Kandpalleiro escribió: |
Agradezo a suxerencia, levo tempo dándolle voltas a esto e, a verdade é que para o ano haberá que ser algo mais estrictos co tema do prazo... por exemplo a de Fisterra de pasadomañan esperamos ata o peche de inscripcions para ver si respostaban e cecais debemos dala por NON PUNTUABLE dende hai 1 mes... O tema non é tanto a data da proba (que tamén) senon a imprescindible resposta da organización aceptando a súa inclusión e que a proba se disputa na mesma distancia para tódolos maiores de 18 anos e cunha clasificación xeral (ademais de outras que se queiran facer). |
Supoño que jesusb se afana tanto nelo por aquelo de que exista un calendario coordinado... antes de nada xa lle digo que é IMPOSIBLE. Cada concello, asociación ou clube celebra as populares cando "cadra"; explicome. Alguén se imaxina a carreira de "Pascua de Padrón" o Domingo de ramos porque é que o domingo de pascua é a Vig-Bay? Ou a carreira das festas partronais dunha vila corrida 3 semanas antes ou dempois por non cadrar cou outras probas? (bueno, en Lalín SI porque son así; si lles das un pao danche un peso... ![]() |
O tema dos desparazamentos...Que temos, que escoitar á xente do sitio onde mais inscritos hai?...Coido que Vigo e Ourense levan a palma...véxonos correndo en Viana (do bolo) ou en A Gudiña....que, por certo, é mais lonxe (246 km pola ruta mais curta) dende A Coruña que Tui e está dentro da 'Galicia políticamente correcta'. Agora mais en serio; quen lle dera ás organizacions que a Xunta puxera cartos en función da porcentaxe de participación popular (particpantes/poboación da localidade); por desgracia os criterios non son nada matematicos. |
Migueliño escribió: |
sigo mantendo como idea que en vindeiras edicións deberiamos fomentar/potenciar as carreiras de aquí un dos obxetivos fundamentais deste circuíto e deste foro é a de fomentala práctica deportiva na nosa terra |
Kandpalleiro escribió: | ||
Si optamos por incluir probas convidadas foi xustamente porque coidamos que a experiencia de ir correr fora é moi gratificante e, inclusive, gracias ás conversas que se teñen neses desparazamentos outra xente acude ás carreiras do pais...como vai se-lo caso da media de Betanzos este ano. Facendoo polo sistema de "convidadas" tentouse, xustamente, non penalizar á xente que non pode ir ás grandes maratons / probas por ahí adiante como se facía antes. De tódolos xeitos neste fío mais que replicar ás vosas argumentacions o que se percura (e recoñezo que me trabuquei nesta intervención) é crear unha "treboada de ideas" para telas en conta cara a vindeiras modificacions. |
Agora o que non entende nada son eu...que non puntúen probas "de fora" é unha opinión pero o que estás a pedir debes dirixirllelo ó teu concello que debera ter capacidade para organizar un circuito como o Corre con Nós de Lugo... Porque polo de agora só quedaron fora dúas probas; unha en Vigo por vontade da organización da proba e outra a de Fisterra por falta de resposta da organización ós nosos requerimentos. |
Cita: |
corvo Publicado: Lun, 26 Abr 2010, 23:20 Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA Ufff... como nos gusta queixarnos Eu non vin por ningún lado que sea obligatorio acudir a todas as probas . Pero claro, aquí todo o mundo di que o importante é participar pero despois todos somos moi competitivos ( eu tamen). E xa postos si facemos unha fácil suma, danos que os coeficientes das carreiras puntuables ata a data de hoxe, por provincias son: -A Coruña: 23,5 -Pontevedra: 14 -Ourense : 10,5 -Lugo: 10 ...ohh ... que nos vamos a queixar tamen por iso.? .. apaga e vámonos, si empezamos asi Bueno, para rematar vou chorar eu tamen un pouquiño : que se eliminen as medias porque son moita distancia e non me gustan para nada, que se poñan as carreiras pola semana porque traballo por turnos e non libro sempre Sabado e Domingo ,e que non se deixe correr os que andan por debaixo de 3:30 porque asi non hai maneira de gañarlles |
Migueliño escribió: |
OOOOla de novo, efectívamente por ningures pon o regulamento do circuíto onde se pretende fomenta-la práctica deportiva, pero isto, se non me equivoco, é o foro de mellora continua de "Correr en Galicia" e sigo mantendo como idea que en vindeiras edicións deberiamos fomentar/potenciar as carreiras de aquí (por exemplo Rábade ou Fisterra) e non outras (Ponferrada ou Viana);porque teño claro que os patrocinadores e entidades públicas poden retirar ou diminuir as súas axudas as nosas probas se estas diminúen na súa partipación ou impacto popular (nestes tempos de crise, todo o mundo decide optimizalos seus escasos recursos en función da súa rendabiidade publicitaria/eleitoral). En canto as distancias, por poñer un exemplo, dende A Coruña o máis lonxano é Tui (184,3 qms.) e se falamos de Viana (238,2), falamos de 100 qms. máis entre ida e volta; e se o comparamos ca distancia con Rábade (81,6qms.), que coincidía con Viana, a diferencia é maior. Ti podes retrucar que, plantexando o tema con antelación, a xente pode decidir se acudir a unha ou outa carreira, pero eu tamén che digo que a limitación económica sería a preponderante:quen se puidera permitir facer 300 qms. máis entre ida e volta , xantar fóra de casa, etc., iría á Manuela Machado e quen non a Rábade. Ca consecuencia en puntos que iso significa. |
corvo escribió: |
Ufff... como nos gusta queixarnos ![]() E xa postos si facemos unha fácil suma, danos que os coeficientes das carreiras puntuables ata a data de hoxe, por provincias son: -A Coruña: 23,5 -Pontevedra: 14 -Ourense : 10,5 -Lugo: 10 |