Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 7:36
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Ola,
Antes de nada felicitar a toda a organización da proba e tamen a xente do pobo e a protección civil pola sua gran labor e colaborar en baixar os corredores ata o pobo.
Tamen saudar os correcolegas Fonvigo, Camilo, Roger, Ferraduro (encantado), Lois, Xabi, Tara, Tartarugo e algun máis que me esquezo Satisfecho .

No terreo persoal, contento e satisfeito pola miña carreira. Despois de todolos comentarios, graficos, perfis, sain conservador e que ben fixen porque na montaña non podes sair a coitelo porque despois ves xigantes onde hai muiños.
Carreira moi bonita, e menudo cortalumes, dificilmente se podia ir andando por el Muerto .
Repetirei para o ano que ben Aplauso .
O tempo tamen axudo o seu.
Por certo a min o Fore marcoume 13,06 onde estan os 14 e pico Pregunta

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 8:14
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

"Pánico" es lo que me asaltó ayer por la mañana al levantarme y pensar que iba a correr una carrera de montaña. En la salida estrategia clara: disfrutar, disfrutar y disfrutar... nada de sufrir como muchos decían. Salí con el grupo del Kórpore y toda la carrera con Cristina Eisserman con la que iba haciendo la goma, aspecto que me ayudó a irme recuperando en algunas zonas. Por supuesto contentísimo de mi participación, y como decimos los que llegamos entre los últimos: el crono es lo de menos.

Mi enhorabuena a la ORGANIZACIÓN. Nunca había participado en esta carrera y me pareció todo fantástico. Desde la entrega de dorsales, camiseta... bolsas para enviar ropa en los autobuses, recorrido perfectamente marcado, protección civil y voluntarios en los cruces, avituallamientos. La pena el conductor de nuestro autobús que se animó demasiado en la bajada y tuvieron que llamarle la atención pues mucha gente sintió miedo por su forma de conducir. Puede ser cierto que no fuese rápido, pero por esos caminos de tierra, viendo el cañón del Sil allá abajo, acojona un poco.

Xan, a mí el fore también me marcó 13 km, pero es normal al correr con tanta subida. No sé cómo hace internamente para calcular las distancias pero dudo mucho que calcule la hipotenusa tomando como base la distancia sin subida y la altura. Me imagino que de ahí el desfase.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xesteiras

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/02/10
0 Carreiras
82 Mensaxes
Cuntis
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 8:57
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Unha carreira moi bonita a de onte en Esgos. Todo estivo ben: entrega de dorsais, avituallamentos, sinalización do percorrido, comida, etc. Eu só lle poño un pero: a falta de papeleiras ou bolsas de plástico para tirar as botellas despois dos puntos de avituallamento. Fun un dos que baixou correndo á volta e o estado no que quedou o camiño era lamentable. Aos que nos gusta disfrutar polo monte non nos resulta moi agradable ver tanta porquería tirada polo chan. Penso que sería unha cousa a ter en conta para a vindeira edición desta fermosa carreira.
juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 11:48
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Hola compañer@s, quiero felicitar a la organización por la preciosa carrera que nos ha permitido disfrutar, ha sido un recorrido precioso, y por lo que a mi respecta será una fija en mi calendario.
Comentaros que ya tenemos la clasificacion aqui:http://concelloesgos.com/index.php?id=165
Espero que os sea de ayuda,, un saludo y hasta pronto..
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 11:50
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Boa suxerencia xesteiras , a ter en conta , pero de todas formas o peor foi a xenta da andaina , xa que eu baixei andando e recollín varias ducias de botellas tiradas todo o largo da baixada desde a ermita, e moitas delas casi cheas ,e moi lonxe de onde as colleron.......
Xan a distancia que indicas , cando queiras facemos o percorrido xuntos e estou convencido de que o teu mesmo reloxo che marca unha distancia distinta , fai dez días fixen o percorrido cun gps prestado que custa mais de 700 euros e marcoume 14kms169mts, e o sabado cando sinalicei os kms pares deume 13kms584mts así que tamén penso que a explicación de pipe ou algo polo estilo ten moito sentido..... e bueno , comparando a medición coa do ano pasado preferín marcar os 14kms .
Sobre o tema dos autobuses , como entenderedes desde logo non e culpa da organización xa que ninguén os apurou.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 13:08
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Ola,
Afiador, con repeto ó tema da distancia non foi como critica, tan so é unha pregunta, xa que non so a min lle deu esa distancia ou similar, tanto pode ter razon Pipe como que en alguns tramos se perdera covertura Gps.
A verdade que era a primeira vez que o utilizaba nunha carreira de montaña e non sabia como ia.
Afiador a seguir asi Aplauso , que para o ano que ven volto sexan 13 ou 14 qms.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 14:13
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

A ver. Co da distancia. Cando chegamos ao Km 11 (polo meu GPS) saltaba directamente ao 12 marcado no camiño. Sen ter en conta o GPS, se miramos o promedio por km, jeje, moito voei logo do 10 ao 12: dame a 2.25 o km (5 minutos en total). Lóxico que así saian 14 ao final, aínda que para min foi o de menos porque sabía ben o que quedaba (muro tras muro, jejejej).

Rinme un pouco nada máis ver o letreiro, porque pensei, a xente coa idea de 13 km en total, ao ver o de 12km, irá a lume, jejeje.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 15:45
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

juanin escribió:
Hola compañer@s, quiero felicitar a la organización por la preciosa carrera que nos ha permitido disfrutar, ha sido un recorrido precioso, y por lo que a mi respecta será una fija en mi calendario.
Comentaros que ya tenemos la clasificacion aqui:http://concelloesgos.com/index.php?id=165
Espero que os sea de ayuda,, un saludo y hasta pronto..

Son provisionales.
Ayer hubo alguna incidencia (Zeusourense no salía en la clasificación, por ejemplo y hasta que mande una prueba, no lo incluirán) así que imagino que hasta dentro de unos días no serán definitivas.

Sigo sin saber por qué los cronometradores no usan el video para asegurarse el recuento de corredores llegados a meta. Yo llegué en un grupo de 3 personas y a una de ellas le ponen 1 minuto más...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 16:00
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

A organización perfecta (un 10), o ano que ben repito seguro.
As clasificación son un desastre, eu e un amigo meu estamos na clasificación de senior e por desgracia pasamos desa idade, pero bueno como non gañamos nada, da igual.
O dos contenedores e unha boa idea, e ademais estaría ben que fose alguén detrás e retirando todalas sinais.
Outra recomendación e que antes de empezar se diga por megafonía que ninguén tire nada no monte, do malo malo e mellor deixalas no camiño pois son mais faciles de recoller.
Un Saudo
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 17:39
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Eu unha botella que levei un bo cacho tireilla aos amigos da curva que estaban no cambio do camiño ao monte onde o km 10-11. Espero que se diran conta que era para que a recollesen e non quedase por alí, e non porque son un porcallán, jejeje.

O ano que vén, competición de rallybus Guiño
latiñas

Novo foreiro
Novo foreiro
9/06/09
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 20:17
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Afiador, se a xente ten moito problema polos km, creo que a mellor solución é por o Elpidio a subir en bici (polo do contakilometros, ese non falla nen en costa nen en baixada) esperámolo na cima ca caixa das cervezas. Bromas a parte. A organización de 10 so que me pareceu que empinaran o cortalumes o pasar a capela.
PD. Por certo o camiño de volta polo percorrido da andaina está moi ben.
zapatito

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 10:38
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Cando pasei camiñando pola virxe do monte xente da organización estaba a recoller as botellas que os corredores deixaran polo camiño.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 17:30
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

para todos los usuarios de GPS: cuantas veces tengo que repetir que en muchas zonas de giros los gps fallan y toman la distancia como una linea recta... Muro Muro

la medición que aporta afiador la he corroborado con sispack , mapmyrun y googleearth
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 18:47
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Me acerco de nuevo para decir que me gustó muchísimo la carrera, es dura, es verdad, pero haciéndola tranquila hasta se disfruta del paisaje, yo lo hice. Moi feliz Me encantó pasar por San Pedro de Rocas, !!!qué lujo!!!! y que corredoiras más bonitas pisamos.... Me parece una carrera recomendable para todo el mundo independientemente de que se haga o no montaña, se desconecta del asfalto y es tan bonita que seguro que no defrauda a nadie.

Me gustaría también agradecer y felicitar a los organizadores y al pueblo de Esgos por lo fantásticamente bien que nos trataron y lo bien que les salió todo. Destaco su amabilidad, la cantidad de regalos que había y la estupenda comida con que nos obsequiaron, ¡¡¡la bica estaba riquísima!!!

Personalmente agradecer que se me incluyese igualmente en la clasificación a pesar de correr por error mío con el dorsal de otra persona.

Gracias y saludos a tod@s.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 19:40
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Mais do mesmo que se ten dito por aqui, felicitacións a Afiador e o resto da organización, todo a pedir de boca e o que o dí foi o último clasificado da proba e non me faltou de nada en ningún momento, antes durante e despois da proba Aplauso Aplauso Aplauso ......... Perfecta sinalización, fermosisimo (e durisimo en certas zonas) percorrido, sensacional avituallemento en carreira, na cima e despois en Esgos. Pode que a proba teña os 14kms pero o que é seguro que entre o cartel do km 10 e do km 12 non había dous kms Pensando , pero isto é un detalle sen importancia. O ano que ven, se as circunstancias mo permiten volverei, este ano empeorei 9' a marca do pasado pero desfrutei enormemente do meu sufrimento e ata me enlamei ata os nocellos na subida posterior ó cortalumes....... Unha carreira moi moi recomendable por todos os aspectos Guiño Guiño .


Pd: O voluntario que dixo que el facia o percorrido da carreira andando en 2 horas espero velo o ano próximo facéndoo. Un saúdo para el Mr. Green Mr. Green Payaso Payaso .....

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos