runrunpabli escribió: |
hola, creo que o potasio e unha das sales que mais se perde co sudor e responsable das calambres en esforzos de longa duracion. ![]() ![]() |
heyyy compis, hai que empezar a moverse e postear que isto cobra vida. Esto son dos borrachos paseando por la calle de noche. Al pasar por una casa uno de ellos ve que en el balcón hay unas bragas muy grandes tendidas, y le dice al otro: - ¿A que no sabes de quien son esas bragas? - No. - Pues esas bragas son de mi puta madre. - ¿Como lo sabes? – responde el otro. Acto seguido el borracho se pone a gritar a la ventana: - Tú, gorda, sebosa, ¿de quien son esas bragas? Sale una mujer y dice: - Esas bragas son de tu puta madre, cabrón. Entonces el borracho le dice al otro: - ¿Ves? juas,juas ![]() ![]() |
hola miguel se lees isto eu non podrei ir polos entrenos que estou a facer son cara a un des mil, e non me conven o monte. |
oyes que si, que si uno de ourense se paso al monte dijo llo que un de o porriño se podra 'zibilizar' un poquito para no ser bravido. ![]() do resto non sei, tendran pensado facer o record de penedos porque e que nin os buenos dias macho. ![]() miguel gracias, pero e un cargo de moita responsabilidade. sobre todo agora ao principio de tempada, co tema das inscripcions, renovacion de contratos buscar sponsor, bufff, a min seguro que me timaban e moncho ten mais esperiencia en gestion e xa leva tempo facendo este chollo, so hai que mirar os resultados, eu conformome con ser o dicharacheiro do equipo (payasete son bastante,je,je,je.) ![]() ![]() saudos. |
-. non,non, foi un enxenieiro civil rapaces, se non a quen se lle ocurreria poñer un area recreativa pegadiña a un desague toxico. juas,ja,ja. ![]() ![]() |