Foros ›
Autor
Mensaxe
mascalzzone

Maratoniano
Maratoniano
9/04/08
25 Carreiras
146 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Xov, 05 Nov 2009, 18:32
Asunto: MARATON DE LISBOA

Silbar
BUENAS A TODOS:
ME GUSTARIA SABER SI HAY ALGUN COLEGA POR ESTOS LARES QUE VAYA A LA MARATON DE LISBOA, PARA MI SERA MI BAUTIZO EN ESTAS LIDES Y ESPERO QUE DESPUES DE ESTA HAYA MAS.
SALUDOSSSSS
Federunner

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/09
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2009, 3:45
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

Mascalzzone, yo me encuentro muy pero muy lejos, de todos modos te deseo suerte en la maraton.
Es importante que corras tranquilo, a tu ritmo, no te dejes llevar por el ritmo de los otros, tene en cuenta que es una competencia de resistencia, donde gana la mejor tactica y que los últimos 12 km. se gana con aptitud mental.
Lleva caramelitos de miel o glucosa en gel, para consumir desde el km. 25 en adelante, además hidratate bien.
Exitos amigo Mascalzzone!!
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 14:45
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

Saudos a todos, comentarche q do equipo Pato Blanco de Celanova, iremos 7 compañeiros correr a maratón de Lisboa, así q por alí estaremos haber si temos sorte e coincidimos. Sorte e q teñas un bo debut.
mascalzzone

Maratoniano
Maratoniano
9/04/08
25 Carreiras
146 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 19:32
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

muchas gracias por vuestros animos, haber si no hay ningun contratiempo y por alli nos vemos.
espero que todo se de bien y cumpla mi objetivo de cruzar la meta, aunque sea delante del coche escoba.
Amigos de Celanova, espero poder coincidir con vosotros entonces, por lo menos para saludarnos antes de la salida.
suerte para vosotros tambien
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 18:15
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

Saludos para todos . Mascalzone yo tambien pienso ir soy del Kórpore Carballiño a ver si coincidimos con los de Celanova antes ó en carrera.
Ojala tengamos buen tiempo

Suerte
mascalzzone

Maratoniano
Maratoniano
9/04/08
25 Carreiras
146 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 17:17
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

Saludos Fer, espero poder coincidir con vosotros entonces, asi por lo menos podré saludaros.
Mucha suerte, alli nos vemos
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 20:40
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

Desde aqui no freixo,deseobos a todos unha boa marathon,e seguro que tamen teredes tempo de beber uns portiños e comer un bo bacalao,pola miña parte para este ano teño u cupo cuberto tres maratons xa son bastantes.viva o pato blanco .....................
xinzo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/06
0 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 20:49
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

Acabamos de llegar de Lisboa,
han cambiado el recorrido...ahora hay toboganes y una cuesta al final de 3 km
unido al viento que hizo... vamos un mal trago, pero satisfechos del resultado y de los demás días disfrutados en la ciudad.
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2009, 14:24
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

Saudos a todos, a experiencia do Maratón de Lisboa serve para valorar todolos maratóns feitos anteriormente,non me gusta falar mal das carreiras,pero engañariavos si falaran ben deste maratón,o único aproveitable da cidade e o encanto q garda esta cidade en si.
O percorrido do maratón foi moi duro, xa na saida no estadio 1 de maio,foi un caos na saida, habia q dar unha volta o estadio e as pistas de atletismo no tiñan capacidade para tanta xente(eu tardei 5 minutos en sair do estadio) despoixa sacanos por fora da cidade por autopistas con tobogans continuamente, do 21 ó 30 unha recta inmensa polo puerto onde o aire ainda che facia pasar ainda peor. E pa rematar do 36 ó 42 todo subida , rematando no estadio onde habiamos saido. Dos sufrimentos tamén se aprende. Rematamos a proba todolos compañeiros do pato blanco q é o mais importante. Xa me esquecia a animación nas ruas inexistente, solo animaban os familiares dos corredore ( e menos mal), ni unha triste banda ni cassete animando a proba. Defraudoume bastante este maratón, o único bo foi a compañia e a cidade. Durante o percorrido vin q unha ambulancia levaba un compatriota galego do equipo "corredoiras" sabe alguén o q lle pasou?
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2009, 14:28
Asunto: Re: MARATON DE LISBOA

celanova escribió:
Saudos a todos, a experiencia do Maratón de Lisboa serve para valorar todolos maratóns feitos anteriormente,non me gusta falar mal das carreiras,pero engañariavos si falaran ben deste maratón,o único aproveitable da cidade e o encanto q garda esta cidade en si.
O percorrido do maratón foi moi duro, xa na saida no estadio 1 de maio,foi un caos na saida, habia q dar unha volta o estadio e as pistas de atletismo no tiñan capacidade para tanta xente(eu tardei 5 minutos en sair do estadio) despoixa sacanos por fora da cidade por autopistas con tobogans continuamente, do 21 ó 30 unha recta inmensa polo puerto onde o aire ainda che facia pasar ainda peor. E pa rematar do 36 ó 42 todo subida , rematando no estadio onde habiamos saido. Dos sufrimentos tamén se aprende. Rematamos a proba todolos compañeiros do pato blanco q é o mais importante. Xa me esquecia a animación nas ruas inexistente, solo animaban os familiares dos corredore ( e menos mal), ni unha triste banda ni cassete animando a proba. Defraudoume bastante este maratón, o único bo foi a compañia e a cidade. Durante o percorrido vin q unha ambulancia levaba un compatriota galego do equipo "corredoiras" sabe alguén o q lle pasou?

Gracias por compartir tu crónica, compañero. Es un maratón cercano y que a algunos se nos ha pasado por la cabeza correr. Después de tu opinión ya sabemos a los que nos atenemos.

Lo dicho, graciñas y enhorabuena por haberla finalizado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos