Foros ›
El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 21:01
Asunto: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

Bueno,bueno,unha nova etápa escomenza no Real Madrid........a Era Mourinho. Moi feliz

E o meu bo amigo Maldini,vai facer un viaxe relámpago a Inglaterra. Sorriso E ainda que é unha notícia secreta,eu non podo calarme,e vou infiltrar a primícia.

Así mo facia saber mediante un teletipo que me acaba de chegar fai uns intres o meu despacho. Sorprendido


"Vou como intermediario de Mourinho para ver de cerrar o fichaxe de Gerrard o do Liverpool........vou de incognito así que ahora si che parece dalle a lengua...ou a tecla...¡ je,je,je,..."

Firmado:Maldini
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 21:38
Asunto: Re: Abrese unha nova época.........Mourinho

Coido que o Proxecto Tropecientos de Florenteam, vai ir polo mesmo camiño que os anteriores. Penso que os cartos no no son todo no fútbol, inda que axudan bastante. Silbar
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 18:34
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

lestrove escribió:
Bueno,bueno,unha nova etápa escomenza no Real Madrid........a Era Mourinho. Moi feliz

E o meu bo amigo Maldini,vai facer un viaxe relámpago a Inglaterra. Sorriso E ainda que é unha notícia secreta,eu non podo calarme,e vou infiltrar a primícia.

Así mo facia saber mediante un teletipo que me acaba de chegar fai uns intres o meu despacho. Sorprendido


"Vou como intermediario de Mourinho para ver de cerrar o fichaxe de Gerrard o do Liverpool........vou de incognito así que ahora si che parece dalle a lengua...ou a tecla...¡ je,je,je,..."

Firmado:Maldini
Sí, vai con esa encomenda e tamén de paso cerrar a fichaxe de Rafa Benítez para o Inter. ¿ Non sabiades que Benitez e o recambio do Mou ? Pensando

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 18:53
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

Benitez ven po ano. Moi feliz
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 19:51
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

lestrove escribió:
Benitez ven po ano. Moi feliz
¡ non home non, acaba de rescindir contrato co Liverpool ! ¡ e o único equipo grande que ainda non ten entrenador pa esta proxima temporada é o Inter ! casan as cousas. Guiño

Friends forever
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 18:35
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

que pouco duran as eras no r.m. por certo canto duran as eras? porque en madrid van de ano en ano, osea de cu, os cartos non o son todo. Nono
e ao sr presi xa se lle abriu outro frente en iberdrola que lle puxo demanda por cuentas sucias en a.c.s. Avergonzado
oes seguidores do r.m. non vos enfadar que estou a falar en clave de humor Ríndose Ríndose
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 23:37
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

runrunpabli escribió:
que pouco duran as eras no r.m. por certo canto duran as eras? porque en madrid van de ano en ano, osea de cu, os cartos non o son todo. Nono
e ao sr presi xa se lle abriu outro frente en iberdrola que lle puxo demanda por cuentas sucias en a.c.s. Avergonzado
oes seguidores do r.m. non vos enfadar que estou a falar en clave de humor Ríndose Ríndose

É unha realidade palpable que Florenteam, debe ser un pouco gafe pra o Madrid!!!!
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 2:11
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

Y pregunto yo: ¿no cansa los seguidores del Real Madrid creer en ilusiones y seguir sin ganar nada?

Perdón, los únicos que ganan son los entrenadores o jugadores que licencian antes de acabar sus contratos.

Por cierto, El Atletí tiene un título que ni los del madrí ni los del barça tiene... es que hasta en eso somos únicos o novedosos
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 8:46
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

Pues ya ves french_mondariz , los madridistas ,somos incondicionales , el sentimiento hacia el mejor club del mundo es muy grande , ya vendran esos titulos.
A ver que pasa con MOU , la incorporacion de Gerrard parece inminete ,auqnue a mi me gustaria que viniera Cesc .Lo que no entiendo es que se hable de Maicon , ¿a quien pretenden sentar? Pensando .
Saludos.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 14 Xul 2010, 12:01
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

Bueno, pues finalizada la Copa del Mundo, ya puedo centrarme en el nuevo Real Madrid de José Mourinho, a ver como van esos fichajes, por ahora Canales, Di María y dicen que Pedro León.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 14 Xul 2010, 12:21
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

Si......queren a Villa tamén Guiño
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 8:13
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

más de lo mismo.....fichajes indiscriminados de las figuras internacionales del momento, sin plantearse un equema de equipo, olvido de la cantera, fichaje del entrenador del momento,....al final no hay equipo, sin equipo las figuras sólo funcionan a destellos, terminará la temporada sin haber alcanzado los objetivos y...vuelta a empezar.
Hay grandes y sensatos entrenadores españoles ( Del Bosque, Guardiola,etc.), hay 2 equipos dónde mirarse ( Barça, Seleccion ), pero el Madrid no se entera, vé hacia "afuera"....con esta politica madridista,este año el Barça vuelve a ganar de carrerilla. Ya vendrán las lamentaciones merengues...¡ al tiempo!.

Friends forever
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 9:40
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

Ahora parece ser que se ha fichado a Khedira.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 12:38
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

oliveira escribió:
Ahora parece ser que se ha fichado a Khedira.

¿E quen é ese? Pensando
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 14:38
Asunto: Re: El Real Madrid de Mourinho. Abrese unha nova época

¡ madridistas ¿ por qué na camiseta de GUTI pon HAZ. ?
¿ un 2º apellido ? Pensando

Friends forever





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos