Foros ›
Autor
Mensaxe
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 25 Mai 2010, 22:27
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Hoxe martes, tiven que adestrar as 3 da tarde sin comer no estadio da xuventude de Pontevedra. Fixen 20`de quencemento máis dous bloques de 5 series de 300 mts, recuperando ó trote 1'20" entre series e 3' entre os dous bloques. Non me poido queixar moito, xa que, levaba dous anos que non facía series en pista medidos. Ben , tampouco as facia en outros terreos, simplemente corría por sensacións. Pois estos foron os tempos 1º bloque (58"9, 58"3, 58"0, 56"7, 57"1), 2º bloque (56"5, 56"7, 55"7, 55"1, 55"7). A media foi 56"9.

Saludos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 21:58
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ben, pois chegoy o mércores 26 e fixen unha rodaxe por montaña. E o xoves 27 adestrei no Monte Central da Illa da Toxa, onde fixen 3x2000 aprox, con subidas e baixadas contínuas e saíronme estes tempos aproximados (7'18",7'01", 6'53"). Fiquei contento porque, fun de menos a máis. O próximo domingo, irei a correr a Tomiño, pra probar sensación en carreira, que estou moi oxidado. Muro
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 15:16
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Viernes 28:

Cecáis notei o cansancio muscular das series por montaña de onte, que atoptéime moi canso na rodaxe . Tamén é certo que o circuito era duro, e todo axudou.

Mañá sábado me espera únicamente uns 20 minutos moi suaves, e o domingo irei a Amorín.

Saúdos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:49
Asunto: Re: Diario de Supermorais

O domingo 30 participei na calurosa carreira popular de Amorín. Xa estaba desacostumbrado e sen saber que ritmo levar. A todo iso, despois de pasar por liña de meta por primeira vez, na que iba en 4ª posición, o atleta que iba en 3ª posición equivocouse de cruce, e metéuse á direita pou un camiño onde os organizadores tiñan posto unha cinta para que non nos equivocásemos, e , seguramente algún "listillo", que seguramente vivía por alí sacou por alí o seu coche e esquecéuse de poñer a cinta no seu lugar. Consecuencia, que o 3º clasificado e o 4º que era eu, fixemos uns 200 mts por outro camiño, e cando nos demos conta outros máis de 200 mts pra retornar de novo ó circuito. O final, coido que entrei entre os 20 primeiros pero non o podo garantizar. Coido que a organización, non soio ten que cortar con cintas os cruces, senón que ademáis ten que ter xente neles, pq si non pasa o que pasou. Outra medida e tamén marcar con flechas o circuito.
As sensacións boas, inda que moi lonxe das sensacións de anos pasados.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 20:08
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Despois da paliza da carreira de Amorín. Quedei moi fatigado. Hoxe, que pretendía facer un adestramento de montaña, quedóuse en rodaxe moi, moi suave duns 11 kms o redor dun campo de fútbol.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 20:09
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Despois da paliza da carreira de Amorín. Quedei moi fatigado. Hoxe, que pretendía facer un adestramento de montaña, quedóuse en rodaxe moi, moi suave duns 11 kms o redor dun campo de fútbol.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 21:47
Asunto: Re: Diario de Supermorais

supermorais escribió:
Despois da paliza da carreira de Amorín. Quedei moi fatigado. Hoxe, que pretendía facer un adestramento de montaña, quedóuse en rodaxe moi, moi suave duns 11 kms o redor dun campo de fútbol.

si carallo, carreira cortiña pero eu tamén tras correr en Gondomar e onte en Amorín acabei cos xemelos destrozados. Aínda así, fixen a hora de rodaxe que me puxeches, 13 kms a 4:38 min/km, pero moitísima calor e humidade...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 22:25
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Moussambani escribió:
supermorais escribió:
Despois da paliza da carreira de Amorín. Quedei moi fatigado. Hoxe, que pretendía facer un adestramento de montaña, quedóuse en rodaxe moi, moi suave duns 11 kms o redor dun campo de fútbol.

si carallo, carreira cortiña pero eu tamén tras correr en Gondomar e onte en Amorín acabei cos xemelos destrozados. Aínda así, fixen a hora de rodaxe que me puxeches, 13 kms a 4:38 min/km, pero moitísima calor e humidade...

Anda Miguel, para estar tan feito polvo, carai...! Fixeche un bo adestramento. Saúdos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 13:17
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Martes día 1 de Xuño.

Pois hoxe con moita calor, medín douscentos metros co podómetro unha zona casi plana no Monte Central da Toxa e fixen 2x7x200 mts, recup. 45" entre series y 2'entre os dous bloques. A recuperación a fixen a trote borriquero.
Pois saíume regular, tendo en conta que as marcas foron mediocres, pero as sensacións eran que estaba forte. Pero, ben, xa saldrá.

Un saudo.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 21:35
Asunto: Re: Diario de Supermorais

MARTES 2.

Descansei forzosamente.
Mañán mais.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 21:51
Asunto: Re: Diario de Supermorais

supermorais escribió:
MARTES 2.

Descansei forzosamente.
Mañán mais.

Confirmada a miña presenza na carreira de Monçao.Vémonos alá

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 5:43
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Nada. É unha mágoa. Non vou a poder asistir. Sinto. Nos vemos en xullo, xa que me vou pra Jaén 3 semanas. Ah, eso sí, irei se podo o Tangaraño.
Recarga ben o teu reloxo , que non che pase como en Amorín.
Saúdos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 17:39
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Xoves 06.

En principio tiña previsto facer 3 x 2.000 en montaña, dous delas subindo e unha baixando, e como non me daba tempo , troquei o adestramento por un ritmo de 6.630 mts, polo circuito da Carreira do Marisco do Grove, dando unha volta completa a Illa da Toxa, baixo un sol de xustiza e sobor das 12'15 horas. O quencemento foi de 16' e tampouco fixen progresivos nin estirei, xa que fixen todo de corrido. Ben, o tempo final foi de 24'18", saíndome unha media de 3'40" por km. Xa sei, que non é un tempo para ter en conta, pero, despois do que levo pasado, pra mín é un triunfo.
Saúdos e que teñades bos adestramentos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 23:27
Asunto: Re: Diario de Supermorais

VENRES 7

A hora de entreno foi batante inusual pra mín por que adestrei as 23'15 horas e rematei despois das 00 horas. A verdade que correr a estas horas relaxa. Choca un pouco ver a xente nas terrazas ou ceando ou paseando pola beira da ría, y eu polo medio correndo. Algo canso do ritmo de onte, pero cumprín co expediente que era o que se trataba. Muro
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 27 Xuñ 2010, 21:45
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Por fin he vuelto de tierras andaluzas después de tres semanas "sin cuartel". Y me estrené en la popular de A Estrada, aunque sin aparecer en la clasificación por haberme inscrito fuera de plazo. Me dieron un dorsal y sólo me dio tiempo a calentar 5'. La salida fue muy tranquila, porque, yo no estoy en forma para aguantar hasta el km 4 en la cabeza de la carrera. Luego fui perdiendo fuelle hasta acabar en el 6º hipotético lugar. Mi mujer Elena tanto de lo mismo y quedó también en un hipotético 3º puesto de la general ya que también le dejaron un dorsal por estar fuera de plazo. En fin, que a pesar de las contrariedades, de venir de hacer casi 1000 kms por carretera unas horas antes pues estoy contento por volver a tener sensaciones positivas. Espero que esto sea el principio de una recuperación. Tuve el placer de conocer a Xoixe en persona, al que le transmito saludos, y si se convence al final, podemos ser compañeros de equipo.
Un saludo a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos