Foros ›
Autor
Mensaxe
ex_chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/08
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 21:32
Asunto: duda talla de las "zapas"

Si por las pequeñas diferencias en los tallajes uso un 8 1/2 (americano) en Asics y Mizuno y un 9 en Nike y Adidas... alguien sabría decirme que talla me correspondería en Brooks y Saucony??? Es que estoy mirando el pillarme unas por ebay y no quisiera equivocarme.

Sau2, y gracias

elcaserondenosferatu.blogspot.com
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 5:53
Asunto: Re: duda talla de las "zapas"

Hola ex_chema,yo te recomendaria que las probases en una tienda para mayor seguridad de acertar(yo en las Mizuno Wave Rider 11 uso la talla 43 y me quedan mas holgadas que las Asics Cumulos 11 que uso la 44,en cambio tu ya comentas que usas la misma talla en Mizuno y Asics).Saludos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 8:16
Asunto: Re: duda talla de las "zapas"

ex_chema escribió:
Si por las pequeñas diferencias en los tallajes uso un 8 1/2 (americano) en Asics y Mizuno y un 9 en Nike y Adidas... alguien sabría decirme que talla me correspondería en Brooks y Saucony??? Es que estoy mirando el pillarme unas por ebay y no quisiera equivocarme.

Sau2, y gracias

antes de anda comentarte que el "tallaje" de asics y mizuno (ambas horma ancha en lineas generales) no coincide con adidas y saucony (horma estrecha).

aqui tienes una buena tabla:

www.bikila.com/tallasHombre.aspx
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 21:16
Asunto: Re: duda talla de las "zapas"

Boas.

Eu vou comentar a miña experiencia para intentar aclarar un pouco isto dos tallas, ainda que creo que o final liareite algo mais.

Eu uso en teoría o 9 de USA en Asics, pois teño tres modelos para usos distintos, teño Asics GEL Trail Attack 6 que as uso para montaña e que me van moi ben axustadas, comodas, etc..., teño Asics gel cumulus 11 para entrenamentos en asfalto, pistas, etc.. que me quedan bastante floxas, ainda que vou comodo as veces noto que o pe se me move bastante, e por ultimo teño asics speedstar IV, para competir de 10000 para arriba e que teño alguns problemas porque me van demasiado axustadas, uso tiritas en certas partes do pe porque senon teño rozaduras e molestias por ese axuste excesivo, como dixen todos os modelos son de talla 9 USA e como ves o axuste non se parece en nada. Comentar que eu non teño pes demasiado delicados que senon algun dos modelos non poderia usalo.

O meu consello e que antes de comprar hai que tratar de probar ese modelo con antelación, senón o mellor levas sorpresas.

Saudos.
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xuñ 2010, 21:16
Asunto: Re: duda talla de las "zapas"

Boas.

Eu vou comentar a miña experiencia para intentar aclarar un pouco isto dos tallas, ainda que creo que o final liareite algo mais.

Eu uso en teoría o 9 de USA en Asics, pois teño tres modelos para usos distintos, teño Asics GEL Trail Attack 6 que as uso para montaña e que me van moi ben axustadas, comodas, etc..., teño Asics gel cumulus 11 para entrenamentos en asfalto, pistas, etc.. que me quedan bastante floxas, ainda que vou comodo as veces noto que o pe se me move bastante, e por ultimo teño asics speedstar IV, para competir de 10000 para arriba e que teño alguns problemas porque me van demasiado axustadas, uso tiritas en certas partes do pe porque senon teño rozaduras e molestias por ese axuste excesivo, como dixen todos os modelos son de talla 9 USA e como ves o axuste non se parece en nada. Comentar que eu non teño pes demasiado delicados que senon algun dos modelos non poderia usalo.

O meu consello e que antes de comprar hai que tratar de probar ese modelo con antelación, senón o mellor levas sorpresas.

Saudos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos