Foros ›
presentación Os Camisolas Molladas
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 8:46
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Buenos días chavalote!!!!
Pensábamos que te habían retenido un grupo terrorista, jaja.
Pues si que fuimos a Rois, que calorrrrrrrrr.
Estuvimos todos menos el "desaparecido" ( Adrian escribe algo por favor Rezar Rezar )
Te comento, que ya tenemos una foto con más componentes del equipo.
La carrera fué corta pero muy dura, por el motivo que dije antes.

Toda una alegría el hecho de encontrarnos y tener algo de tiempo para conversar. Yo como siempre, me escapé al terminar.

Esa lesión cuídala, aprovecha para caminar por la arena y mojar los pies, que seguramente le viene bien, ah, y paciencia!!!!.

Yo me estoy pensando lo de Betanzos, sobre todo por que el sábado iré a la de Gondomar.

Saludos a todos Guiño Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 12:29
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Bos dias. Estou de unha mala leche que nin vos podedes imaginar. Resulta que onte fun correr a Ordes ahora non salgo nas listas. Mandeille un mensaje a champion chip, e me contestaron que non salia porque habia sido descalificado polos xuices, que si queria saber os motivos que me puxera en contacto coa delegacion da FGA de santiago. E xa me puxen. Ahora veremos que me contestan. E me jode sobre todo, porque cando cheguei a Ordes (despois de estar traballando dende as 6 da mañan) facia 7 minutos que deran a saida,lle preguntei os xuices se podia salir igual , e me din que si, pero que xa estaba o trafico aberto no circuito, co cal si me atropellaba un coche seria baixo a miña responsabilidade. Aceptei, e sain coma un tolo para poder pillar o coche escoba (pilleino no km 4.5), e despois sufrin o indecible para rematar, debido o sobreesforzo e o calor que facia. E ahora cando miro as clasificacions e vexo que non salgo por ningun lado.............DIOS............ que rabia teño encima, co traballiño que eu pasei.
Bueno, xa vos contarei en que remata todo isto, pero dende logo non me ten moi boa pinta, o final creo que os puntos de Ordes non apareceran no meu casilleiro, UNHA PUTADA.
saludos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 12:41
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Ha quien hay que matar Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado !!!grrrr
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 14:02
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Ánimo, compañero!!!! Desde luego, nosotros valoramos muchísimo tu esfuerzo. Eres lo máximo.

Este fin de semana iré a Betanzos. No contaba, pero un colega me animó mucho. ¿Quién se apunta?

Saludos, y que siga el buen rollo (como dice Ex_Chema).

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 17:33
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

gracias compañeiros.
eu a Betanzos non vou a ir, non estou medianamente preparado ahora mismo para unha media.
Nun principio a miña idea é: sabado a Gondomar e domingo a Silva(cerceda)
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 25 Mai 2010, 12:15
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Quieres que pidamos los puntos para el circuito, haber si te los conceden??

Saludos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 25 Mai 2010, 16:19
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

si Fon, en canto salgan as listas , e non salga eu teño pensado, poñerme en contacto co administrador do circuito e comentarlle o tema. Supoño que o final non sera nada, pero bueno, por preguntar que non quede.
Bueno, que sepades que parece ser que fun descalificado, porque ningun corredor pode vir por detras e adiantar o coche de seguridade da carreira (non entendo se xa sabian esa norma por que me deixaron tomar a saida), tamen por non levar o dorsal visible no peito (eu tamen vin outros dorsais tirados polo recorrido co cal supoño que esa xente tampouco entrou co dorsal no peito e no foron descalificados, encambio eu cando entrei en meta enseñeille o meu dorsal a tres xuices diferentes). E por ultimo , porque parece ser que cando eu sain , xa a alfombrilla estaba desactivada por que xa pasara o ultimo corredor ( pode ser que estivese desactivada, pero a min o chip pitoume o pasar, ainda que segun me comentou o amigo Lestrove, podeme pitar e mais xa estar desactivada).
Pois parece ser que estes foron os motivos da miña descalificacion, que non me parecen xustos, pero que se as normas din que e asi, pois non queda mais remedio que acatalas.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 8:34
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Muy buenas. Lo primero: Koala, creo que no has sumado tus puntos de Coruña21.

Sólo desearos un buen fin de semana en general, y deportivo en particular. Yo, como sabéis, iré a Betanzos. No tenía pensado ir, pero como tocaba rodaje largo y algún año me apetecía participar... Espero no emocionarme demasiado.

Un saludo.

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 11:04
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Ferraduro escribió:
Muy buenas. Lo primero: Koala, creo que no has sumado tus puntos de Coruña21.

Sólo desearos un buen fin de semana en general, y deportivo en particular. Yo, como sabéis, iré a Betanzos. No tenía pensado ir, pero como tocaba rodaje largo y algún año me apetecía participar... Espero no emocionarme demasiado.

Un saludo.
Hola
Ferraduro, de voa gana sumaria eses puntiños de Coruña21, pero si en ordes a pesar de haber corrido os 10 km non me van a deixar sumar os puntos, non creo que en Coruña21, sin haber participado, mos queiran dar Moi feliz Moi feliz Moi feliz .
Bueno, pois moita sorte a todos para este finde, e cuidado en Betanzos que creo que e durilla.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 11:27
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

No me he inscrito para Betanzos, por lo tanto no nos vermeos ferraduro, suerte.

Mañana estaré en Gondomar y el domingo correré por el monte.

Buen fin de semana a todos.

P.D. Koala36 suma los puntos de Coruña haber que pasa, jaja, Guiño Guiño , sobre lo otro, estaremos al tanto.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 11:51
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

danme ganas de sumalos,jeje. acabolle de enviar un privado a kandepalleiro haber que me contesta, pero bueno, non teño moitas esperanzas a verdade.
Fon, vemonos mañan en Gondomar , entonces.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 21:15
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Joeeeeerrrr!!! Se me está yendo mucho la pinza. Me dí cuenta el mismo viernes, pero, como no estuve en casa, no pude eliminar mi mensaje. Hay que ver cómo me está presionando la clasificación... Ja, ja, ja... Tú suma, Koala. Si es que lo raro es que no hayas ido...

Insisto, estoy con un pie en geriatría y otro en psiquiatría.

Hoy he ido a Betanzos. Unos puntiños más... ¿Qué tal vosotros?

Saludos, y disculpad mi ansia...

Aviso importante: existen carreras sin Koala36.

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 9:19
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Joe..... no te metas con el chabal, que llegó a Gondomar a 10 minutos de la salida, se estaba meand.... y con los nervios a flor de piel.
Y por qué? Que lo cuente el jaja, que tiene mucho mérito.

Yo por mi parte, salí muy tranquilo desde atrás y luego mantuve el ritmo.
Me salió en 43 min. Por cierto, son más de 10 km.

Saludos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 11:45
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

pois que wuay que sean mais de 10 km, porque a min saleume unha merd... de tempo 48 e pico. a verdade, e que cando cheguei a Gondomar debia de ter 150 pulsacions, dios que extresado me sentia. Oye, Fon, moitisimas gracias por collerme o dorsal e vir a esperarme a carretera, pois senon xa non podia participar nin de coña, GRACIAS.
O domingo fun A Silva, co cal sumarei outros pouquiñas puntos para o equipo( yo Ferraduro, tiñas que haber feito , coma Tintin, Santa, e algun outro mais, que foron a media de Betanzos e sairon despois coma tiros para correr en Cerceda,Dios....o que se fai polos puntiños, jeje)

Por certo, comentarvos que xa recibin noticias da organizacion do circuito, e nada, dos puntos de ordes non queda mais remedio que olvidarse

Pois , nada , non entrenedes moito estos dias que parece que vai apretar o calor de lo lindo. Eu para este proximo finde, ainda non o decidin : entre Esgos e Pontedeume. Posiblemente vaia a Pontedeume, xa vos direi.
Saludos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 12:23
Asunto: Re: presentación Os Camisolas Molladas

Hola queridos!!!, sin dudarlo yo me voy a Esgos si es que te gustan las cuestas y firme irregular, además de que me queda más cerca.

Koala36, estás hecho un fenómeno Aplauso Aplauso , no se merecen las gracias, que se haría menos por un compañero. Por cierto, a mí me dió 190 metros de más en la prueba y ya me habían comentado algo de que tenía sobre 200 mtrs. de propina. Tienes que tener en cuenta, el estado en que llegaste, así luego te pasó factura durante la prueba.
Siento mucho que no puedas sumar esos puntos.

Me olvidadaba, enhorabuena ferraduro, seguro que hiciste una buena marca en Betanzos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos