Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 0:14
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Foooooooooto! Abraiado
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 16:09
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

teremos que esperar por culpa do capitan ,sa podes aprobar si non imosche a chepa jeje estoume a acordar do video que montou a nosa compi ardilla jeje ,e ardillaroja conta como van esas clases de maxase conta ,conta ,para facerlle agua na boca algun jeje
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 16:41
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Sonche bastante difíciles, eche unha pena que sexamos case todas mulleres, porque estamos todo o tempo da clase case espidos, tocándonos, sudando... Ríndose Ríndose
Pero, quédame moito por estudiar, téñolle máis medo o de aprenderme todo o da anatomía... que de palabras rariñas que hai, e as veces hai cousas chinas polo medio.
Por certo teño pensado ir a Ourense, que eu quero sair na foto. Disimulando
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 1:35
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Todavía me podo matricular? Mr. Green
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 1:52
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Para o ano que ven si... De momento vas ter que quedar con ir adestrar e ir as carreiriñas pra sumar puntos para o teu equipo. Silbar Silbar Silbar Silbar
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 22:06
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

cheetos estaras preparando a media de pontevedra si vamos 3 sa puntuanos un pouco ,por que tartarugo non greo que se anime jeje
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 22:10
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

e ardillaroja si necesitades un voluntario se ofrece chico guapo non mui alto e CUERPO atletico chamade a cheetos que anda falto de .....................................cariño jeje vemonos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 22:31
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
cheetos estaras preparando a media de pontevedra si vamos 3 sa puntuanos un pouco ,por que tartarugo non greo que se anime jeje

Crees ben, me da a min que a miña participación en medias está pechada este ano Silbar .......espero retomar en janeiro en Viana do Castelo e logo Vig-Bay.......... Pero se vades Cheetos, Javyil e ti xa cae un bo saco de puntos Bailar ......eu este ano puntuarei pouco, xa o teño asumido, serei a rémora do equipo, o novo PIC Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green !!!

Javiyl, vas a Mos ó final??? Digoo ademais dos puntos en xogo polo tema da foto, ainda que creo que tes outra mais preto esa mesma fin de semana, non?? Pensando Pensando Pensando ........

Apertas para todos Guiño

Se eu puiden, ti tamén...
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 12:26
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

ainda non sei que farei o fin de semana de Mos.

hai dous carreiras máis ese fin de semana; a de corre con nos en Lugo, que pon que é de 5km, e me parece demasido corta, sobre todo de cara á preparación da Media.

teño tamén a de Vedra que non a coñezo (e que non puntua)

a de Mos é a que máis lonxe queda pero ó ser o sabado quizas me veña mellor para facer o luns a última tirada larga antes da media.

vaia que estou feito un lio Guiño ... e un pouco nervioso polo debut nunha media Sorriso , agora que xa estou case convencido de poder acabala.

Tartarugo, arriba esos animos, que seguro que recuperas enseguida o teu estado de forma Moi feliz

Tara e Cheetos, vemonos na San Martiño, non?
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 14:26
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

si vemonos e de paso presentoche a ardillaroja ,pero non te fagas ilusions que creo e despois de tantos anos como amiga e de non conocerlle ninnun mozo creo que non ye gustan os homes jeje a pero as mulleres tampouco jeje vemonos
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 14:35
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Pero serás mala. Que si que me coñeceches mozos. javiyl vai pensar que son un monstruo.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 22:16
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

a pero eran mozos, eu pensaba que solo eran churrasco pa achucharlle os huesiños jeje vemonos maña preparame a merenda ,e deiso o coche fora ou teño sitio
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 23:58
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Fandi volve a rodar.

E por certo, xa esta ben de facer sangre do pobre PILOTIN, pobre home. Todo iso non o decides con el diante...
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 13:17
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Fandi! Imos á Volta á Ría de Ferrol, non é? PIC tampouco vai a Ourense. Polo menos, desta ten disculpa, que está empezando a traballar algo, pero ten claro que á cara aínda o poño bastante máis a parir...
En canto ós meus plans, teño dúbidas. Por min, iría a Mos, á media de Vigo, á de Pontevedra e á de Ferrol, pero teño que asumir as miñas limitacións orgánicas (...). A ver que tal vou en Ourense o domingo. Quizáis cunhas masaxes entre proba e proba si que recuperaría... Silbar
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 13:48
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
e ardillaroja si necesitades un voluntario se ofrece chico guapo non mui alto e CUERPO atletico chamade a cheetos que anda falto de .....................................cariño jeje vemonos

Vou facer como que non lin nada... Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos