Foros ›
Autor
Mensaxe
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Abr 2006, 20:32
Asunto: Cacheiras

HOLA. agradecería información de todo tipo (percorrido, nº corredores, organización, etc ) da carreira de cacheiras do domingo xa que é unha proba que non coñezo. Graciñas.
ttito

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Abr 2006, 15:20
Asunto:

E moi dura de dios, 75% subida, mais dura q a de negreira...
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 17:32
Asunto: Carreira de Cacheiras

Hola!! A carreira estivo moi ben. O recorrido era distinto ó do ano pasado segun a chica da megafonia. Salida e durante 2 km llano, subida forte por camiño de barro e medio llanear con pequenas subidas completaban un circuito de 4,5 km aprox. e dando dúas voltas o mismo, coa subida final de 200 m que tiraba mi madriña. O peor que non habia moita xente pero... O ambiente coma siempre genial. Chamoume a atención un tipo que corria cun can.. tremendo, jajaj xa me rin cando na meta lle puxo a camiseta e o can morto de sede.. Alguén pode contar algo +?? salu2
ttito

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 18:15
Asunto:

O do can foi moito, o final creo que lle deron un premio, o percorrido foi moito menos duro q o ano pasado, sacaronlle as costas, a pesar de que houbo menos xente adiante creo que houbo un bo nivel, o malo e que gañou o Buzeta ese que me cae peor que un can.... peor co can da carreira, polo demais todo bn
ttito

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 18:16
Asunto:

heyyy
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 19:37
Asunto: Galeria de Fotos

Acabo de encontrar para quen lle interese unha pequena galeria de fotos de cacheiras no Correo Gallego.

Aquí:

www.elcorreogallego.es...aleria.htm

Salu2
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 20:46
Asunto: Re: Carreira de Cacheiras

nacho_s1600 escribió:
Chamoume a atención un tipo que corria cun can.. tremendo, jajaj xa me rin cando na meta lle puxo a camiseta e o can morto de sede.. Alguén pode contar algo +?? salu2


jo... pues te dire que ese mismo tio y su perro se hicieron la carrera de pascua en Padron el dia anterior ... Abraiado
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 23:10
Asunto:

vaya pareja,suele haber bebes en carritos,ahora perros,dentro de pco alguien llevara a la suegra a lomos Disimulando ...para dejarla caer Ríndose

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 23:25
Asunto: cacheiras

ttito pois a min e a moitos mais buceta cainos ben m parece q a ti jodeche q nas carreiras non lle chegues nin a ver a marca das zapatillas ,para iso ahi que entrenar e aparte ter calidade cousa q creo q a ti faltache e sobrache envexa e iso si foras como tiñas q ser diriasllo a cara e non baixo un apodo cobarde saudos a tod@s
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 16 Abr 2006, 23:35
Asunto: cacheiras

buceta escribese a si burro hasta escribindo,e malo correndo entrena a ver si lle gañas algun dia
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 17 Abr 2006, 14:50
Asunto:

Veña ohh! Non discutades. a min non me parece ben que se acabe falando de fobias ou de filias nun foro que nese aspecto debía ser aséptico, só con opinións sobre o noso deporte porque senón esto vai dexenerar. A min gustoume a carreira, moito máis que o ano pasado, non me parece tan dura,e moito máis vistosa. Espero que os vindeiros anos seguen a mante-la con este recorrido. Por certo Piti, eu son un dos que repetín(padrón-Cacheiras), saín pensando en roda-la tranquila, pero o final as circunstancias da carreira fante apurar máis do que tiñas pensado, pero bueno...
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mar, 18 Abr 2006, 13:15
Asunto:

Jejejejej, lentoperoseguro.... y por que no habia otra el lunes que si no repetiamos.... saludos campeon.

Nosotros tb repetimos y a Isa se le volvio a ocurrir ganar, y eso que la dije, vete despacito, conmigo... na, ni un metro....

La carrera nos parecio muy bonita, de dura nada de nada, es mas creo que es un circuito muy bueno para correr con algun repecho llevadero pero con rectas para despues recuperar y llevar un buen ritmo... lo pero de todo el final, menuda cuestecita para terminar echandolo todo...

Lo mejor... el ambiente, la carrera de los niños, que gozada verlos correr, la organizacion por su esfuerzo... y todo esos populares que corrieron tanto el dia anterior como el domingo solo... y el estar rodeado de naturaleza, de hermosos verdes y flores... primavera...

Saludos a todos y enhorabuena....

Salud y Kilometros
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 18 Abr 2006, 13:49
Asunto:

Asi que repetisteis aqui, quien no te conozca va a pensar que eres el manager de Isa jejeje ¡explotador! ,que va hombre haceis bien que mejor forma de pasarselo bien en semana santa y en primavera


venga campeones ...
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Mar, 18 Abr 2006, 20:30
Asunto:

Supongo que tendréis vuestras razones, pero estoy con lentoperosejuro, es mejor lo del buen rollito.

En cuanto a los que hacéis doblete, espero que de mayor no sea así. Me está dando miedo esto. Pensé que estaba zumbado por lo de la VIG-BAY y luego por los charcos de Padrón, pero si encima tengo que empezar a hacer dobletes, me dan ganas de retirarme. Y yo no tengo a quien explotar Guiño
Tengo que echarme novia en las carreras.

Makoki 5.1
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mér, 19 Abr 2006, 16:22
Asunto:

Amigo Okeniata, si que lleve el fore y la distancia que me salio es de: 8km 210 metros, tb te dire que no me perdio señal en ningun momento por lo que con un margen de error de unos cuantos metros se puede considerar fiable,..., supongo que asi las medias te daran mejor. Un Saludo.

Sabe alguien si van a colgar las clasificaciones en algun sitio?, gracias de antemano.

Makoki amigo, mejor haces como tette, te compras un top y una braguita del equipo correr en galicia y te buscas un novio Guiño Guiño Guiño , no te enfades amigo, es broma.... un abrazo.

Salud y Kilometros





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos