Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 20:10
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Bueno rapaces xa estades de primeiros na clasificacion, non habiamos quedado de ir a modo, ajora metedeslle presion os INIMIJOS, e inda van levar un jolpe, Moi feliz

Temos que apuntarnos o circuito europeo, porque neste non fan forsiña ninjuna, moito nome, moita parafernaria, e despois CACA DE LA VACA, imos deixar de ir a unas cantas carreiras, pa darlle emocion o circuito, que queredes, o ano pasado acadestes un 20% mais de puntos co segundo clasificado, sabedes que isto e longo e hai que ir a modo, e nos que somos dun pobo de canteiros a pedra hai que picala pouco a pouco,disfrutai, e relaxaivos que sodes os campions Bailar Bailar Bailar

Una aperta do voso capitan Rezar
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Nov 2009, 19:43
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

un dille a un gicha que esta buenirma- te voi a comer lo que mas gusto te dea
- pues comesela a mi novio. Ríndose Ríndose
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 14:30
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Boas a todos,como andades ? cantos vades a Mos hoxe ?,non me digades que tedes medo a chuvia, solo son 2 gotas de nada Muro Muro .

Eu quero probar que tal responde a miña rodilla,estiven parado desde o domingo na San martiño,e vou a intentar ir suaviño haber.

Montxo,si terminache con as macrolepiotas epero verte ali,si non xa sei que andas liado.e os demais vades ou que ?
AMADOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/11/09
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 15:11
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

conta conmigo estarei por ali as catro da tarde
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 22:37
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

AMADOR escribió:
conta conmigo estarei por ali as catro da tarde

Esto e incrible Abraiado Abraiado Abraiado , amador, estas que te saes Aplauso Aplauso Aplauso , meu homiño, de ser o mudo dos irmans marx ajora xa case que falas polos codos, ondia, quen te viu e quen te ve Mr. Green Mr. Green Mr. Green .

Volvichesme a jañar Muro Muro Muro , jalopin, xa me estou cansando Nono Nono Nono , un dia destes pillote e non te solto hasta a meta Silbar Silbar Silbar , dito queda.

Irmandiños, vemonos mañan en vigo Guiño Guiño Guiño , hoxe non puden quedar por motivos sindicais ( habia conjreso) Disimulando Disimulando Disimulando

www.casadebrea.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 12:05
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Unha tia co seu amante, e niso que chega o marido.
.-rapido pola ventana que so e un primeiro piso.
.- pero maria esta chovendo vou pillar unha pulmonia.
.-salta que o meu home e unha besta.
total que salta e nese momento pasan por ali dous facendo footin
e xuntase con eles para desimular.
.-e ti sempre fas footin asi?
.- si e mais sano todo vai libre e non estorba o chandal.
.- e sempre leva condon posto?
.- non so cando chove. Ríndose Ríndose Mr. Green
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 12:56
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

1
27 RAZONES POR LAS QUE ES FANTÁSTICO SER HOMBRE
1. Las conversaciones duran 30 segundos.
2. Sabes cosas sobre coches y motos.
3. En las películas los desnudos son casi siempre femeninos.
4. Las vacaciones de 5 días requieren menos de 1 maleta.
5. Las colas en el W.C. son un 80% menores.
6. A los viejos amigos no les importa si has subido o bajado de peso.
7. Tu culo no es un factor decisivo en entrevistas de trabajo.
8. Todos tus orgasmos son reales.
9. Te dan más crédito por el menor acto de inteligencia.
10. Puedes estar duchado y listo en 10 minutos.
11. Si alguien se olvida de invitarte a algún lado, todavía puede ser tu amigo/a.
12. Tu ropa interior cuesta 6 Euros por un pack de tres.
13. Ninguno de tus colegas de trabajo tiene la capacidad de hacerte llorar.
14. Si tienes 34 años y eres soltero a nadie le importa.
15. Puedes ser presidente.
16. Las flores lo arreglan todo.
17. Puedes llevar una camiseta blanca a un lugar en el que haya agua que salpique mucho.
18. Te puedes quitar la camiseta cuando hace calor.
19. Los mecánicos no te mienten tanto.
20. No te importa que no se den cuenta de tu nuevo corte de pelo.
21. Puedes ver TV con un amigo en silencio durante horas sin pensar 'debe estar enfadado conmigo'.
22. La gente nunca echa miraditas a tu pecho cuando le hablas.
23. Puedes pasar a visitar a un amigo sin que piense que quieres rollo.
24. Puedes comprar condones sin que el de la tienda te imagine desnudo.
25. Siempre hay algún partido de fútbol en la tele.
26. Si alguien aparece en una fiesta con tu mismo jersey, puedes llegar a ser amigo suyo.
27. Que no te caiga bien una persona no significa que no puedas echar un buen polvo con ella. Bailar Bailar Bailar










.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:30
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Pero imos a mirar xa sei que hoxe e domingo pero machiños unha cousa e non madrujar e outra votar todo dia no catre ou e que acabastes todos esnaquizados en mos. haber sobrevivintes dicir aljo ondia, amaaaadoooor
falaaaa. e o resto a mirar se nos erguemos que van sendo horas marmotas.
Muerto Muerto Ríndose
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:50
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Nono Nono Nono si si runrun, ti moita labia, pero mentras ti lle das as teclas e incluso disnos que estamos a durmir Parar Parar Parar , outros estamos a coller puntiños na media maraton de vijo Bailar Bailar Bailar , como o sr. amador e mais eu, que dende lojo, botamosvos de menos Chorando Chorando Chorando , Enfadado Enfadado Enfadado espero que para a de pontevedra veñades mais preparados.

Un saludo

E montxo, espero que o dos cogumelos saira todo ben Aplauso Aplauso Aplauso , votouseche en falta hoxe na media, Rezar Rezar Rezar e o pobriño de irdam so veu a animarnos que anda chafado das ferraduras Silbar Silbar Silbar Satisfecho .

www.casadebrea.com
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 19:16
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Ríndose En respuesta al chiste de runrunpabli Ríndose Ríndose

¿QUE PASO CON LA MUJER QUE FINALMENTE ENTENDIO A LOS HOMBRES?
Se murió de risa antes de poder contárselo a alguien...
¿POR QUE LOS HOMBRES CIERRAN LOS OJOS DURANTE EL SEXO?
Porque no soportan ver a una mujer disfrutando... Chupete
¿POR QUE LOS HOMBRES NO CONFIAN EN LAS MUJERES?
Porque no confían en alguien que sangra 5 dias seguidos y no se muere... Silbar
¿POR QUE DICEN QUE LAS MUJERES SOMOS BRUJAS?
porque podemos hacer que se levante una 'barita' sin tocarla.. Silbar
¿POR QUE LOS HOMBRES NO TIENEN MENOPAUSIA?
Por que nunca salen de la adolescencia... Chupete
¿QUE ES LO QUE NUNCA LE DEBES DE CREER A UN HOMBRE?
1- mañana te pago
2- me quede trabajando hasta tarde
3- la puntita no mas
4- la primera vez no pasa nada Angel
¿POR QUE EXISTEN LOS TRASVESTIS?
Por que hasta ellos se arrepienten de ser hombres... Ríndose
'Entre mas conozco a los hombres, mas quiero a mi perro'
'No todos los hombres son iguales... Nono pero ah! como se parecen'

El hombre pregunto a Dios.. "Dios porque hiciste a la mujer tan linda y tan tonta la vez..??" Pensando
Dios reponde:" hice a la mujer tan linda, para que tu HOMBRE te enamores de ella y tambiem la hice tan tonta para que ella con su hermosura se enamorara de ti.. HOMBRE!!!" Idea

jajajaja, Ríndose Ríndose pero saben que?.... Pensando Pensando Pensando no podemos vivir sin esos desgraciados....!!!!!!!!!! Bailar Bailar Satisfecho Satisfecho Satisfecho
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:06
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

señor home de nejro , amador as miñas disculpas, iso si que e currar para o equipo, ondia vaia machotes tio. Aplauso Aplauso Aplauso
trebol buenirma a contestacion si señora, nos tampouco poderiamos vivir sen vos Satisfecho Satisfecho Satisfecho
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:11
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

ahi este acabome de acordar.
sabedes en que se parecen os home a os cans?
.-en que candolles lles falas mirante como se te entenderan. Payaso Payaso Payaso
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 11:33
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

eeeeeeHHHHHHHHHHH, capitan meu capitan Pensando Pensando Pensando , vaixaches xa do monte ou perdecheste entre as setas, que non dis nada de nada. Silbar Silbar Silbar

Danos signos de vida, Bailar Bailar Bailar a ver como andas para a media de pontevedra e de paso a ver si traes o raudo e velos de pablo porque o noso querido Rezar Rezar Rezar irdam esta aljo fodido. Muro Muro Muro

Saudos

Aplauso Aplauso Aplauso Amador, metiches ti os puntos?, como ves estamos a ir ben Bailar Bailar Bailar , a ver si sejimos asi, porque polo de ajora non podemos contar moito co resto do equipo Rezar Rezar Rezar , esperemos que pouco a pouco vaian espabilando. Satisfecho

www.casadebrea.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 18:40
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
eeeeeeHHHHHHHHHHH, capitan meu capitan Pensando Pensando Pensando , vaixaches xa do monte ou perdecheste entre as setas, que non dis nada de nada. Silbar Silbar Silbar

Danos signos de vida, Bailar Bailar Bailar a ver como andas para a media de pontevedra e de paso a ver si traes o raudo e velos de pablo porque o noso querido Rezar Rezar Rezar irdam esta aljo fodido. Muro Muro Muro

Saudos

Aplauso Aplauso Aplauso Amador, metiches ti os puntos?, como ves estamos a ir ben Bailar Bailar Bailar , a ver si sejimos asi, porque polo de ajora non podemos contar moito co resto do equipo Rezar Rezar Rezar , esperemos que pouco a pouco vaian espabilando. Satisfecho

Pois eiqui estamos meu Silbar

Antes de nada felicitacions po lo chollo ben feito ¡ SI SEÑOR!, a ti po la marcaza na media maraton, e a Amador por incombustible, noraboqa a ambos..... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Deixade cos rapaces vaian diante da musica Ríndose

O campionato e longo e queda moito bacalao que desalar Ríndose

Este fin de seman runrunpabli vai facer o cross do Belarmino cas miras postas no campionato Galego e posteriormente de España, pero trankis que como nos fagan falla puntos, na parte final do campionato, mandamolo a montaña que e o del (non coma o outro que soio ia o toxo) e a traer un saco deles.

Eu ando un pouco fodido estou sin adestrar nadiña, teño una fasctitis plantar e tentarei ir a Pontevedra ainda que solio sexa po los puntos, hoxe probarei a sair a correr un pouco Enfadado

Non vos andedes a meter ca madriña, que despois deixavos sin Pascuas Abraiado

Veña vemonos en Pontevedra

Ah o dos puntos fun eu, e que me justa a Ostia mirarvos ahi arriba, ides pa campions Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 23:25
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Que tal rapaces? Vexo que algús andan renqueantes. Non sei se será dos esforzos das carreiras ou dos excesos das celebracións polo campionato. Bueno desexovos unha rápida e total recuperación. Aproveito para comentar que estiven na páxina web da maratona de Porto intentando atoparme nalgunha foto e o único guapiño que aparecía en ¡dúas fotos!(unha de cara e outra de costas) era Irdam. Intentei baixalas ao PC para mandarllas por correo pero non me dixou. Así que si ten paciencia xa sabe onde atoparse.

Un saúdo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos