Foros ›
Maratón Martín Fiz - Vitoria
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 16:44
Asunto: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Ante a ausencia de novas sobre o maratón de A Coruña estoume a plantexar o de participar no maratón de Vitoria. Este ano creo que é o 9 de maio, penso que ten un percorrido bastante rápido (chan, sen moita subida, xa me chegaron cas subidas do MAPOMA 2009 Muerto ) e Vitoria segundo me teñen comentado é unha cidade moi recomendable para facer algo de turismo. Alguén que o teña corrido me pode dar mais información?, moitas gracias.
Saudiños.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 19:54
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Un compañeiro e amigo do Pato Blanco corrémola o ano pasado, e fágoche un resume:

1º.- Cidade ben fermosa, pequena e con encanto.
2º.- En consecuencia co anterior, gran parte do percorrido do maratón (25 quilómetros aprox) percorren as aforas de Vitoria: polígonos de vivendas novas e áreas deshabitadas.
3º.- E bastante plana, salvo algunha entrada e saida a mínituneis de circunvalación.
4º.- A organización e bastante boa, especialmente a zona de meta e o avituallamento.
5º.- Dos maratóns pequenos (menos de 3000 participantes) é dos mellores que teño feito.
6º.- A mín enganchoume un día quente e húmido.. e bebemos de xeito industrial.

Repito, aconsello esta prova antes ca outras maiores.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 12 Xan 2010, 13:27
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Moitas gracias Bubela.
Dixéronme que Vitoria ten unha zoa monumental moi recomendable e que incluso a organización da carreira fai recorridos turísticos pola cidade.
Teño feito maratóns, coma Barcelona, nos que supostamente os recorridos son turísticos e francamente non ver nada de nada Nono só o asfalto Muerto Ríndose polo tanto o de ir polas aforas ou polígonos industriais creo que o vou levar sin problema.
Penso que debe ser (ou debería ser) unha garantía de calidade e de mimo a os corredores que un atleta maratoniano coma Martín Fiz estea na organización.
A verdade é que despois de ir a Madrid e a Barcelona, que son maratóns moi multitudinarios, case me apetece algo mais pequeno e sen tantos agobios de xente.
Por certo que tamén lín nunha revista que se poden correr maratóns, este tamén, a beneficio de Aldeas Infantiles, alguén sabe en que consiste isto? é só que doas unha parte da inscripción da carreira a esa ONG?.
Saudiños.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 13 Xan 2010, 0:56
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Efectivamente, se queres un maratón pouco masificado e ben organizado, nunh cidade manexable, este é o caso de Vitoria.

Eu sei que tanto no maratón de Londres coma no de Nova Iorque - corrín os dous - centos de atletas corren "abandeirados" por ONGs a favor, sobre todo de nenos enfermos, e colectivos desfavorecidos varios. De feito eu teño camisetas que na feira do Corredor de Londres, nos facilitaron este colectivos.

Animo!!
SAISAI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/09
0 Carreiras
60 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 0:37
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Barbanzon escribió:
Ante a ausencia de novas sobre o maratón de A Coruña estoume a plantexar o de participar no maratón de Vitoria. Este ano creo que é o 9 de maio, penso que ten un percorrido bastante rápido (chan, sen moita subida, xa me chegaron cas subidas do MAPOMA 2009 Muerto ) e Vitoria segundo me teñen comentado é unha cidade moi recomendable para facer algo de turismo. Alguén que o teña corrido me pode dar mais información?, moitas gracias.
Saudiños.
Hola Barbazon. Yo la corrí en el 2006 y me pareció muy recomendable.
No se el recorrido de este año, en el año que la corrí se salía de la plaza de la Virgen blanca y se da una pequeña vuelta por el casco viejo de Vitoria (precioso), después se sale un poco por las afueras para volver a la ciudad.
A mi me encantó, la organización buena, el circuito bastante llano ( hay una zona de subida pero es una especie de falso llano que se lleva bien), el público fenomenal y la ciudad merece la pena ser conocida, una ciudad moderna que no renunció a sus edificios históricos, el casco antiguo ideal para tomarte unos vinitos para cenar una vez hechos los deberes.
En fin que te animo a correrla, yo espero volver cuando tenga ocasión. Un saludo
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 13:08
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Moitas gracias SAISAI e Bubela
SAISAI modifican o recorrido cada ano?, pasa coma no MAPOMA?
Polos vosos comentarios parece que merece a pena o maratón e a cidade.
¡Xa me tarda! Ríndose
Saudiños.
SAISAI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/09
0 Carreiras
60 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 15:48
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Barbanzon escribió:
Moitas gracias SAISAI e Bubela
SAISAI modifican o recorrido cada ano?, pasa coma no MAPOMA?
Polos vosos comentarios parece que merece a pena o maratón e a cidade.
¡Xa me tarda! Ríndose
Saudiños.

He estado mirando el recorrido de este año, no puedo ampliarlo pero da la impresión que es el mismo que yo corrí.
Recuerdo que me fui sólo sin la familia y sucedió algo muy curioso. Cuando finalicé llamé a la mujer para decirle que todo había ido bien y como en la inscripción había puesto su número de teléfono, la organización automáticamente mandó un mensaje al número de la inscripción con la marca lograda al pasar por meta; así que ella ya sabía tanto como yo.
Tómate un rioja alavés a nuestra salud.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 17:09
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Creo que é bó para a proba que non varíen o percorrido cada ano.
Por certo, sei que ainda falta moito, pero que me comentades dos aloxamentos? recomendades o hotel oficial da proba? Pensando eu teño pensado ir ca familia.
E non vos preocupedes que un par de viños, polo menos, van a ir á vosa saude Ríndose Moitas gracias.
Saudiños.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 13:20
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Eu non quedei nada contento co hotel da organización, ainda que está ben situado. Especialmente pobre foi a comida.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 17:36
Asunto: Re: Maratón Martín Fiz - Vitoria

Por si alguén tamén está interesado na proba deixo o enlace da web Maratón Martin Fiz
Saudiños.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos