Foros ›
EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....
Forum Index / O Circuito 2009-10
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Author

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Mon, 19 Apr 2010, 11:48
Post subject: Re: EN BUSCA DEL EQUIPO PERDIDO.....

q tal esa lesión Migueliño? y el resto? reapareciste en alguna? Si quieres apuntar alguna para el año q viene vete a O Corgo-Corrubedo, carrera genial por el campo y por la playa 300 m jejeje, un poco dura pero eran solo 7 km menos mal 39 min bastante buen tiempo para lo q era, muchos saludos!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Tue, 20 Apr 2010, 15:45

OOOOOla, a lesión así ,así : a tendinite no xeonllo semella que menguou, pero o que da algo a lata todavía é a espalda e a lumbalxia. En fin, dame que ata o mes non reaparecerei, a ver se é en Ferreirua.
E ti, Manuelpua, polo que vexo estás coma unha moto, noraboa, que che siga todo igual de ben. E efectvamente, se estivera ben a carreira de Corrubedo era unha das que quería ir, que ten moi boa boa pinta; a ver se pode ser o ano que ven.
E o resto do equipo, ¿cómo vai?
Un saúdo.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Posts

Reply with quote Post Mon, 03 May 2010, 20:49

Buenas. Como esta el equipo, casi todos tenemos alguna pequeña lesion o molestia que nos impide correr con normalidad. Pero intentamos disfrutar como el que mas. Espero estar en Ferreirua en la carrera corta, dando lo todo y pasarlo en grande con el ambiente que alli se vive. Animo, saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sat, 08 May 2010, 9:50

ola Jecarqui ! q bien!! yo iré a O Pino, a Fereirrúa estoy apuntado pero no es seguro q vaya, depende como acabe esta, saludos!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Mon, 24 May 2010, 17:56

buenas equipo!! q tal va? fui a O Pino y A Ordes, en O Pino bien 4.52 X km pero en Ordes case axfisiamos q calor!!! 5.10, a ver si hago doblete en Gondomar y en Lugo , saludosss
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Tue, 25 May 2010, 18:55

OOOOOOOOla, superequipazo, volvín ás carreiras hai 9 días na Solidaria de Santiago, aproveitando que daban 100 puntiños a todo aquel que a acabara e que era cortiña (4,7 qms.), para ir tanteando; pero acabei mal polo xeonllo, que semella que non lle gustou as subidas e baixadas do campus sur Rolling Eyes , e volveu acabar moi dolorido Muerto . Así que tomei a decisión de ir a un masaxista (que tamén practica acupuntura e outras prácticas alternativas) a ver que tal vai; xa irei contando.
Do resto do equipo, ¿qué tal?. Xa vexo que Manuelpua vai indo a algunha carreira e Fapabe (polo post de entrenar na Coruña) vai collendo a rutina de adestrar, parece que ídes por bon camiño, xa seguiredes contando novidades igual que Jecarqui e Ezaqui.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sat, 12 Jun 2010, 23:11

Bueno chicos, me despido del circuito de este año mañana en Cambados porque me va a ser imposible ir a otra en los próximos findes, muchos saludos, ha sido un placer teneros de equipo!
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sun, 13 Jun 2010, 13:54

MANUELPUA escribió:
Bueno chicos, me despido del circuito de este año mañana en Cambados porque me va a ser imposible ir a otra en los próximos findes, muchos saludos, ha sido un placer teneros de equipo!
Crying or Very sad Ao final non ímos coincidir en ningunha carreira, jope, eu hoxe fún á corre con nós de Lugo, para ir probando con carreiras cortas e a ver, de momento en quente non é moita a dor.
En fin, encantado de coincidir contigo no equipo e a ver se o vindeiro ano nos vemos algunha vez.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Wed, 23 Jun 2010, 10:42

Al final acabo la temporada en la de San Xoán de Vigo hoy q tiene muy buena pinta y puntúa salu2
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Wed, 23 Jun 2010, 12:29

Ola, pois eu se non sucede nada extraño (algún compromiso de última hora), acabarei na carreira do Facho da Coruña do 27; hoxe non podo estar en Vigo, que traballo.
Saúdos e ánimo.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Thu, 26 Aug 2010, 20:46

chicos q? seguimos para el año o me pongo en el mercado de fichajes?
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Fri, 27 Aug 2010, 14:47

MANUELPUA escribió:
chicos q? seguimos para el año o me pongo en el mercado de fichajes?
Eu por min, sigo; senon, efectivamente haberá que buscar outra equipa.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Fri, 27 Aug 2010, 14:54

OK, pos de momento seguimos nós dous e fapabe que dixo que por ela si tamén
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sat, 28 Aug 2010, 19:28

Ok, xa que seguimos alomenos 3 semella que mantémola equipa, pero sabemos algo do resto Silbar ? Senon deberíamos empezar a rastrexar no mercado de fichaxes. Eu, por certo, para non enganar a ninguén, sigo sen estar ao 100% do tema do xeonllo esquerdo Muerto e a pesar de que tomei de descanso estes 2 meses de verán e notei melloría, hai que ver como evoluciona en carreira (de momento haberá que ir prudentemente en nº de carreiras e ritmos Sad ).
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Mon, 30 Aug 2010, 22:27

non te preocupes Migueliño, ti vai as carreiras q poidas e se estás ben fisicamente, se non non pasa nada, eu fago o equipo para ter unha diversión máis tampoco son tan bó nin pretendo estar arriba urxentemente Very Happy fapabe tamén dixo q irá as carreiras q poida e se está ben físicamente; eu tamén teño q coller forma q poido mellorar moito mais; e eso se non temos noticias de eles buscamos a dous novos, un saúdo!

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum