Foros ›
Fallece un corredor popular en Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 08 Mai 2010, 17:40
Asunto: Re: Fallece un corredor popular en Ourense

xabi escribió:
corroseguro escribió:
xabi escribió:
ben, a miña intervención neste fío vaime valer unhos paus:

antes de nada, "requiescat in pace".

Agora ben,a estrada pola que adestraba o falecido non era a mais axeitada pra correr con MP3 e cascos.

Datos confirmado por un amigo da Guardia Civil: segundo as marcas da freada no firme, a velocidade do conductor sobrepasaba os 100km/hora pero o corredor non ía polo arcén senón por dentro da línea que delimita o mesmo, polo que de non haber levado os cascos e de haber escoitado o coche....

O dito, agora póndeme a parir
ao fío do teu comentario sobre correr con artilugios de música(MP3, cascos) é por donde se debe correr en estrada,remitovos a que leades o meu comentario anterior en este foro.Hai moito conductor irresponsable nas estradas pero tamén moito corredor tamén irresponsable.

entendíchesme amigo
Sí, amigo.Seguro que son o primeiro forero que no seu pobo empezou a correr polas estradas, alá por mediados dos 60, cando a unica instalacion deportiva era un campo de futbol e o correr fora de ahí era de tolos. A miña larguisima experiencia me dicta o que comentei en este e outros foros.Hoxe en día, a responsabilidad de estes tristes casos, e a irresponsabilidad de moitos conductores, a irresponsabilidad de moitos corredores,e a irresponsabilidad das administracions competentes das vías que non as diseñan e non as manteñen as circunstancias do trafico.En fín de ésto habría moito que falar.

Friends forever





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos