Foros ›
puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:19
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

¿Ilustre? non sei quen pudo decir eso... nin por que.
Resulta que estou dacordo contigo en que a carreira de Mos xa foi... e que si se cambia agora algo, uns quedarán perxudicados e outros favorecidos. Pero o que si non creo é que a carreira de Mos saise perxudicada por ser considerada "solidaria". Tivo máis participación que o outro ano e particularmente atraíame máis esta que outras que puideran puntuar máis.

Eu creo que o tema está tratado e as opinións dadas. Máis ou menos todos creemos o mismo. Desde logo, para mín son iguais a de Mos e a de Lugo... a ver que se pode facer.

Un saúdo "ilustre" Guiño

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es


Última edición por Pipe o Xov, 03 Dec 2009, 10:04; editado 1 vez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:19
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Mincha escribió:
Migueliño:
Entendín perfectamente o que dicías e estou de acordo contigo, pero é que dáse a casualidade de que "escoitei por aí" que se estaba barallando a opción de cambiar a puntuación de Mos.
Pregunta Silbar Pregunta


si???? será un rumor....con el reglamento tan currau que se cumple a rajatabla eso resultaría imposible

www.jeffxavi.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:22
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

xabi escribió:
xan escribió:
FINITO, AMEN.

Molón

me lo explicas ???

O que quero decir é que estou totalmente dacordo contigo Satisfecho , e que o tema hai que deixalo zanxado xa, e que decidan polo ben de todos o antes posible por parte de quen corresponda.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:23
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Perdón... comezara a escribir o texto e logo marchei a cear... e cando enviei xa tíñades varios mensaxes publicados.

Non comparto os insultos, Xabi, tamén podo interpretar que me podas chamar lambecús... ti saberás.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:28
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Pipe escribió:
Perdón... comezara a escribir o texto e logo marchei a cear... e cando enviei xa tíñades varios mensaxes publicados.

Non comparto os insultos, Xabi, tamén podo interpretar que me podas chamar lambecús... ti saberás.

joder, que susceptible se ha vuelto todo el mundo!!! Pipe, parece mentira que no me conozcas:

Yo no soy hipócrita, por lo que si me cayeses mal no te llamaría por teléfono para saber como estás, por ejemplo, no ?

www.jeffxavi.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:31
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

xabi escribió:
Pipe escribió:
Perdón... comezara a escribir o texto e logo marchei a cear... e cando enviei xa tíñades varios mensaxes publicados.

Non comparto os insultos, Xabi, tamén podo interpretar que me podas chamar lambecús... ti saberás.

joder, que susceptible se ha vuelto todo el mundo!!! Pipe, parece mentira que no me conozcas:

Yo no soy hipócrita, por lo que si me cayeses mal no te llamaría por teléfono para saber como estás, por ejemplo, no ?

Yo es que soy muy sensible... tío... y últimamente, no sé por qué razón, me salen "amigos" por todos lados... y tú ¿cómo estás?

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1574 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 1:32
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Ao ser solidaria a puntuación igual que a de MOs, pero esa puntuación por participante debería de ser algo maior.

Un saúdo e adiante o Circuito Correr en Galicia!
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 5:31
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Hola Mincha!!no creo que fuera lo adecuado cambiar la puntuación de Mos,ya que es una carrera para la que se fijo un coeficiente y el cual todos sabíamos,así que sería injusto cambiarlo despues de haber sido la carrera,y a la que a lo mejor alguna gente no fue porque puntuaba menos que otra o creyó que no valía la pena desplazarse tan lejos o lo que fuera.En cambio en el caso de Lugo,si se habla ahora con tiempo de sobra no veo el problema.Yo creo que con una subida de la puntuación a una media de 150 por ej. de la que se beneficiarían los globeros,en el buen sentido,y se perjudicaría a los galgos,pero más o menos creo que es aceptable para la media,sería una buena idea,creo. Porque lo que se quiere conseguir es un fijo de puntos en las solidarias para fomentar la participación,y creo que con 75 no se consigue,ess una opinión.
También creo que si el reglamento se entendió así en la carrera de Mos,sería muy razonable que se mantuviera el criterio,sólo que creo,que se fomentaría más la participación con una media de puntos intermedia.Es mi humilde opinión y espero no parecer un lamec..


Última edición por yonathan o Xov, 03 Dec 2009, 5:51; editado 1 vez
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 5:50
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Xabi: Discrepar é unha cousa, insultar outra; dicir que crees que o regulamento se incumpre é discrepar, chamar "Lambecús" é insultar. Tería sido mais doado edita-la mensaxe pero eu non estou por iso e vese que a necesidade de rectificacions públicas non se mide igual para todos.

Polo demais xa respostei que
Kand escribió:
O único perigo que hai é o silencio

Por outra banda, o Regulamento inclue un punto que di:
Regulamento escribió:
11. Todo o non previsto neste REGULAMENTO resolverase segundo o criterio dos administradores/colaboradores do Circuíto 2009-2010.

Malia o que, na contra do que fan outras organizacions, se escoitan tódolos argumentos. Todos opinades á vista de todos e a organización tenta mellorar tendo en conta as súas capacidades técnicas e o mellor para a maioría.

Fixen 7 mensaxes dicindo que se esta a traballar nesto, que non vos quentendes antes de tempo, que xa faredes as vosas valoracions e que nesta 'pachanga' a opinión de todos conta. Si queredes esperar a mañan ben, si tendes algo NOVO que aportar tamén senon espero que entendades que temos un tempo limitado para lle adicar a esto e que xa van entrando moitos resultados que hai que validar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 9:43
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Kandpalleiro escribió:
Xabi: Discrepar é unha cousa, insultar outra; dicir que crees que o regulamento se incumpre é discrepar, chamar "Lambecús" é insultar. Tería sido mais doado edita-la mensaxe pero eu non estou por iso e vese que a necesidade de rectificacions públicas non se mide igual para todos.


editei a miña mensaxe.saúdos

www.jeffxavi.blogspot.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 9:46
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Antes de nada, me entristece mucho leer algunos de los comentarios aquí escritos INSULTANDO a todos aquellos que no sean igual que uno mismo Parar . En este caso ya es un asunto de moderación de los foros.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bien, este es el reglamento del 2008-09:
circuito.correrengalic...amento.htm

Si os tomáis la molestia de leerlo, veréis que simplemente es un punto de referencia y no recoge casi ningún supuesto. En el Circuito siempre hemos partido de la base que se espera un comportamiento deportivo de los participantes y que en caso de duda somos los administradores/colaboradores los que tenemos que tomar una decisión. Como dice Kandpalleiro la diferencia aquí es que se tiene en cuenta la opinión de los participantes en la medida de los posible.

Este año y gracias a los comentarios y sugerencias del tema "Mellora continúa" el reglamento es un poco más elaborado:
circuito.correrengalic...mento.html

Pero desde luego no es el reglamento de la IAAF para las Olimpiadas ni cosa que se le parezca (ni tampoco lo pretendíamos) y esperamos mejorarlo para el año que viene. Por eso no entiendo los comentarios despectivos y chantajistas que en las últimas semanas hace siempre la misma persona de manera reiterada con el fin de desacreditar nuestra labor... Pregunta

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

En cuanto a las pruebas Solidarias, esto es lo que escribimos:
Reglamento escribió:
As probas "Solidarias" ou non competitivas poderán incluírse no Circuíto concedendo ós participantes que cheguen á meta a puntuación mínima da distancia correspondente.

Ahí quisimos reflejar el supuesto de pruebas como la Solidaria del Tambre, la de la Solidaridad de A Coruña, pueblo saharaui de Ames o alguna más que no son competitivas Guiño .

Con lo que no contábamos es que pruebas competitivas y con premios en metálico pasaran a denominarse Solidarias y en eso creo que fue un error puntuar como NO COMPETITIVA la de Mos. Pero precisamente para no repetir el error en Lugo Monumental y otras que puedan transformarse en benéficas no veo ningún problema en diferenciar entre Solidarias competitivas y Solidarias NO competitivas, supuesto que no estaba hasta el momento en el reglamento.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sobre el "comité de sabios" que comenta Mincha pues realmente no sé si va con segundas o a que viene, yo particularmente no me tengo por sabio y si se refiere a que hay un grupo de gente a modo de "consejo de administración" del Circuito pues siempre lo hubo y con opiniones muy distintas sobre como plantear la competición... Pensando

Creo que es sabido que si fuera por mi, ni siquiera puntuarían los medios maratones, pero me adapto a lo que piense la mayoría y le pediría lo mismo al resto de participantes, me refiero a los que respondéis sin insultar y planteáis las dudas y comentarios sin chantajes.

Porque repito una vez más, esto no son las Olimpiadas pero al igual que allí se espera un comportamiento deportivo de todos vosotros y que se planteen las dudas, quejas y comentarios con educación como hacéis la mayoría.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 10:49
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Cita:
ADMIN :

Pero desde luego no es el reglamento de la IAAF para las Olimpiadas ni cosa que se le parezca (ni tampoco lo pretendíamos) y esperamos mejorarlo para el año que viene. Por eso no entiendo los comentarios despectivos y chantajistas que en las últimas semanas hace siempre la misma persona de manera reiterada con el fin de desacreditar nuestra labor...

para los que no sepan leer entre líneas, admin se refiere a mi, xabi.


Si discrepar sobre si se cumple el reglamento o no, supone que se me considere" persona non grata", entonces me declaro culpable de ser chantajista.

Dejo en tus manos que, como administrador del foro, tomes las medidas oportunas en cuanto a mis opiniones sobre el circuíto.

Saludos

www.jeffxavi.blogspot.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 11:04
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Kandpalleiro escribió:
Xabi: Discrepar é unha cousa, insultar outra; dicir que crees que o regulamento se incumpre é discrepar, chamar "Lambecús" é insultar. Tería sido mais doado edita-la mensaxe pero eu non estou por iso e vese que a necesidade de rectificacions públicas non se mide igual para todos.

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 11:35
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

Admin escribió:
Kandpalleiro escribió:
Xabi: Discrepar é unha cousa, insultar outra; dicir que crees que o regulamento se incumpre é discrepar, chamar "Lambecús" é insultar. Tería sido mais doado edita-la mensaxe pero eu non estou por iso e vese que a necesidade de rectificacions públicas non se mide igual para todos.

correcto, lo he cambiado por una palabra politicamente mas correcta: "correveydiles" , pero continúo opinando lo mismo

www.jeffxavi.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 11:40
Asunto: Re: puntuación carrera lugo monumental SOLIDARIA

No creo que "correveydiles" pueda sustituir a "lameculos".

Tienes más alternativas:
- aduladores
- zalameros
- pelotas
- lamebotas
y si nos ponemos un poco brabucones, hasta se podría aceptar chupapollas

Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

(Si a alguien le resulta ofensiva la última palabra, la edito enseguida)

Lo de "sabios" es más positivo, término que hasta resulta agradable.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos