Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 1:49
Asunto: VIII CARREIRA PEDESTRE LESTROVE-06

O 17 de Maio vaise celebrar a VIII Carreira Pedestre Lestrove-06.Quero resaltar desde este foro,que vai a haber novedades.Como desde o noso punto de vista e querer facer as cousas sobre a lei,pedimos a trafico o permiso para realizar a carreira na carretera local coma sempre.Pois non vai poder ser,entre tasas (51â?¬),seguro da carreira,permiso da federacion e un sin fin de requesitos,decidimos mandar os señoritos de trafico a paseo.O seu don e poñer multas e cobrar comisions por un simple permiso.De nos,que somos unha organizacion modesta non se rin.Preferimos invertir nos sufridos atletas antes que os ineptos de cor verde.
O tema e que agora a saida e a meta da carreira sera no campo de futbol(km 1 Padron-Riveira).O percorrido transcurrira sobre pista-asfalto,e pasa a ter 8 km (antes 9,2 Km).Siguen sendo 2 voltas a un circuito que e totalmente chan a excepcion dun repeito de 200 Mts.A carreira dos mais xovenciños daran 1 volta(4 Km).
Todo atleta podra ter unha clasificacion xeral co seus debidos cronos si asi o require.!Sorte a todos!
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 8:48
Asunto:

Moitas gracias pola información, Lestrove.
Case seguro que participe nesa carreira, malo sea que non dé recuperado de Ferreirúa.... : Disimulando oops:
Verémonos alí.
Un saúdo, e gracias:
Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 9:44
Asunto: Encantado que veñas a correr a Lestrove

Gracias a vos,os corredores,que o merecedes todo.Pois eu tamen o son e sei o que e.Son xa mais de 500 carreiras o lombo,e xa un esta curtido nestas batallas.
Bueno PITI,sorte en Ferreirua e a disfrutar.
Un saudo.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 10:55
Asunto:

Me apunto, y a decir verdad me apetece un 8000,... marchando un 8000 llanito aqui cerca de casa. Alli nos veremos.

Salu2

Todos temos unha leiriña en Conxo
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 11:19
Asunto:

Creo que me queda tiempo para curar mi contractura y correr los 8 km. ¿Como va a ser el cronometraje ? Lo digo por eso de que "Todo atleta podra ter unha clasificacion xeral co seus debidos cronos si asi o require". Nos vemos . Moi feliz

Solo los genios somos modestos.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 11:42
Asunto:

[quote]Preferimos invertir nos sufridos atletas antes que os ineptos de cor verde.[/quote]... Me gusto la frase.... es genial.

Muchisima suerte en la carrera, que os salga todo bien y que los pequeños fallos que puedan salir queden escondidos gracias a vuestro esfuerzo... Animo y algun año intentare estar alli para correr, este año no podra ser...

Salud y Kilometros
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 12:01
Asunto:

Según como acabe a Media de Ferreirua decidirei se vou ou non a Lestrove.
"Aínda que ben é certo que ineptos hainos de todas as cores e sin cor algunha."
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2006, 15:48
Asunto: Resposta sobre os cronos da carreira que preguntaba Wootle

Os tempos dos atletas tomaranse con un simple cronometro en combinacion con un programa a traves do ordenador.O encargado dos cronos e clasificacions sera Antonio Susavila,un gran programador e amigo meu.De momento non alcanzamos para dispoñer do chip,pero este sistema que usamos nos e tamen moi fiable.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Mai 2006, 13:19
Asunto:

Moi ben Lestrove, fixechedes de p.m. Hoxe en día se queres organizar algo, sexa una carreira pedestre, unha cicloturista ou un torneo de volei praia, todo son canons, tasas, permisos, mil requisitos administrativos que che dan ganas de mandar todo a tomar por ese sitio. Eu entendo que teña que haber certo control, regulación ou homologación, pero hai moitas formas de facer as cousas, e desde os organismos oficiais deben apreciar estas iniciativas como unha forma de fomentar o deporte, dar facilidades e non coma un medio de encher as suas arcas e facer todo o contrario. Xa e un esforzo moitas veces pouco apreciado organizar o que sexa, para que ainda teñas que escornear con estes persoaxes. A min persoalmente estes cartos doenme mais que nada, asi que todo o que sexa poñer as alternativas para que non se salgan ca sua, paréceme perfecto e así o celebro. Esta e a miña opinión.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 07 Mai 2006, 20:33
Asunto: Fotos do circuito da carreira pedestre de Lestrove

Poñovos dispoñible fotos do circuito, de como chegar, e reseñarvos o único repeito da proba.
Na direccion seguinte: ansumu.googlepages.com/home
vasa

Novo foreiro
Novo foreiro
6/02/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Mai 2006, 21:25
Asunto:

Gracias polo traballo feito para recuperar unha carreira despois de 7 anos, pero como ben se dixo "Preferimos invertir nos sufridos atletas antes que nos ineptos de cor verde", non me parece xusto que non haia as mesmas categorias de veteranas que de veteranos, unha muller de 50 anos non pode competir en condicións similares con unha de 38. Supoño que o faredes porque hai poucas mulleres que corran, pero facendo isto non se consegue que as mulleres se animen a correr.

Espero que tomedes isto en consideración e deséxovos moita sorte ca carreira.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 08 Mai 2006, 0:08
Asunto: O porque de que axa menos categorias femeninas

Si,en principio e porque hay menos mulleres que participan nas probas atleticas.Pero,gracias a criticas constructivas como a que ti estas lanzando,prometo forista VASA que para o ano que ven equipararei as categorias.Pois tes toda a razon do mundo e en certa maneira estou discriminando as mulleres.!Chapo para a tua peticion!
Un saludo para a forista VASA.
mam

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Mai 2006, 7:51
Asunto:

Moito ánimo á organización neste novo reto deportivo de recuperar unha carreira que tanto me gustaba .Agora encóntrome noutra situación atlética moi distinta,neste momento non estou entrenando por unhas pequena molestias surxidas despois da participación na media de Vilagarcía,pero se non podo participar irei a vela e a animar ós participantes,que todo se necesita.
Non sei se hai premios por equipos,recordo que nunha das últimas edicións sí ó había,e contribúe a darlle máis interés popular á carreira,é un estímulo máis.
O que máis me gusta e que siga sendo unha auténtica carreira popular feita por atletas,que pensan ante todo no atleta popular e non soamente nas "figuras".
Adiante pois,que se se traballa con entusiasmo,os resultados xa se verán
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 08 Mai 2006, 14:18
Asunto: Agradecimentos para o forista MAM

E de agradecer as palabras de animo que o forista MAM nos adica.Sempre e unha gratitude que os atletas de a pe nos reconozcan os moitos esforzos que se fai para levar a cabo unha simple carreira popular.
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Mai 2006, 19:17
Asunto:

Suerte con la organización. Seguro que todo sale bien. Allí estaremos mis hijas y yo.

Saúde.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos