Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 14:22
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

ZeusOurense escribió:
Todo subida Moi feliz

a carreira de verdade escomenza no km9 , jejeje, cas 3 subidas duras: a do camiño á ermita de Virxe do Monte e os 2 cortalumes.

Na primeira parte da carreira ate o Mosteiro de San Pedro de Rocas tamén hai algún tramo durillo polo Camiño Real.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 7:53
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

Ola,
A verdade que non mo estades a poñer nada favorable para ir, pero teño gañas, non estou nada preparado para este tipo de perfiles pero tentareino Muerto , a ver como se me da o tema. Neste mes que queda haber si fago algo de monte picando hacia arriba claro Mr. Green

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 7:38
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

xan escribió:
Ola,
A verdade que non mo estades a poñer nada favorable para ir, pero teño gañas, non estou nada preparado para este tipo de perfiles pero tentareino Muerto , a ver como se me da o tema. Neste mes que queda haber si fago algo de monte picando hacia arriba claro Mr. Green

sds
Molón

Se te animas ti, anímome eu!!! Bailar Bailar Bailar
Lin que decías "no meu estado de forma"... xa me gustaría a mín andar tan fino coma ti actualmente. Ata xuño tes tempo de entrenar algo de monte. Vente por aquí un domingo e facemos unha voltiña polo castro de San Tomé.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 18:56
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

O final coas treboadas da semana pasada non fixen o percorrido deica hoxe, neste intre non teño tempo de pasar os datos pero pronto os colgarei , aínda que non deberían ser moi distintos dos que puxo xabi , salvo que a min dame casi 14kms, e volvendo a xabi , perdoa pero non estou de acordo no de que a carreira empeza no 9 xa que para min o mais duro e a subida despois de pasar o mosteiro no 3,4km mais ou menos , polo menos a min , segundo como me desgaste nese tramo deixame hipotecado para o resto da carreira..........tamén para os que non a fixestedes nunca que seibades que nunca se sube continuo senon que temos moitos respiros entre rampa e rampa que son sempre duns 300 ou 400mts menos a que menciono despois do mosteiro que si que ten 1km.............por certo o monte está fermosísimo, tiven sorte de que coincidín con Casado ,o compañeiro de carreira en Paderne e non fun so, o malo foi para Él que tivo que aguantarme a paxara da volta e que tivemos que camiñar uns 5kms........para os que queirades baixar correndo o mais facil e voltar pola pista dos eolicos (non ten perda) ou se non desfacer o andado deica a ermita do km9 e despois baixar polo percorrido da andaina que está sinalizado e podese aprovisionar un nos avituallamentos sin problema.........
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 21:06
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

Cita:

Se te animas ti, anímome eu!!! Bailar Bailar Bailar
Lin que decías "no meu estado de forma"... xa me gustaría a mín andar tan fino coma ti actualmente. Ata xuño tes tempo de entrenar algo de monte. Vente por aquí un domingo e facemos unha voltiña polo castro de San Tomé.

Ola,
Gracias Pipe, pero despois da Vig-Bay fixenme o vago Silbar , terei que tomar as ferramentas e adestrar en serio Demo sorrindo .
A intención e ir, xa te aviso cando me inscriba, falamos.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 30 Abr 2010, 10:15
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

buenos dias, la fecha es ya definitiva? 6 junio
HOy he coincidido con WILLY y me ha comentado de una carrera en XURES y que precisamente habian hablado entre organizadores de que no coincidieran las fechas, por eso me extraño

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 03 Mai 2010, 17:53
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

A data leva posta no calendario da federación desde fai meses e a carreira do Xures supoño que e a que organizan en Portugal a finais de mes, e non coincide este ano porque en anteriores si a fixeron o mesmo fin de semana sin preguntar nada a ninguén.
latiñas

Novo foreiro
Novo foreiro
9/06/09
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 10:19
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

Afiador marcanos o camiño pa vaixar despois, non me quero perder como ano pasado.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 11:02
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos

latiñas escribió:
Afiador marcanos o camiño pa vaixar despois, non me quero perder como ano pasado.

de quen sería a culpa.... Mr. Green Razz Mr. Green !!! Eu andiven 1h30 perdido polo monte,jeje
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 8:31
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Si queredes facemos quedada na chegada e despois baixovos segundo escollades, por cortalumes rompepiños....entre piñeiros e sin frenos ou disfrutando da paraxe......ou ben como comentei mais atras o mellor e voltar atras deica uns 400mts da ermita da virxe do monte ven polo tramo da carreira ou se non pola pista dos eolicos(non ten perda) e coller polo percorrido da andaina desde o punto en que se separa esta do trazado da carreira. Decir que para a carreira e o mesmo do ano pasado, e esperemos que Oscar Piñeiro veña de novo en forma para revalidar o titulo , e xunto con Fernando Arca sin os problemas fisicos do ano pasado e recuperado de ZEGAMA , (perdoade polas maiusculas pero solo co nome ponseme pel de pita) e por suposto con Elpidio xa en forma despois da súa lesión este ano promete ser realmente disputada e veremos si consiguen baixar o marcon de 1h00´14s de Oscar , que ademais acarrea premio este ano.
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 14:52
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Para Xabi e Latiñas, ó camiño para baixar xa o ten marcado do ano pasado ó Carteiro
adriangrou

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/09
0 Carreiras
4 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Mai 2010, 14:38
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Buenas, como me inscribo en la carrera de esgos? todavía no hay nada...
Por cierto, estoy buscando equipo por galicia para correr ya que pertenezco al club maratón guadalajara, pero ahora por estas tierras... alguna sugerencia?
mi mail: adriangrou @ hotmail.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Mai 2010, 15:14
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

adriangrou escribió:
Buenas, como me inscribo en la carrera de esgos? todavía no hay nada...
Por cierto, estoy buscando equipo por galicia para correr ya que pertenezco al club maratón guadalajara, pero ahora por estas tierras... alguna sugerencia?
mi mail: adriangrou @ hotmail.com

Resides en Ourense?
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 11 Mai 2010, 16:41
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)


Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 11 Mai 2010, 16:44
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos