Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 19:30
Asunto: Re: Os Galácticos

yomismo escribió:
Vaya vaya Lestrove, así q tampoco vas a Orense, al final me quedo solito para puntuar, muy mal estos galácticos

Yomismo,que eu non che deixo colgado Nono .........que eu vou a Carral. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 23:03
Asunto: Re: Os Galácticos

Xa Os Jastazocas e Os Galácticos empezan a destacar na cabeza da 1ª División,non en vano son os máximos favoritos pa gañar no apartado individual Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 3:38
Asunto: Re: Os Galácticos

yomismo escribió:
Vaya vaya Lestrove, así q tampoco vas a Orense, al final me quedo solito para puntuar, muy mal estos galácticos, voy a volver con mi ex-equipo de mi alma, bueno, no pq ya no me querrán después de la espantada a lo Figo, jeje. Saludos Vouamodo Guiño
Esta semana como ya dije fue jodidilla para entrenar, entre otras cosas por el temporal, la q nos espera mañana, dicen 80 litros por metro cuadrado. Pero allí estaremos para defender el honor de los mal llamados galácticos Demo sorrindo
Bueno, tengo q irme que me reclaman. Saludos.
Si no te gusta nuestro equipo amigo ya sabes donde tienes la puerta. Una más de esas y fuera Demo sorrindo ! Sino te dejamos un mes sin sueldo!Ahora mismo me pongo en contacto con un tal Bekele para sondear la posibilidad de que te cambie pronto, sino tenía a Wanjiru en mi carteta/agenda que hoy ha engordado bastante!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 5:18
Asunto: Re: Os Galácticos

Bueno,bueno....que queda mucha tela por cortar......a ver si empizo a doblar y os lo pongo difícil hasta la mitad de la temporada Mr. Green de momento sólo destacan los perros y los relámpagos así que a ponerse las zapatillas y menos hablar Demo sorrindo Mr. Green Mr. Green
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 9:58
Asunto: Re: Os Galácticos

Vamos pois pa Carral pa defender a morte Os Galácticos. Muro
Sorte a Yomismo tamén en Ourense. Aplauso

!! Como chove carallo !! Demo
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 10:18
Asunto: Re: Os Galácticos

lestrove escribió:
!! Como chove carallo !! Demo

Si que chove si. Vai ser mellor quedar na casiña ó quente e deixarse de estas caralladas.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 17:18
Asunto: Re: Os Galácticos

Si señor,puntiños pos Galácticos Bailar
Ademais Tintin dos Jastazocas non puntua en Carral por entrar en liña de Meta sin o chip. Xa vexo que non soio Chacal se despista. Silbar
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 22:18
Asunto: Re: Os Galácticos

Moi ben Lestrove vexo que estas en todo e miras con lupa os detalles dos teus rivais pero o final quedei sen trofeo que acadei no asfalto pero os do cronotec informaron que si que estou nas clasificacions pero bueno si ves que que tal quedache apelar o comite correspondente.
Ahh a proxima vez quenta un pouquiño xa veras como van mellor as cousas ainda que me olvidaba que eres un GALACTICO
Saudos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 22:42
Asunto: Re: Os Galácticos

Si Tintin,eu recoñezo que foi un accidente fortuito,que o chip-imperdible caelle a calquera. Indiferente E de todos xeitos os meritos non chos quita nadie,porque como moi ben dís............tí falaches no asfalto,que ahí é donde vedadeiramente hai que falar. Aplauso
Quero dar a enoraboa o compañeiro Yomismo,que moi honrrosamente clasificouse de 111 en Ourense con unha plusmarca persoal de 36:30 ,batindo a xente como PedroNimo e Alejandro Gomez Aplauso Aplauso


Información e inscricións da XI Carreira Pedestre Lestrove-09 en:
www.ansumu.es
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5649 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 11:19
Asunto: Re: Os Galácticos

Sí, Lestrove, te olvidaste decir que también gané a todo un ganador del tour como Oscar Pereiro. La verdad me hizo chiste adelantar a los 3, iban Pedro y Alejandro charlando como si fueran calentando, bueno, de hecho es lo que hacían (Oscar un poco más justito...), pero si, me hizo chiste adelantarlos.
La verdad es que no fue mal tiempo, pero si soy sincero aun pensaba bajar de 36, q es mi objetivo esta temporada, después de como me sentí en Negreira. Clavé el tiempo de Negreira, ya es casualidad, que si bien ésta era más dura dicen que Orense es 300 ó 400 metros más, no se. Pero esta semana entrené muy mal y poco, la verdad, y me faltaba ese puntito, pero bueno, contento.
Chacal, aquí el único que tiene potestad para dar altas y bajas es nuestro presi y gurú Floren_Lestrove, tu y yo ni pinchamos ni cortamos, sólo somos mercenarios a su servicio que para eso nos paga. Así que a darle a la zapatilla Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 0:03
Asunto: Re: Os Galácticos

lestrove escribió:
Si señor,puntiños pos Galácticos Bailar
Ademais Tintin dos Jastazocas non puntua en Carral por entrar en liña de Meta sin o chip. Xa vexo que non soio Chacal se despista. Silbar
Chacal no se despista sino trabaja y por eso llega tarde, no tengo culpa de que a otros se les caiga o chip Nono Nono , saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 0:04
Asunto: Re: Os Galácticos

tintin escribió:
Moi ben Lestrove vexo que estas en todo e miras con lupa os detalles dos teus rivais pero o final quedei sen trofeo que acadei no asfalto pero os do cronotec informaron que si que estou nas clasificacions pero bueno si ves que que tal quedache apelar o comite correspondente.
Ahh a proxima vez quenta un pouquiño xa veras como van mellor as cousas ainda que me olvidaba que eres un GALACTICO
Saudos
Desde luego si se te cayó el chip debes puntuar pero en contra ...es decir los puntos que hubieras sumado se te tienen que restar ..ya sabes porque Guiño Guiño amigo, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 3:31
Asunto: Re: Os Galácticos

javascript:emoticon('post',%20'message',%20'^')
Cita:
Chacal, aquí el único que tiene potestad para dar altas y bajas es nuestro presi y gurú Floren_Lestrove, tu y yo ni pinchamos ni cortamos, sólo somos mercenarios a su servicio que para eso nos paga.
En lo que hago me gusta tener libertad absoluta y solo deberme a mi mismo, soy mi único jefe y no puede ser de otra forma amigo Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 16:00
Asunto: Re: Os Galácticos

1ª División
3º Yomismo
Aplauso

Mantendo a honra dos Galácticos Bailar
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 16:12
Asunto: Re: Os Galácticos

Visto lo visto, tenéis que cambiaros el nombre por el de:

Stoichkov y Los Galácticos. Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos