Foros ›
IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Xuñ 2010, 12:00
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

lembrarvos que mañá a carreira de verdade,jeje, Mr. Green , escomenza no km 1.8 cando xiremos a dereita e nos atopemos un muro por riba do 20%, 400 metros duros


Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 15:53
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Primera participación, con muchas dudas porque, además, era la primera vez que pretendía doblar en un fin de semana (ayer en Celanova) y triplicar en una semana (la del miércoles en Vigo).

Al calentar, previo a la carrera, tuve muchas dudas pero... ¡qué caray! ya lo tengo superado en otras ocasiones.

Salí en el furgón de cola, controlando bastante bien los ritmos y caminando sólo cuando me era necesario. En las subidas adelantaba a algunos, pero luego me superaban en las bajadas. Aún así conseguí ir adelantando a una decena de corredores y contentísimo con mi tiempo en meta en esta mi primera participación, doblando.

Enhorabuena también a mis otros Esprintes: toledano, Pájaro Azul y Zeusourense por su participación, coraje y garra para luchar por el equipo.

Enhorabuena a Etel y la organización por seguir con esta prueba, haciendo lo posible y atendiendo perfectamente a los corredores. Muchas gracias por todo, incluso por los ánimos a mi paso por la capilla de San Benito.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 16:11
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Enhoraboa pola carreira,eramos pouquiños pero todos bos,OU non?jaja,Graciñas a Xabi polas indicacions para chegar o lugar da carreira,mil gracias,eiqui e onde se mira a boa xente,da gusto correr con este ambiente,pena que foramos tan pouquiños,un saudo.
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 22:02
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Bonita carrera la de hoy. La verdad es que ya tenia pensado hacerla el año pasado pero por culpa del trabajo no pude, asi que me gusto mucho poder hacerla este año. Con respecto a la carrera decir que la encontre muy bonita, porque aunque eramos pocos las vistas y la organizacion me parecio de lo mas correcta. Espero poder volver el año que viene y repetir experiencia.
Mis sensaciones en el calentamiento no me hacian presagiar lo mejor, pero al final supere todos los inconvenientes y consegui acabar en un tiempo de 54 minutos Ríndose ( 4 menos de lo esperado) y con la sensacion de haber reservado mucho en algunos tramos. Parar Lo mejor de todo es que voy recuperando los ritmos de antes de lesionarme( ya era HORAAAA)
Saludar a todos los foreros que me encontre Xabi, German, Celso y por supuesto mis compañeros de viaje Aurelio y Mario
Espero que esta carrera se siga celebrando durante mucho tiempo pues sus organizadores lo merecen.
1 saludo para todos.

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 15:25
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Saudos a todos , noraboa Etel por sacar adiante outro ano mais esta proba. Os do Pato Blanco de Celanova despois de haber celebrar o día anterior a proba nocturna no noso pobo ,coma moitos compañeiros q doblaron, despoixa de habernos deitado moi tarde no quixemos fallar e quixemos participar nesta bonita proba, o dito noraboa e seguir así.
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 16:15
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Saíu ben pero os de Ourense poderíamos apoiar un pouquiño máis, sobre todo os de Ourense, e os da provincia, porque notei a falta de moitos e algúns equipos
O mellor po ano que ben,gracias
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 18:54
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Sendo da Valenzá, non podía faltar a esta cita, da que quedei gratamente satisfeito Satisfecho despois de doblar coa de Celanova. Ten moito mérito organizar este tipo de carreiras sen cobrar un euro, e coidala tan ben. Noraboa aos organizadores Aplauso Aplauso Aplauso . Esta era a miña primeira incursión no Tangaraño, pero o ano que ven será a segunda. Saudos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 19:57
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

de novo a organización da carreira non atopou o respaldo de numerosos atletas populares ourensáns asidúos ás carreiras....pra todo iles, "carbón".

etelvino, es grande meu!!! noraboa por todo!!!
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 20:31
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

De verdade mon me explico, co trato que nos estan dando as vilas pequenas nas carreiras, como e posible, que non seamos conscientes do esforzo que esa xente fai para darnos, unha bolsa chea de cousas, e o trato nos dan. Ca cantidade de atletas Que hay en Orense, e unha pena deixar esta proba de lado, ademais esta o pe.De verdade no no entendo
canto mellor nos tratan menos xente vai.

Agora, a organización, moi ben, e felicitalos pola proba e o percorrido, ainda que me perdin, e tiven dar marcha atras, Graciñas os dous atletas chamaron por min senon estaria agora ainda correndo polo monte.

Vemonos para o ano.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xuñ 2010, 20:45
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

ARBITRUCHO escribió:
Saíu ben pero os de Ourense poderíamos apoiar un pouquiño máis, sobre todo os de Ourense, e os da provincia, porque notei a falta de moitos e algúns equipos

si meu, así de memoria:

Burgas Atletismo: Javier tiña que coidar ós nenos i Evencio atópase lesionado....¿ e os demais, case 20 corredores ? Algúns coma Pepe Mira correndo na Mercantil Muro Muro

Pabillón : tiveron boa representación con Rafa, Angel, os Folgoso, Lois, Germán.....pero tamén fataron moitos

Academia Postal : uffff, a istes nen nombralos, soio corren polos premios, soio acudiu José Carlos

Kórpore : da márea amarela que move mais de 30 corredores en carreiras populares foi Victor , polo resto, nada de nada Enfadado

...e moitos independentes.....tampouco estiveron
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 0:02
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

xabi escribió:
ARBITRUCHO escribió:
Saíu ben pero os de Ourense poderíamos apoiar un pouquiño máis, sobre todo os de Ourense, e os da provincia, porque notei a falta de moitos e algúns equipos

si meu, así de memoria:

Burgas Atletismo: Javier tiña que coidar ós nenos i Evencio atópase lesionado....¿ e os demais, case 20 corredores ? Algúns coma Pepe Mira correndo na Mercantil Muro Muro

Pabillón : tiveron boa representación con Rafa, Angel, os Folgoso, Lois, Germán.....pero tamén fataron moitos

Academia Postal : uffff, a istes nen nombralos, soio corren polos premios, soio acudiu José Carlos

Kórpore : da márea amarela que move mais de 30 corredores en carreiras populares foi Victor , polo resto, nada de nada Enfadado

...e moitos independentes.....tampouco estiveron

non e por salvar os trastos, pero eu teño excusa, e das boas.... creedeme (os meus compañeriros esprintes sabeno ben) que mas que a min, non lle jodeu a ninguen..
Xa vai pra dous anos que non podo ir a Tangaraño Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

os que puideron ir e non foron, ala eles, realmente eles sabran, eles perden !

noraboa a todos pola excelente carreira.... e especialmente os meus compinches os esprintes

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
aminomepillaelradar

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 9:35
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Moitisimas gracias a todos os que acudiron a cita do Tangaraño, no meu nome e no todos os veciños de Parada de Piñor, empezaremos a preparar a carreira do proxima ano, a que está todo o mundo invitado.
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 10:36
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Contade conmigo para esa fecha. Xa tiña ganas de facela desde o ano pasado e agora que a provei coido que sera unha das miñas avituais no meu calendario

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 13:10
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Contade conmingo e algun mais de Redondela,procuraremos non faiar.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 16:10
Asunto: Re: IV Carreira e Andaina O Tangaraño (2010)

Do PATO BLANCO CELANOVA, menos de 12 horas despois de rematar a nocturna achegáronse 6 persoas...
... Creo que vos esquecestes..





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos