Foros ›
Unha duda sobre "Fora de tema"
Foros de debate / Dudas sobre el foro
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2010, 20:54
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

y ahora debo poner Ríndose para que nadie se crea que estoy amenazando a khene , claro

Solo los genios somos modestos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2010, 20:55
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

wottle escribió:
y ahora debo poner Ríndose para que nadie se crea que estoy amenazando a khene , claro

Y yo sé dónde trabajas Demo sorrindo


ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2010, 21:46
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

khene escribió:
wottle escribió:
y ahora debo poner Ríndose para que nadie se crea que estoy amenazando a khene , claro

Y yo sé dónde trabajas Demo sorrindo
Lo siento, si sabeis donde vive y donde "trabaja", Parar eso va en otro foro, esto es solo para dudas.Ya vereis, que rapido salen los "sabiondos". Molón

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2010, 23:00
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

Puff!!! Eu levo aquí catro días como aquel que dí, e quitando no apartado de fora de tema vin bo rollo entre a xente. Alí, a verdade e que non o había. A min non me gustaba e por eso non participaba. A min non me gusta que ningún izquierdista me diga as esencias da vida en pro da igualdade e a total libertade é que hai que facer isto ou aquelo, e moito menos que ningún derechón me diga en que lingua teño que falar ou escribir, e si teño que escoita-la Cope ou Es Radio en vez da Ser. Como non me gustaba eso non entrei máis que unha ou duas veces. Cando vin o que había, decidín non voltar.
Penso que o Admin e o dono disto, é coma súa casa, e se entramos hai que saber comportarse. Ten unhas regras, a min gústanme, as acato e participo. Se algunha vez meto a pata e ten que chamarme a atención, entendereino. Hai outros foros no que non me gustan as liñas marcadas, e non entro, non son usuario dese foro.
O de correr para min é unha experiencia nova, e gústame, e a través deste foro vou aprendendo cousas a hora de entrenar, de correr, zapatillas, sei onde hai carreiras... Para o outro deporte que fago, xa dende fai unha chea de anos, teño outros foros, Parlamento Ciclista e Altimetrías.com
Como a política abúrreme, pois non participo en foro algún de política, e para o tema do futbol, esporadicamente entro nun foro que vai sobre o tema.
E a miña opinión. Perdón polo tostón.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Nov 2010, 23:45
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

*** Editado por Admin ***

Xiamenfroi, te borro a mensaxe por incumprimento das normas do foro nos seus apartado 6 e 9.

Aínda que o 99% dos foreiros non as leron, o texto das normas de convivencia é este:

www.correrengalicia.or...mp;sid=364

Se as segues incumprindo non queda outra que suspenderte temporalmente a conta.

Saúdos a todos.

*** Editado por Admin ***

Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 20 Nov 2010, 3:37
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

Hola. Abro lista de voluntarios para moderar fuera de tema. Luego solo hay que convencer a Admin de que los acepte. Preveo lista sin fin. Saludos.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Nov 2010, 13:52
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

*** Editado por Admin ***

Borrado por incumprimento dos artigos 6 e 9 das normas do foro.

*** Editado por Admin ***

Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 20 Nov 2010, 16:09
Asunto: Re: Unha duda sobre "Fora de tema"

Xiamenfroi, tres puntualizaciones.

- Todo lo relacionado con moderación se le notifica a Admin. Esto constituye una garantía para usted. Ahora puede apelar al Admin y será él el que resuelva su apelación. Nada mas.

- De este tema salieron dos foreros como voluntarios para ser moderadores. Personalmente me gustaría que otros foreros quisiesen ser moderadores, y , por supuesto, se ganasen la confianza de Admin. Si quiere puede consultar con otros foreros a disgusto esta posibilidad. ¿ Quiere ser usted moderador? Si es así comuniqueselo al Admin.

- Tercero. La lista sigue vacía

Kaufman escribió:
Abro lista de voluntarios para moderar fuera de tema. Luego solo hay que convencer a Admin de que los acepte. Preveo lista sin fin.

-
-


Socio nº 2 del club de fans de Safita





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos