Foros ›
XV Milla Urbana Concello de Porto do Son
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1583 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 23:20
Asunto: Re: XV Milla Urbana Concello de Porto do Son

Para o ano que ven é posible que participe nesta carreira, todo dependerá das primas que den ejeje.
Arnela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/10/09
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Dec 2009, 15:32
Asunto: Re: XV Milla Urbana Concello de Porto do Son

Non entendo unha cousa. Estiven na entrega dos trofeos e xuraría que foi Isabel Saez a que subeu o primeiro caixón do podio na categoría de veteráns, e agora resulta que Lestrove e máis a clasificación din que a gañadora en veteráns foi a formidable Esther Pedrosa. Simplemente quixera sair da dúbida, e supoño que o erro será meu que co frío que tiña non me funcionaría ben a cachola.

Gracias por anticipado a quen me responda. Supoño que Lestrove saberá algo o respeto.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 22 Dec 2009, 15:52
Asunto: Re: XV Milla Urbana Concello de Porto do Son

Arnela escribió:
Non entendo unha cousa. Estiven na entrega dos trofeos e xuraría que foi Isabel Saez a que subeu o primeiro caixón do podio na categoría de veteráns, e agora resulta que Lestrove e máis a clasificación din que a gañadora en veteráns foi a formidable Esther Pedrosa. Simplemente quixera sair da dúbida, e supoño que o erro será meu que co frío que tiña non me funcionaría ben a cachola.
Gracias por anticipado a quen me responda. Supoño que Lestrove saberá algo o respeto.

Pois si que sei do asunto. Satisfecho
E volvo a reafirmar o que dixen. Guiño
Ahí che vai o enlace para que o poidas ver cos teus propios ollos Arnela. Sorriso

www.atletismogalego.co...191209.pdf





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos