Foros ›
Autor
Mensaxe
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 20 Nov 2009, 21:58
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Si claro digo la distancia en coche, mañana si nos vemos saludame por que yo asi por pipe no se, seguro te conozco pero nos presentanos,
un saludo.
a disfrutar corriendo Aplauso
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 0:37
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Moi boas Jastazocas, hoxe case fixemos pleno en Mos, pero non nos podemos queixar, xa que tivemos boa actuación. Felicitacións para todos. Eu sinto moito este fin de semana pero non poido aportar máis puntos xa que o deber me chama. Espero que vos vaia moi ben mañá Domingo para seguir sumando e divertíndonos. Saúdos e Saúde.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 2:30
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Moi feliz como xa dixen no foro de kdadas en Coruña, o viaxe foi unha gozada i se me pasou enseguida pola magnífica compañía. Encantado de coñecer a Santa i estupenda carreira salvo polos 3,5 kms iniciales ...o tempo (climatolóxico) volveu a ser condescendente con nós...¿será que nos teme? porque nos a él non. Demo sorrindo
Paulk, tranquilo polos puntos q o final serás o q mais aporte Aplauso
Moite sorte a todos nas carreiras de mañán. Guiño

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 5:58
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

paulkoech escribió:
Moi boas Jastazocas, hoxe case fixemos pleno en Mos, pero non nos podemos queixar, xa que tivemos boa actuación. Felicitacións para todos. Eu sinto moito este fin de semana pero non poido aportar máis puntos xa que o deber me chama. Espero que vos vaia moi ben mañá Domingo para seguir sumando e divertíndonos. Saúdos e Saúde.
Pero amigo, ya te llega con una carrera por semana, no?No todo va a ser correr en la vida!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:39
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Me alegra que disfrutases de la compañia, compañero y esperemos que se pueda repetir en más ocasiones a lo largo de temporada, que yo lo valoraré más que todos los puntos que pueda ganar.
Chacal tienes razón en lo que lo primero son las obligaciones laborales, pero coincidiremos, en que lo que nos aporta, bien sea la competición, la interacción social, o las aportaciones en este foro tambien son una parte importante para la realización personal, de lo contrario no creo que tanto tu como yo invirtiesemos tanto tiempo y esfuerzo en esto.
Un saludo a todos.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:39
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Enhorabuena a todos por las carreras de este fin de semana... yo también ¡me he salido! díselo a Chica83, Paulkoech... lo del pie va de p.m... por cierto, me dijo mi mujer que los saludó un chico en Mos a ella y a Samuel y no sabía quién era... me supuse que eras tú luego cuando te encontré. Nos vemos en la próxima...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 22:37
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Tranquilo Paulkoech que os teus compañeiros cumpliron este domingo, uns en Vigo e outros en Lugo pero sumamos todos porque ese e o espiritu dun verdadeiro equipo. Hoxe tocouche a ti, mañan sera a min, outro día a outro pero esto e moi largo e o final o que vai primar e ser constantes en toda a tempada. Por certo e moi posible que para o domingo fagamos pleno en Pontevedra. Que siga viva a ilusion. Salud e Km
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 22:49
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Por certo olvidabame de felicitar o querido compañeiro Santa que na primeira edicion da media de vigo tera a honra para sempre de haber subido o podium e recoller o seu merecido premio. Xa ves que co tempo as melloras veñen soas. Perdoa por non esperar a entrega de premios pero reitero as miñas felicitacions
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 23:44
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Gracias polas felicitacions, quedei contento ca carreira, e cando ahí premio moito mellor. Pero dende logo, o mellor e disfrutar correndo e ter boas sansacions. O equipo como o nombre dí Jatazocas, vamos gastar moitas zapatillas e seguro vamos encontrarnos todos xuntos en moitas carreiras.O amigo Luis sei que quedou un pouco fastidiado por non nos acompañar a vigo pero o traballo e o primeiro, o meu saudo para el e todos do equipo son boa xente, e seguro vamos disfrutar moitos dias xuntos de moitas carreiras.
saudos compañeiros
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 1:14
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

:=D) Noraboa por ese podium Santa.
Pois probablemente fagamos pleno en Pontevedra, aínda que a mín a media me parece q aínda me queda grande Muro (eu son mais de calcetíns..perdoade o chiste fáci Ríndose l) pero como da moitos puntos para o equipo teño a intención de participar.
Por certo, falamos un pouco por riba de facer unhas camisetas con impresións dun logo do equipo..compralas en decathlon (sobre 6-8.-€ e imprimilas (3-4.-€) si vos gusta a idea podemos levala a cabo...eu vou un par de veces a semana a Ferrol i non me costaría traballo compralas, tamén sei dun par de sitios na Coruña para imprimilas..Poderíamos poñer unha zoca con nome do equipo y por detrás o nome de cada un de nós...Bueno, xa me diredes pq o millor todo isto vos parece unha parida...Aburiño i moitos ánimos Guiño

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 15:40
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Krrkrrktpillo, Eu enormemente agradecido que te encargues do tema das camisetas por min perfecto. O domingo si estamos todos concretamos o tema e xa che damos a pasta.
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 16:01
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Por min tampouco hai problema, e xa concretamos o domingo.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 16:43
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Unha dúbida. Os que estades nun club, tedes que correr coa camiseta do club, verdade?

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:14
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Pipe escribió:
Unha dúbida. Os que estades nun club, tedes que correr coa camiseta do club, verdade?

Non, só en competicións oficiais controladas pola federación.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:39
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

ok

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos