Foros ›
Autor
Mensaxe
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Mar 2010, 3:40
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Estremeñeiro sinto moito non ter leido o teu comentario antes,me alegro un montón que se solucionara o tema da clasificación do bo amigo Jaime,un saudo moi forte.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 30 Mar 2010, 4:33
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Enviouse o posto 56 na carreira de As Pontes a nome de Anarky e non sae na clasificación; poño derradeiro unha semana.

Borro o resultado de Dieguete na CCNIII

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 30 Mar 2010, 10:24
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ola, ese resultado está mal xa que eu non participei na carreira das pontes... alguén se confundiría de nick ao envialo. Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 05 Abr 2010, 9:07
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Bos dias¡ Na carreira das pontes non sae na clasificacion un compañeiro do noso equipo Dio-lo paje¡¡¡ Angel Maceiras Lago (Anxo), cando de feito participou, habendo documento grafico (co dorsal 65)...chegando incluso no posto 14, como demostran as fotos...Esperamos noticias sobre como solventar este erro...un saudo

Web Page Name
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 11:17
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola¡¡ bos dias...acabo de ver a clasificacion de Quiroga, e non se corresponde co video da chegada, de feito na clasificacion salen dous dorsales, 223, e 220, nos postos 5º e 6º respectivamente que non aparecen no video en esas posicions...Espero resposta do Admin neste caso para ver como se soluciona o tema...

un saudo;
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 15:46
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Yo acabo de ver las clasigficaciones de Quiroga y son un desastre, yo no aparezco en la clasificación, Caracolita aparece dos veces, Jesus Bernal (al lado del que fuí corriendo un rato y que llego sobre un minuto antes que yo ) tampoco aparece.

Caracolita aparece en el puesto 100, este creo que está bién porque tiene el trofeo de la 3ª clasificada en la general femenina, también aparace en el puesto 148, eveidentemente no es ella.

Yo llegué, por mi cronómetro, en 48'22", se me ve fugazmente en el video de la salida y juraría que soy el dorsar 174, mirando los que salen despues de mi en la clasificación, me cuadra con ese dorsal aunque sale mi nombre pero mis pellidos no se corresponden conmigo (sería el puesto 134) y me coincide con la gente que entró poco antes que yop y poco despues.

Hay un forero que puede corroborar mi presencia, no se su nick, pero me dijo en la ducha que fué el que pidió que se incluyela la carrera en el circuito. Me recordará porque entramos a ducharnos Caracolita, otra chica y yo en el vestuario donde estaba el con unos colegas.

En fin con todo este rollo intento aclarar mi participación en esta carrera, que me hacen mucha falta los puntos para mantenerme en 1ª división.

Saludos

Amodiño e sin mancarse
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 6:36
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ya han salido unas clasificaciones modificadas. Gracias a la organización

Amodiño e sin mancarse
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 15:00
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Enviouse o posto 88 na proba de Quiroga a nome de Taurus2005 e só coincide o nome do corredor. Visto o asunto queda que se indentifique ó dorsal (59) nas fotos co nick queda sin validar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 9:06
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ainda non tuvemos noticias do exposto fai unha semana sobre os temas que planteei. Espero unha resposta. Saudos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 16:42
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Estimado Monchodepelejrino; eu non vira a túa mensaxe. É unha grave acusación que comprobarei de seguida.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 10:27
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Asuntos Ames (Jaime) e Quiroga xa arranxados.

Ames - nova clasificación e correxidas tódalas puntuacións xa que había un número diferentes de chegados (son poucas décimas en cada caso).

Quiroga - o mesmo, nova clasificación correxida e modificación de tódolos postos de chegada enviados e puntuacións.

Saúdos.
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 15:39
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Boas de novo¡¡ Ainda estamos pendientes desta incidencia...a ver si nos podedes respostar.

Bos dias¡ Na carreira das pontes non sae na clasificacion un compañeiro do noso equipo Dio-lo paje¡¡¡ Angel Maceiras Lago (Anxo), cando de feito participou, habendo documento grafico (co dorsal 65)...chegando incluso no posto 14, como demostran as fotos...Esperamos noticias sobre como solventar este erro...un saudo

Web Page Name
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 14:33
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Estimado moncho: tal e como consta no regulamento e nos precedentes o primeiro é porse en contacto coa organización da proba. Sei que esta xa foi fai moito así que pasamos ó seguinte.
En segundo lugar, as fotos non hai que citalas, hai que enlazalas citando o dorsal co que participa e acompañandoas de unha ou mais testemuñas válidas da participación do compañeiro.

Efectivamente, polas fotos pode deducirse que o dorsal 65 entra en meta entre o dorsal 149 (posto 13 na clasificación correspondente a Paulkoech) e o dorsal 162 (posto 14 da clasificación) pero, quén me dí que o dorsal 65 é a persoa que se me dí? e como probar que non foi desclasificado por algo? por iso preciso testemuñas validas (nin compañeiros de equipo nin parella) que o ratifiquen.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 17:41
Asunto: Re: INCIDENCIAS

boas kandpalleiro, son chucho dos ultimos, rivais directos de dio-lo paje, equipo de monchopelejrino e do olvidado angel na carreira das pontes. queria confirmar que o que aparece co dorsal 142 si e angel polo que deberiades de incluilo na clasificacion e correxir os puntos. pero se non o fas tampouco pasa nada... mais ventaxa para nos.
e broma, o circuito ten que ser xusto e a cada un o seu
un saudo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 4:31
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Estimado chucho. O dorsal 142 que citas SI figura na clasificación (pero mira ti por donde non o vexo nas fotos...¿fraude?) correspondese cun tal Jorge... a cuestión é saber si o dorsal 65 é Anxo e si chegou no posto no que, aparentemente, chega segundo as fotos e si non foi desclasificado por calquer motivo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos