y ...casos perdidos. (Categoría esta última a la que directamente me apunto!. Creo que el espíritu de las carreras populares no debería ser ese.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 19:43
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Si uno de 2ª puede ganarle a uno de 1ª... no sé para qué queremos las divisiones... o soy muy corto, porque no lo entiendo.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 22:48
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Pipe escribió:
Si uno de 2ª puede ganarle a uno de 1ª... no sé para qué queremos las divisiones... o soy muy corto, porque no lo entiendo.

yo tampoco....

A todo esto, voy a tener jodido mantenerme en primera, lo que son las cosas....

www.jeffxavi.blogspot.com
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 23:25
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

xabi escribió:


yo tampoco...

A todo esto, voy a tener jodido mantenerme en primera, lo que son las cosas....

Non seas queixicas, que fixo que o final acabas entre os mellores.

Non se che ocurra facer como o Atletico do doblete... sabes como terminou a historia,non?
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 03 Nov 2009, 15:01
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

xabi escribió:
Pipe escribió:
Si uno de 2ª puede ganarle a uno de 1ª... no sé para qué queremos las divisiones... o soy muy corto, porque no lo entiendo.

yo tampoco....

A todo esto, voy a tener jodido mantenerme en primera, lo que son las cosas....

Ti tranquilo xavi, que eu xa estou nejosiando con admin, para que me poña una 3ª division ainda que sea para min so, asi polo menos serei primeiro en aljunha. Muro Muro Muro Mr. Green Mr. Green Mr. Green

www.casadebrea.com
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Nov 2009, 23:29
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Para irnos aclarando. O campión do Circuíto na temporada 2009/2010 será o que acade o primeiro posto na 1ª divisón. Claro que se podería dar o suposto de que o que gañe o campeonato de 2ª división sacase máis puntos que o campión do Circuíto, pero o seu premio será o ascenso e ao ano eguinte terá a posibilidde de gañar o Circuíto. É simplemente unha cuestión de temporalidade (está claro que no exemplo posto como suposto trátase dunha persoa que non participou no Circuíto este ano ou, se o fixo, foi en pouquísimas carreirs pola razón que fose).

En calquera competición na que hai varias divisións un novo competidor é normal que teña que partir da división inferior.

Un saúdo
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 10:36
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Moi ben, beauvais, aclarado... eu non sei a quen se lle ocurriu que o Circuito podíao gañar un da 2ª...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 11:43
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Pipe escribió:
Moi ben, beauvais, aclarado... eu non sei a quen se lle ocurriu que o Circuito podíao gañar un da 2ª...

Imos ver unha cousa. Non coñecedes a Copa de Rei de fútbol. Vale que é díficil pero, pode gañala un 2ª división ou, un 2ª B. (Alcorcón)

Impossible is nothing ( Ou como se escriba) Nada é imposible

SAÚDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 11:57
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

toledano escribió:
Pipe escribió:
Moi ben, beauvais, aclarado... eu non sei a quen se lle ocurriu que o Circuito podíao gañar un da 2ª...

Imos ver unha cousa. Non coñecedes a Copa de Rei de fútbol. Vale que é díficil pero, pode gañala un 2ª división ou, un 2ª B. (Alcorcón)

Impossible is nothing ( Ou como se escriba) Nada é imposible

SAÚDOS.

Nese caso estás a falar dunha competición por eliminatorias. Non dunha por regularidade.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 12:00
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Ten en conta que non todos corren as mismas carreiras ou sexa a regularidade non é tal.

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 12:19
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

O sistema de liga é coma en calquera outro deporte, ou sexa, o primeiro clasificado da 2ª división sempre acadará máis puntos que o derradeiro clasificado da 1ª división. Polo tanto:

Campión do Circuito -> o 1º da 1ª División

O campión e 29 restantes da 2ª ascenden e para o ano teñen a posibilidade de gañalo.

De tódolos xeitos, ao final da tempada abrírase un tema-enquisa para que todo o mundo opine sobre como ve este sistema e se lle gustou ou non. Como novidade que é non podemos sabelo de antemán e hai que darlle un marxe de proba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2009, 15:16
Asunto: Re: 1ª e 2ª División do Circuito

Admin escribió:
O sistema de liga é coma en calquera outro deporte, ou sexa, o primeiro clasificado da 2ª división sempre acadará máis puntos que o derradeiro clasificado da 1ª división. Polo tanto:

Campión do Circuito -> o 1º da 1ª División

O campión e 29 restantes da 2ª ascenden e para o ano teñen a posibilidade de gañalo.

De tódolos xeitos, ao final da tempada abrírase un tema-enquisa para que todo o mundo opine sobre como ve este sistema e se lle gustou ou non. Como novidade que é non podemos sabelo de antemán e hai que darlle un marxe de proba.


Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Que ben fala este Admin,nótase que é estudiado. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos