Mon, 21 Jun 2010, 16:25
Post subject: Re: presentación Os Camisolas Molladas
Pois si, fin de semana wuay con doblete !!!!!!!!!!!!! O sabado tocou a nocturna de Xinzo, carreira de 6200 metros (duas voltas de 3100) rapidiiiisima (totalmente llana). Iba con ganas e decidin exprimirme dende o primeiro metro, cousa que non facia dende fai moito tempo. O final 26'48''. Moi contento co resultado. E o domingo Redondela. Carreira tamen a priori, llana, ainda que despois non resultou ser tan llana, pois tiña algun que outro repechiño (levadeiros), pero que picaban para riba. Notaba as pernas pesadas do dia anterior, pero decidin sair tamen a dalo todo, pero no km 1 xa tiben que parar, pois levaba excesiva carga de liquido, tiben que parar a descargar, jeje( primeira vez que me pasa), e despois tratei de apretar todo o posible, pero claro, a maquina non da pa mais. O final , polo meu crono 27'24'', de donde habra que descontar uns 40 segundos da paradiña, co cal tamen contento co resultado.
O final, charla trankila mentras tomabamos algo nunha terraza con
Fonvigo, Pancho e Oliveira.........genial, asi da gusto ir a correr.
Por certo, Fon, moitisimas gracias por todalas molestias que te tomaches, con compañeiros como os que eu teño neste equipo da gusto correr. Mil GRACIAS.