Foros ›
Autor
Mensaxe
pazote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/09
0 Carreiras
54 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 23:02
Asunto: Axuda

Hola Compañeiros!!

Fixen un estudio de pisada e me dixeron que o tobillo se desvía 3 grados na pisada polo que me dixeron que son entre neutro e pronador leve e que podería usar calquera dos dous modelos.

Mido 1,75 e peso sobre 85 kilos. Corro 3 ou 4 días á semana por asfalto a un ritmo sobre 5 minutos o kilometro sobre unha hora.

Quixera que me recomendarades qué tipo de de zapatilla debería usar, se pronador ou neutro, e algunha marca e modelo apropiado

Grazas e un saúdo
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 1:00
Asunto: Re: Axuda

la Mizuno Nirvana 4,Corredores de peso alto (+80kg) con pronación leve o media y de arcos medios o bajos, que busquen una zapatilla superestable y con un buen ajuste,creo que es la mejor segun tu peso,pero creo que depende mucho de ti.un saludo Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2009, 1:08
Asunto: Re: Axuda

Buenas noches

¿¿Y con un estudio no te has hecho unas plantillas??

¿Te gusta las zapatillas con mucha o poca amortiguación? ¿valoras la estabilidad o la amortiguación? ¿Tienes buena técnica de carrera?

Lo mejor, antes de dar opiniones, es que vaya con tu par de zapatillas ya usadas a la tienda especializada de tu zona, y quete dejes aconsejar. 95min puede asesorarte.

Saludos
pazote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/09
0 Carreiras
54 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 27 Nov 2009, 0:04
Asunto: Re: Axuda

Ao correr por superficie dura preferiría que tiveran mais amortiguación, ainda que como dis, quizis sexa mellor deixarme asesorar por un profesional.

Gracias

Un saúdo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos