Foros ›
CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 0:09
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Migueliño escribió:
Cándido escribió:
De momento es una pequeña minoría del foro la que pretende que ChampionChip dé una alternativa al método de inscripción (aún mas pequeña si tuviésemos en cuenta que muchos se apuntan como solidaridad con otros, no porque no les vaya bien con el método actual).
Me parece un método correcto y práctico el que ChCh tiene disponible actualmente, pagar con tarjeta mediante pasarela de pago es eficaz y seguro. Realizar transferencias me parece aproximarse a la eficacia del correo postal, me parece digno del siglo XX el proceso transferencia-justicante-correo (sea electrónico o postal).
Suscribo o comentario, do pouco sensato e razoable que se díxo ata o momento. Aplauso Aplauso

Entonces, si somos media docena o poco más, a qué viene esa intolerante negativa a que podamos inscribirnos por el método tradicional ?

Si el 99'99% hace su inscripción a través de la pasarela que esfuerzo les supone hacer de vez en cuando alguna excepción ?

Eso tiene un nombre y está recogido en el diccionario de la RAE Enfadado

Y otra cuestión, procura leer los mensajes antes de criticar porque si yo insulto al pocoyo es porque él insulta primero. Es el típico tipo que tira la piedra y esconde la mano.

Más de una vez me insultó, yo respondí, él edito el mensaje y borró el insulto y yo quedé como el malo. Arterías de malvado. Va de bueno con ese nick y ese avatar pero... Pensando
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 0:33
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

tito escribió:
Con todas estas historias nos olvidamos de la lista.

lorcho
montxo
Kaufman
ivanno
Mora
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaron
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
G.SOBRADO
Rayito
xiamenfroi
annie
Barrañán
sito
7ombligos
Antergo



Socio nº 2 del club de fans de Safita
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 11:53
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Por lo que alguno escribió de que somos una minoría de foreros los que pedimos otras alternativas para poder inscribirse, aclaro que el: pedir otras alternativas" en ningún caso excluye la actual, me gustaria saber cuantos forreros somos, por lo menos cuantos pasamos de... por ejemplo diez "entradas", pues en una rápida ojeada parece que este tema tiene bastantes intervenciones.
Ecsribir que en un sistema respetable las mayorias se imponen... pero las minorias deben de tenerse en cuenta.... si se pretende mejorar.
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 13:18
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Por lo que alguno escribió de que somos una minoría de foreros los que pedimos otras alternativas para poder inscribirse, aclaro que el: pedir otras alternativas" en ningún caso excluye la actual, me gustaria saber cuantos forreros somos, por lo menos cuantos pasamos de... por ejemplo diez "entradas", pues en una rápida ojeada parece que este tema tiene bastantes intervenciones.
Ecsribir que en un sistema respetable las mayorias se imponen... pero las minorias deben de tenerse en cuenta.... si se pretende mejorar.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 14:12
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Joaquin escribió:
Por lo que alguno escribió de que somos una minoría de foreros los que pedimos otras alternativas para poder inscribirse, aclaro que el: pedir otras alternativas" en ningún caso excluye la actual, me gustaria saber cuantos forreros somos, por lo menos cuantos pasamos de... por ejemplo diez "entradas", pues en una rápida ojeada parece que este tema tiene bastantes intervenciones.
Ecsribir que en un sistema respetable las mayorias se imponen... pero las minorias deben de tenerse en cuenta.... si se pretende mejorar.
OOOOla, qué tal? Xenera debate este tema, non si? En todo caso, abundando máis no tema, supoño que o de poñer outras alternativas (ingresos ou transferencias bancarias) é un engorro (máis carga de traballo para comprobar todas as inscripcións que se fixeran por ese sistema) e ao mellor supón un custo económico a maiores á entidade organizadora da carreira, cando precisamente está pagando a unha empresa para xestionar todo este tema .
A alternativa de Championchip (non teño intereses económicos ou laborais na empresa), non supón ningún custo para o atleta que se inscríbe, simplemente cunha tarxeta de débito (das que se utilizan para retirar cartos do caixeiro) chega ( e creo que este tipo de tarxetas témola o 99,99% da xente, eu para inscribirme nesta carreira de Xinzo fíxeno ca tarxeta da rede 6000 de Caixagalicia); o único que hai que facer é acudir á entidade bancaria para pedir as claves ou tarxeta de coordenadas para poder operar en internet. É un proceso rápido , axil e gratuito (hai que ter en conta que ao bancos lles interesa este tema para aforrar en sucursais e persoal) e pode servir para outras temas aparte de inscribirse en carreiras de pago (coller hoteís ou avións por internet a prezos máis reducidos, por exemplo). Insisto, todo o que sexa facilitar o labor ás entidades ou asociacións que organizan as probas deportivas non está de máis, xa teñen traballo abondo, un traballo que é altruista e pouco agradecido.
Un saúdo, Parar e todo isto sen ganas de xenerar polémica. E coma sempre, utilizando argumentos, non insultos.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 14:41
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Otro más,que cree que tener varias posibilidades suele beneficiar a más gente,porque creo que es una pena que alguna gente se quede fuera por haber sólo un método que a algunos no convence,yo entre ellos.
lorcho
montxo
Kaufman
ivanno
Mora
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaron
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
G.SOBRADO
Rayito
xiamenfroi
annie
Barrañán
sito
7ombligos
Antergo
Yonathan
Aunque creo que también deberíamos poner de nuestra parte y adaptarnos a los tiempos que corren y a los nuevos métodos que funcionan actualmente.Creo que todos tenemos nuestra parte de razón,pero sobre todo el post no se decanta hacia una postura,sólo quiere más posibilidades,así que a nadie le debería de molestar,al contrario,esto es una democracia.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 15:32
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

apuntademe ahi ,eu estou ca mayoria...
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 16:30
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

el problema está en que algunos, como yo, somos menores de edad, y por supuesto no tengo tarjeta de credito, y mi padre me dice que no pone datos bancarios en internet... y no soy el unico, por supuesto...
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 16:57
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

lorcho
montxo
Kaufman
ivanno
Mora
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaron
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
G.SOBRADO
Rayito
xiamenfroi
annie
Barrañán
sito
7ombligos
Antergo
Yonathan
jabato
Bueno esta sería la "lista actualizada" de los que piden más opciones.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 17:54
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Migueliño eu tamen utilizaba unha 6000 de Caixagalicia e ahora xa non me deixa facer pagos.

lorcho
montxo
Kaufman
ivanno
Mora
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaron
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
G.SOBRADO
Rayito
xiamenfroi
annie
Barrañán
sito
7ombligos
Antergo
Yonathan
jabato
Corvo
Bueno esta sería la "lista actualizada" de los que piden más opciones.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 19:22
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

[quote="corvo"] Migueliño eu tamen utilizaba unha 6000 de Caixagalicia e ahora xa non me deixa facer pagos.
quote]
¿E solicitaches na sucursal a tarxeta de coordenadas para operar en internet? Dancha nuns días e é gratuita e permite facer por internet pagos seguros (xD!!!!! xa parezo un comercial de Caixagalicia,jeje) .
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 19:45
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Si, xa a solicitein. Pero de días pasaron a semanas.. e agora espero que non pasen a meses.

Por certo, que intentein solicitala nunha sucursal e xa lle debin descolocar os papeis do seu duro e cansado día de traballo, que pretendía que fixese unha tarxeta de crédito... e finalmente usou unha típica frase de funcionario: ..."uiihhh, eu deso non che sei nada, mellor que vaias e preguntes en.."
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 20:21
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

corvo escribió:
Si, xa a solicitein. Pero de días pasaron a semanas.. e agora espero que non pasen a meses.

Por certo, que intentein solicitala nunha sucursal e xa lle debin descolocar os papeis do seu duro e cansado día de traballo, que pretendía que fixese unha tarxeta de crédito... e finalmente usou unha típica frase de funcionario: ..."uiihhh, eu deso non che sei nada, mellor que vaias e preguntes en.."
Pois éche ben rariño, porque eles serían os primeiros interesados, ao fin e ao cabo canta máis xente se decante pola banca telefónica e por internet aforrálles a eles custos de manter sucursais e persoal. Agora ata hai entidades (unha caixa de aforros) que, por exemplo, vende entradas de cine e billetes de autobús ( de Alsa concretamente) nos caixeiros.
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 20:49
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

Estoy de acuerdo en que para ChCh es mucho más controlable, y por lo tanto les facilita la logística, el método que hasta ahora utilizan ya que todas las transferencias hechas a través de la pasarela están identificadas. Ralizar el pago por transferencias "normales" dificulta en muchos casos la identificación del usuario. Por mi trabajo he de lidiar a menudo con este tipo de pago y realmente trae problemas, transferencias sin identificar, nombres erróneos, transferencias a cuentas erróneas, ... Esto provoca que la localización del interesado para su identificación sea en la mayor parte de las ocasiones imposible. Me imagino a un corredor dirigiéndose a retirar su dorsal ..... no aparece en el listado su nombre, (recurrir al listado de ingresos sin identificar), no lleva encima el justificante de la transferencia, por lo tanto ... no hay dorsal y lío al canto. Todo esto podría justificar el único medio de ingreso que se utiliza ahora.

Pero si se pone una fecha tope de ingreso (p.e. una semana antes) que dé margen para registrar estas transferencias, se podrían comprobar en su web los nombres de los registrados y dar tiempo a reclamar las posibles incidencias. Como se comenta en anteriores entradas, hay menores de edad, gente que tiene internet (existen) o simplemente que no quiere tener tarjeta activa, que no es obligatorio. Y también tienen derecho a participar en carreras que, por otro lado, cada vez son más las que ellos controlan su inscripción.

Por todo esto, aunque les acarree más trabajo, no estaría mal que "ampliaran" el método de inscripción. Se agradecería el esfuerzo.
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 23:52
Asunto: Re: CHAMPION CHIP -alternativa pa inscripcions

xa me engadin a lista.

lorcho
montxo
Kaufman
ivanno
Mora
runrunpabli
Irdam
Amador
Home de nejro
pipe
boirinho
oliveira
Joaquín
Álvaron
Diego080782
Javiyl
Szylx
Pájaro azul
Estremeneiro
Morfeo
Bekele
Arnela
Oscarourense
pazote
Rayito
GasMan
Pazosman
Fervenza
Fonvigo
Toledano
Tito
Huracan211
jorbaiona
MapleLeafs
Santyrg
Admin
Albertinho
Kandpalleiro
bardallas
ZeusOurense
Rubmarc
G.SOBRADO
Rayito
xiamenfroi
annie
Barrañán
sito
7ombligos
Antergo
Yonathan
jabato
Corvo
mandacarallo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos