Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 21:40
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Recordarvos, que o prazo para inscribirse, remata mañán xoves as 14:00 horas, non se vaia a quedar algún sen anotar.
Ata este momento hai 230 inscritos, esperemos que o luns non fallen moitos e se superen os 144 chegados do ano pasado.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 22:21
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Xabi:
O do microbus é un dicir. Eu de feito vou ir desde as terras de Vigo, a onde vou pasar a fin de semana.
E cada un vai desde o seu sitio.
Se te animas, vémonos alí.
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Xov, 13 Mai 2010, 8:40
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

graciñas a Jabato e a Kurty polas súas explicacions, xa estamos anotados asi que agardamos pasar unha boa maña correndo por esas boas terras........só unha cousiña mais....algún sitio onde comer despois?....estiven o ano pasado e lembro que comimos nun sitio chamado casa Pila cerca de Carnota que estaba bastante ben, falaronme doutro sitio que non recordo se era Casa Manda o algo asi.......ó que estamos...algunha recomendacion?

Graciñas...
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Mai 2010, 19:11
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Para comer na serra esta a casa roque ,amandae no freixo a 7 km da serra direcion murosna de pepe do coxo un pouco mai ala en esteiro o muiño especialidad arroz con bogavante que vos aproveite nos os do pato blanco comeremos na casa roque coma sempre...saludos
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 14 Mai 2010, 17:11
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Jabato, que teñas boa carreira o domingo! Eu quería repetir, que xa "corrín" en Outes o ano pasado e gustoume, pero cou o domingo á Coruña e vou un pouco xusto coas miñas rodillas, así que pensei en -tras Coruña- reservarme para o 30 en Betanzos. Se me atopo mellor, igual meto Ordes o 23, pero doblar domingo en Coruña cunha media e o luns en Outes, creo que ía ser algo arriscado para os meus xeonllos.

O dito, colega, moita sorte, e a ver se nos vemos de novo nalgunha destas que acabo de dicir.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 10:00
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Hoxe sain a facer o percorrido da carreira nas zoas de terra, e o piso está bastante ben, además se nestas próximas 48 horas non dan chuvia quedará mellor.
Como xa dixen antes, ainda que ten varias costas nos 5 primeiros. Kms. A partires do avituallamento so ten unha, xusto ó pasar a Ponte do Ruso no Km. 7, que a ritmo de 5' Kms. me levou 1'03" subir. E despois é todo baixar e llanear. Polo que pasando ben esta costa a segunda parte da carreira é moi rápida ademáis de discurrir por uns paraxes moi bonitos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Mai 2010, 20:00
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

doénme moitos os xeonllos por mor das sete caídas na neve en Vozcodillo pero...algúén vai dende Ourense?
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 17:44
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Xabi sinto que non puideses subir a Outes, pero imaxino que disfrutarias-sufririas en Truchillas.
Falei con Santa que estivo onte con vosco i 6º da xeral ,esta que se sae i hoxe incluso foi tirando de min mentras as pernas lle aguantaron.
Os que non viñestedes a Outes perdestevos unha moi boa carreira por un marco moi pero que moi chulo.
Pola miña banda baixei 1`15s con respeito o ano pasado i desta forma xa que tiña pouca competencia acadar o 1º posto do caixon na miña categoria, despois de 2 3º postos en carreiras locais pois a verdade e que me fixo ilusion, saudar a todos os que participastedes nesta carreira i no resto que tivemos esta finde, aburiño.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 19:18
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Pues me gusto mucho el recorrido de la carrera con todo tipo de variantes y durezas que desde luego lo hicieron mas ameno. Muy bien la organizacion que desde luego se nota que hay gente detras que entiende de esto y sabe llegar a lo que nos gusta a los corredores. La entrega de premios muy correcta y muy bien organizada con buenos trofeos. En fin que reitero mis reconocimientos a todos los que hicisteis posible esta carrera.
Por ultimo felicitar a mi compañero Anxo por su victoria, recordando viejos tiempos, que sin duda ya se merecia y a Colinero por su tercer puesto que siendo aun un chabalin esta progresando un monton.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 19:55
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Pois eu acabei morto!!!Para min facía bastante calor, comezar 30 minutiños antes = prestaba.

De todas formas, que non sone a excusa, que de aquí en diante toca aclimatarse á calorciña do verán, xa marchou o inverno,

A carreira estivo moi chula, era a miña 1ª vez en Outes e quedei encantado (Afogado pero encantado, jejeje!!!). A última parte da carreira polo paseo a carón do río foi o mellor!

Noraboa a tódolos participantes
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1584 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 20:37
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Al igual que madytos01, debut para mí hoy en esta carrera. Un recorrido bien bonito con esos largos tramos de tierra Guiño , también algún repechón que le llegaba.

Me encontré muy, muy cansado tras la Media de Coruña pero conseguí marcarme un ritmo.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 20:44
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Noraboa a organización polo traballo feito. A carreira é durilla pero moi fermosa. Este ano aínda se me fixo máis dura pois levo uns días bastante canso. Un abrazo.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 21:29
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Eu entendo o horario, porque algúns, coma mín, e máis corredores, chegamos á Serra desde lonxe (150 ou máis quilómetros).

Este tipo de carreiras son as que hai que reivindicar:
1º.- Limitacións de medios.
2º.- Lonxe dos focos e das exhibicións urbanísticas.
3º.- Loitando contra a Praia + Dias das Letras + Media de Lacoru, ...

Pois ben, mesmo así, o resultados foi o seguinte:
1º.- Excelente traballo de organización co locutor.
2º.- Zona de adestramento e ducha de primeirísimo nivel.
3º.- Entrega de dorsais axil e amable.
4º.- Carreiras de pequeniños e mociños.
5º.- Percorrido misto en todos os sentidos: Longos tramos rápidos combinados con costas pronunicadas mais curtas. E combiando asfalto con terra, grava, madeira, e paseo de cemento. Combinou tamén tramos de sol, cos de sombra (curiosamente, as costas mais duras e o ultimo quilometro discurrían a sombra).
6º.- Entorno fermoso, amigable, amigos de Noia, da Serra, ...
7º.- E para pechar o día, comida pausada e moi saborosa, na Casa Roque, como adiantou o amigo Jabato.

.... Ahh (e isto é só para min)... na Serra vívese en GALEGO. E como non, isto faime sentir moi moi á vontade. Este é un reducto de aire nun país que esmorece.

Ata o ano: Gracias Moncho, Buji
mino_a

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/08
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Mai 2010, 21:48
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Aqui deixo algunhas fotos da carreira

Noraboa a tod@s,,

sau2

Mino
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mai 2010, 7:20
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Tremendas fotos as dos pequenos sobre todo aljuns iban no aire.Gracias mino.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos