Foros ›
CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 16:45
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

montxo escribió:


Sr. Lestrove, con que se calase vostede xa estaba......

A mín non me fai calar nin o Rey. Nono

Bueno,pa este mes teño o tope en 5.265,e decir 70 mensaxes limpos pa todo Xaneiro. Indiferente

Veña Montxo,vémonos en Xinzo o Domingo,e invítasme a un chupito. Moi feliz

Gracia ufff polo teu apoio................e que razón levas,moito falar de liberdade de expresión,pero cando un leva a contraria a maioria,xa é do peoríño que hai neste mundo. Guiño


Última edición por lestrove o Lun, 04 Xan 2010, 17:49; editado 6 veces
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 16:54
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

montxo escribió:
lestrove escribió:
Pois Lestrove non apoia a iniciativa.!! Caaa !! Nono

Sr. Lestrove, con que se calase vostede xa estaba.....

Despois queixase de que o expulsan, por utilizar o foro coma un chat, pois e vostede incorregible.

Non pensaba opinar pero a túa contestación a unha soa opción contraria púxome dos nervos.
Como bó corredor gusto da natureza e dos animais que a habitan. Pero hai un animal que detesto porque dice beeeeeee e tódolos demais dicen beeeeeeeeee (detesto só pola súa comparación cós racionais). Viva a liberdade que a algúns tanto lles molesta. Por suposto o meu voto e non.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 17:02
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Meu querido amigo Uff, coido que a liberdade, non consiste en decir o contrario do que dí a maioria.

I eu xuraría que tanto Montxo como Lestrove falaban con ironía.

SAÚDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 17:30
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

De momento es una pequeña minoría del foro la que pretende que ChampionChip dé una alternativa al método de inscripción (aún mas pequeña si tuviésemos en cuenta que muchos se apuntan como solidaridad con otros, no porque no les vaya bien con el método actual).
Me parece un método correcto y práctico el que ChCh tiene disponible actualmente, pagar con tarjeta mediante pasarela de pago es eficaz y seguro. Realizar transferencias me parece aproximarse a la eficacia del correo postal, me parece digno del siglo XX el proceso transferencia-justicante-correo (sea electrónico o postal).

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 17:46
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Amigo cándido, el proceso transferencia-justificante-correo no tiene porque ser el único. Se puede ingresar directamente en la cuenta, con lo cual se ahorran unos gastos y la recepción del dinero es instantanea.

SALUDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 17:46
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

De momento estoy conforme con este sistema de pago por lo que no veo necesario ningún cambio, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 18:03
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Chacal escribió:
De momento estoy conforme con este sistema de pago por lo que no veo necesario ningún cambio, saludos

Pero imos ver homes de dios, aqui non se pide ningun cambio ou troco, simplemente engadir una alternativa mais posque non posuen a dichosa tarjeta, poidan anotarse...leñes, que non vos enterades.

Por suposto que a que esta, esta ben e debe seguir, pero hai xente que se queda sin poder inscribirse por ser esta u a unica opcion factible.

Diccionario da Real Academia da Lingua "ALTERNATIVA" Posibilidad de elegir entre opciones o soluciones diferentes.


Amigo Uff, por suposto que a Lestrove e a min nos une una gran amistade dende hai mais de 15 anos, ti non ves que esta en clave de humor Ríndose
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 18:15
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Me resulta difícil creer que alguien no pueda asistir a una carrera porque no tenga una tarjeta ni conozca a alguien de confianza que pueda hacer el pago. Multitud de entidades ofrecen dinero de plástico sin que te cueste un duro(Citybank, Carrefour, etc). Para alquilar un coche, reservar una habitación de hotel, comprar una entrada de cine por internet, etc necesitas una tarjeta. Incluso algunos bancos y cajas de ahorros generan tarjetas VISA virtuales para que puedas hacer pagos sin exponer el número de la tuya. Y si estamos hablando de personas jóvenes que viven en la casa familiar, no creo que sus padres tenga problema en ayudarle con la gestión. Yo mismo le hice una gestión con mi tarjeta a un amigo que tenía problemas con la suya.

Después del rollo, apoyo la moción porque opino que no es correcto que no ofrezcan una alternativa para aquellas personas que, por el motivo que sea, no quieran hacerlo a través de este medio.


lorcho
montxo
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaro
Kaufman
ivanno
Moran
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
khene


G.SOBRADO

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/09
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 18:15
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Coido que é o sistema máis doado e rápido para o usuario e aínda máis para o organizador que ten os cartos na mao no mesmo intre de nos apuntar.
O de ingresar en conta directamente é un atraso porque tes que andar na busca da entidade bancaria do organizador se non queres pagar unha f..... comisión. E de non a teres na túa vila xa estamos outra vez cos afectados.
Aínda así engadídeme, a ver se atopan un xeito de pago de banca solidaria. Esto dos bancos dáme cada vez mási noxo.

lorcho
montxo
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaro
Kaufman
ivanno
Moran
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
G.SOBRADO
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 18:17
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Parece ser que alguns son moi espabilados e outros somos uns negados. Eu teño varias tarxetas e non hai maneira con ningunha. Como dixo alguen no fio da carreira de Xinzo, eu tamen utilicein unha de Caixagalicia e funcionoume perfectamente, pero 10 días despois xa non me deixou facer o pago para a carreira de Lugo.
O problema en principio e dos organizadores da carreira que son quen contratan a empresa.
En todas as carreiras podes ter problemas ca inscripción, pero nunhas dan todas as facilidades posibles e noutras pasan de todo.
Por eso que me trae sen cuidado se non dan outra modalidade de pago. Creo que en Galicia hai máis de 200 carreiras no ano, asi que sobran sitios donde ir correr, e senon tamen teño Castilla e León hai ó lado.
Despois están as carreiras "chapuza" que marco na miña lista negra donde non penso voltar correr, e non o digo por Xinzo ( falo de certa milla de Sarria e certa carreira en Vigo de 11 km).
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 18:34
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

corvo escribió:
Parece ser que alguns son moi espabilados e outros somos uns negados. Eu teño varias tarxetas e non hai maneira con ningunha. Como dixo alguen no fio da carreira de Xinzo, eu tamen utilicein unha de Caixagalicia e funcionoume perfectamente, pero 10 días despois xa non me deixou facer o pago para a carreira de Lugo.
O problema en principio e dos organizadores da carreira que son quen contratan a empresa.
En todas as carreiras podes ter problemas ca inscripción, pero nunhas dan todas as facilidades posibles e noutras pasan de todo.
Por eso que me trae sen cuidado se non dan outra modalidade de pago. Creo que en Galicia hai máis de 200 carreiras no ano, asi que sobran sitios donde ir correr, e senon tamen teño Castilla e León hai ó lado.
Despois están as carreiras "chapuza" que marco na miña lista negra donde non penso voltar correr, e non o digo por Xinzo ( falo de certa milla de Sarria e certa carreira en Vigo de 11 km).
Eso de «espabilados» suena un poco sarcástico. A veces, el problema no es de la tarjeta sino del navegador que utilices. Los parches y las actualizaciones del Explorer son muy capullos. El Explorer 8 aún está en Beta y da problemas con algunas webs. El Firefox hace mucho que lo dejé de usar y no sé cómo va. El Chrome va bien para unas cosas y mal para otras. Para usar con dinero de plástico y autentificación, a mí me va bien Disimulando .


corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 19:26
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Pois si, era sarcástico Guiño .Pero tampouco iba por ti porque non vira a tua mensaxe. No meu caso o problema e que cando me desvian a caixa activa (ou algo así) non me deixa continuar sin darme de alta, mentre que antes non me puña ningun atranco para realizar calquer pago. Ahora estou a espera de que me activen a tarxeta esa (haber si se dan un pouquiño e presa para poder anotarme a de Xinzo)
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 20:24
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

De momento es una pequeña minoría del foro la que se niega o molesta por queChampionChip dé una alternativa al método de inscripción.

Un saludo.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
Rayito

Novo foreiro
Novo foreiro
26/11/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 21:07
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

montxo
runrunpabli
irdam
amador
home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaro
Kaufman
ivanno
Moran
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Rayito
ZeusOurense

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/07/09
0 Carreiras
1043 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 22:17
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Rayito, creo que te comiste a unos cuantos en la lista. Pongo la lista última con Rayito añadido.

lorcho
montxo
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaro
Kaufman
ivanno
Moran
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
G.SOBRADO
Rayito

Se queres recibir as alertas das novas carreiras en Galicia, únete a esta canle de Telegram: t.me/carreiras_galicia





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos