Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 14:34
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Ola,
Para liala un pouco máis que porcentaxe estimades que se fai correndo Aplauso e cal andando Satisfecho e canto reptando Silbar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 16:47
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

xan escribió:
Ola,
Para liala un pouco máis que porcentaxe estimades que se fai correndo Aplauso e cal andando Satisfecho e canto reptando Silbar .

sds
Molón

meu, iso depende das condiciós de cada un.Eu, por exemplo, o ano pasado corrín toda a carreira ate o "muro" da ermita de Virxe do Monte.

Xa fixen unha descrición dos tramos mais duros e tes as gráficas neste mesmo fío.

Apertas
Pantani

Novo foreiro
Novo foreiro
26/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 20:31
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

vou a ir ca familia, e quixera saber si se pode chegar arriba en coche sen problema, e si se pode ver a carreira en algun tramo mentras se sube. se alguen pode informarme, graciñas
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 20:49
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Pantani escribió:
vou a ir ca familia, e quixera saber si se pode chegar arriba en coche sen problema, e si se pode ver a carreira en algun tramo mentras se sube. se alguen pode informarme, graciñas

cando remata a estrada existe unha pista forestal con bo firme polo que podes subir co coche sen problemas,iso sí, a modiño
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 20:57
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Bueno, pois o percorrido xa o sabemos demasiado ben, eu quisera saber se o chau e moi irregular e habera que ir moi atento onde se pon os pes, solo faltaria ter un esguince do medio do monte.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 21:18
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

vistahermosa escribió:
Bueno, pois o percorrido xa o sabemos demasiado ben, eu quisera saber se o chau e moi irregular e habera que ir moi atento onde se pon os pes, solo faltaria ter un esguince do medio do monte.

home, irregular si que é claro, parte do percorrido coincide co Camiño Real:

fotos: picasaweb.google.com/rodicio/Rocas#

pero non deberías ter problemas de apoios, atópase en bo estado
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 6:15
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Aparte tecnica do percorrido e sempre subindo polo que facil que vaias a modo e cos ollos no chan , solo hai duas baixadas perigosas e unha e no 2,5 duns 150mts e outra o pasar o mosteiro de 100mts, e sobre as rampas do perfil hai que fixarse no tamaño das cuadriculas do gráfico que engaña moito......xa veredes como vos gustan...
Por certo non hai hora limite de chegada e ademais que a partires do km 4 empezaremos a ir collendo xente da andaina que sae unha hora antes e deica a ermita da Virxe do Monte fai o mesmo camiño , polo que ninguen se vai a quedar so...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 14:48
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Pipe escribió:
Xabi... lo tuyo es desanimar... ¡joer! que aún no me anoté y ya me asaltan las dudas! hay tiempo límite de llegada? es por saber si se puede ir de paseo sin molestar a los que lleguen de primeros. Ya sabeis, por mí no espereis que ya llegaré... Moi feliz

Se che serve de referencia eu o ano pasado fixen 2h e 1' e este ano volvo a estar inscrito aínda que conto facer polo menos 10' mais polo peor estado de forma actual Avergoñado ..... ademais só nunca te deixan e no peor dos casos ó chegar arriba tiraste a rodos Mr. Green Mr. Green Mr. Green ....

Se eu puiden, ti tamén...
zapatito

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 15:53
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Subir en coche ata a meta... non sei se se poderá... porque non sei se xa está activa esa lei que prohibe a circulación de vehículos polo monte.

De todos modos, ata a capela da Virxe do Monte chégase por carretera asfaltada e dende alí pódese ver un bo tramo de subida ata esta capela e despois un tramo recto.

Para chegar ata a Virxe do Monte hai que coller xusto á saída de Esgos un desvío á esquerda que indica: Melón, Meiroas, Pardeconde,... Seguir por esa carretera sen coller ningún cruce ata chegar a "Os Pensos" e ahí xusto coller un desvio á esquerda (non sei se está sinalizado, pero debería poñer Xaravedra") e seguir por ahí ata ver a capela.

Espero que sirva de algo esta explicación
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 15:56
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Tartarugo escribió:
Pipe escribió:
Xabi... lo tuyo es desanimar... ¡joer! que aún no me anoté y ya me asaltan las dudas! hay tiempo límite de llegada? es por saber si se puede ir de paseo sin molestar a los que lleguen de primeros. Ya sabeis, por mí no espereis que ya llegaré... Moi feliz

Se che serve de referencia eu o ano pasado fixen 2h e 1' e este ano volvo a estar inscrito aínda que conto facer polo menos 10' mais polo peor estado de forma actual Avergoñado ..... ademais só nunca te deixan e no peor dos casos ó chegar arriba tiraste a rodos Mr. Green Mr. Green Mr. Green ....

Gracias pola referencia, ainda que non teño nin idea de canto podo facer eu... supoño que 1h45' podería ser algo aproximado... ou algún minutiño menos... ou máis...

Polo de pronto volvo a ter o pé mal despois de sair onte á noite a correr.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 16:27
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Se vos sirve de algo a referencia eu non ando moi ala, na carreira curta da ferreirua fixen 39´e en ordes 42´, e cando entrenei o outro dia seguindo o percorrido fixemos un tempo de 1h e 22´
Vemonos o domingo

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 18:28
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Bueno outra pequena novidade e que este ano imos sinalizar os kms pares , 2-4-6-8-10-12-14 o cartel pon que son trece kms pero foi un erro da
imprenta , e bueno desde o km14 quedan 169mts......pero iso xa se intue porque non queda mais monte por subir............de todas formas que ninguen se pare deica chegar a sombrilla onde sestarán os xuices tomando tempos e non como o ano pasado que moitos esprintaron polo cortalumes a saida dos pinos e despois casi non dan subido os derradeiros mts pola pista a caron dos aeroxeneradores ..
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 18:33
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Pra chegar en coche a linea de meta, en Esgos suegide pola comarcal 536 hata o cruce de Xunqueira de Espadanedo, eli xirades a esquerda e a 1 KM do pobo de Xunqueira seguides os letreiros a Parada do Sil, son 5 KM de subida por carretera asfaltada. No altiño antes de empezar a baixar xirades a esquerda cara o parque eolico.Anque non sei certo onde esta a linea de meta por eli perto ten que estar.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 12:06
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

Afiador escribió:
Bueno outra pequena novidade e que este ano imos sinalizar os kms pares , 2-4-6-8-10-12-14 o cartel pon que son trece kms pero foi un erro da
imprenta , e bueno desde o km14 quedan 169mts......pero iso xa se intue porque non queda mais monte por subir............de todas formas que ninguen se pare deica chegar a sombrilla onde sestarán os xuices tomando tempos e non como o ano pasado que moitos esprintaron polo cortalumes a saida dos pinos e despois casi non dan subido os derradeiros mts pola pista a caron dos aeroxeneradores ..

un dises fun eu Enfadado Enfadado Enfadado Mr. Green
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 18:41
Asunto: Re: Carreira+andaina Esgos (2010)

podennos ir buscar a meta ou os coches non pode4n subir hasta a chegada? e para organizarme mellor. Gracias

acumulandokm.blogspot.com/
www.carrerachandrexatrail.es
M: 2h38'44"-- MM: 1h18'09'' -- 10km: 35´48´´ -- 5km ruta: 17´25´´





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos