Foros ›
puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 21:50
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Pipe escribió:
En todo regulamento pode haber interpretacións... e tamén rectificacións... que as cousas non teñen que ser brancas, brancas... ou negras, negras. Non existe o REGULAMENTO PERFECTO... nin a Constitución é perfecta. Aquilo de "o escrito, escrito está" é do pasado, en tempos de Cristo; hoxe en día as persoas están para poder errar, pero tamén para solucionar os asuntos.
Está claro que neste tema os organizadores terán que facer algo. Confiemos en eles ata que nos dean unha resposta... que parece que de momento non a hai.

OOOOla pipe, sen querer entrar en polémicas ( e menos cun foreiro que segundo me contan é un foreiro ilustre), ao mellor dín antes unha opinión un pouco radical, pero o argumento meu é que este artigo xa prexudicou a unha carreira concreta porque ao mellor había xente que non foi porque esta carreira non cumpría a súa expectativa de puntos; e trocar agora ese punto do regulamento para beneficiar á Lugo Monumental e outras carreiras futuras sería inxusto con esa outra (Mos) que non tívo as mesmas condicións.
Sintoo se fun polémico nas miñas opinións, só quería expresar o meu pensamento Guiño . En todo caso, sexa cal sexa a decisión terá os seus argumentos a favor, que son tan válidos coma os meus ou os de Pipe .Un saudo a todos.


Última edición por Migueliño o Mér, 02 Dec 2009, 22:55; editado 1 vez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 22:36
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

xan escribió:
FINITO, AMEN.

Molón

me lo explicas ???

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 22:38
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

migueliño:

existen dos tipos de personas: los que aportan su opinión abiertamente, como es mi caso, aun a riesgo de parecer sobrados; y por otra parte están los "correveydiles", especie cada vez más abundante.

Un saludo y apoyo tu intervención

www.jeffxavi.blogspot.com

Última edición por xabi o Xov, 03 Dec 2009, 9:41; editado 1 vez
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 22:43
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Migueliño escribió:
... pero o argumento meu é que este artigo xa prexudicou a unha carreira concreta porque ao mellor había xente que non foi porque esta carreira non cumpría a súa expectativa de puntos; e trocar agora ese punto do regulamento para beneficiar á Lugo Monumental e outras carreiras futuras sería inxusto con esa outra (Mos) que non tívo as mesmas condicións.
.

Eu podía ter arranxado algunha cousa para ir correr en Mos pero como non ía puntuar como competitiva non o fixen e agora me parecería bastante mal que cambiaran a puntuación da carreira "..a toro pasado". Enfadado Enfadado

Por certo Admin, con que criterio elixes ós membros do "comite de sabios" do foro privado?
Pregunta Pregunta Pregunta
Pensando
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 22:45
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Cita:
"Mincha
Por certo Admin, con que criterio elixes ós membros do "comite de sabios" do foro privado?
Pregunta Pregunta Pregunta
Pensando

"al que buen arbol se arrima buena sombra le cobija" Mr. Green Mr. Green



www.jeffxavi.blogspot.com
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 22:51
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Ala única carrera que he ido y no fue competitiva fue la pachanga de ojordo, en todas las demás se compitió, si se cobra una cantidad y se dona a una O.N.G pues muy bien. Las carreras para el circuito deberían ser todas puntuables a no ser que vayamos todos agarraditos de la mano, es mi opinión
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 22:57
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Bo gusto Xabi. Bo tema e mellor vídeo.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:00
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Parece que hai xente que non se equivoca. Hai outra que desgraciadamente fai as cousas coa mellor intención e despois pode dar algunha das súas decisións lugar a contradicións. Para min o fundamental é facelas cousas con boa fe e se hai que tomar unha medida que palie unha dificultade se realiza. Precisamente coa experiencia se van pulindo estas cousas. Se a dar opinións independentes e intentar axudar se lle chama lambeculos pois a moita honra.
Só podo decir que estou moi agradecido a labor de Admin. Para todo o que sexa axudar xa sabe que pode contar conmigo e cando considere que non aporto nada perfecto. Desde logo non vou a entrar en polémicas. Pola miña parte tema zanjado.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:01
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Abraiado Abraiado
xabi escribió:
migueliño:

existen dos tipos de personas: los que aportan su opinión abiertamente, como es mi caso, aun a riesgo de parecer sobrados; y por otra parte están los "lambeculos", especie cada vez más abundante .

Un saludo y apoyo tu intervención
Abraiado Abraiado
Pregunta Pregunta Vaia por quen vaia o de lambecús, non me gosta que a xente se exprese con insultos en lugar de con argumentos. Moitas veces se perde a razón por este motivo. Un saúdo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:05
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

beauvais, no va contigo ni mucho menos el tema, ni tampoco con migueliño.

Me refiero a que existen muchos que en "pettite comité" opinan como yo pero que después en el foro no se mojan.Ellos saben quien son.

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:06
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Migueliño escribió:
8O Abraiado
xabi escribió:
migueliño:

existen dos tipos de personas: los que aportan su opinión abiertamente, como es mi caso, aun a riesgo de parecer sobrados; y por otra parte están los "lambeculos", especie cada vez más abundante .

Un saludo y apoyo tu intervención
Abraiado Abraiado
Pregunta Pregunta Vaia por quen vaia o de lambecús, non me gosta que a xente se exprese con insultos en lugar de con argumentos. Moitas veces se perde a razón por este motivo. Un saúdo.


el argumento es claro y conciso:

un reglameto está para cumplirse y punto..... Enfadado Enfadado

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:08
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Si; ós mellores argumentos pérdense cando se empregan as formas inapriopiadas

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:09
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Mincha escribió:
Migueliño escribió:
... pero o argumento meu é que este artigo xa prexudicou a unha carreira concreta porque ao mellor había xente que non foi porque esta carreira non cumpría a súa expectativa de puntos; e trocar agora ese punto do regulamento para beneficiar á Lugo Monumental e outras carreiras futuras sería inxusto con esa outra (Mos) que non tívo as mesmas condicións.
.

Eu podía ter arranxado algunha cousa para ir correr en Mos pero como non ía puntuar como competitiva non o fixen e agora me parecería bastante mal que cambiaran a puntuación da carreira "..a toro pasado". Enfadado Enfadado

Por certo Admin, con que criterio elixes ós membros do "comite de sabios" do foro privado?
Pregunta Pregunta Pregunta
Pensando
A ver, ao mellor non me expliquei totalmente ben: díxen que hai que utilizar o mesmo criterio para tódals carreiras e non cambiar o criterio de puntuación unha vez iniciado o circuíto porque ao mellor se pode ser inxusto con algunha carreira (Mos). Por tanto, a miña opinión é que se o sistema de puntuación das carreiras solidarias é defectuoso e hai que cambialo, que se faga para o ano que vén, co consenso de todo o mundo e afectando a todalas carreiras por igual, non a unhas carreiras sí e a outras non Guiño . Non pído cambiala puntuación dunha carreira a "toro pasado", porque ao mellor é peor o remedio que a enfermidade. ¿Estás dacordo Mincha?
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:16
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Migueliño:
Entendín perfectamente o que dicías e estou de acordo contigo, pero é que dáse a casualidade de que "escoitei por aí" que se estaba barallando a opción de cambiar a puntuación de Mos.
Pregunta Silbar Pregunta
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:16
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Kandpalleiro escribió:
Si; ós mellores argumentos pérdense cando se empregan as formas inapriopiadas


reafírmome:

o reglamento incumpriuse co coeficiente asignado a Carral e incumprirase se a carreira de Lugo non puntúa coma Mos.

Podedes tacharme de charlatán de feira, alborotador de masas, paspán, e o que queirades...son opiniós, que respeto aínda que non comparta.

Que sea un tío educado no trato persoal cando nos atopamos non quere decir que non poida discrepar convosco

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos