Foros ›
Autor
Mensaxe
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 13:13
Asunto: Foreros Santiago-Comarca

Bueno,despois dunhas mini vacacións e como hai moi bo rollo vou propoñer unha idea que tiven hai tempo(bueno aínda que houbera mal rollo iba propoñelo o mesmo). Nas carreiras non da tempo a quedar con ninguén,nin falar un rato tranquilos...(polo menos a min , que son un saltimbanqui...) polo que propoño os foreiros de Santiago e alrededores ( e tódolos que queiran sumarse,por suposto) a quedar un domingo para facer un trote xuntos ( hai que decidir a distancia), logo estirar xuntos, ducha (eu aquí separaría homes de mulleres, pero bueno tampouco tería problema...ja,ja,ja) e quedar a comer xuntos. Non sei que vos parece a idea, habería que buscar un domingo sen ningunha carreira. Habería que quedar nun sitio, si alguén controla que o diga. Eu se non hai outro mellor. comprometeríame a facer un circuito da distancia que digades nos alrededores do Milladoiro, poderíamos alquilar o pavillón para estirar e ducharse (sae a hora máis ou menos en 12â?¬, polo que si somos uns poucos sairía barato) e logo buscar un sitio donde encargar a comida. Pero bueno, todo esto son torres que eu me montei no aire, se a idea é ben acollida podíamos levala a cabo antes das vacacións.
Unha aperta.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 13:19
Asunto:

Soy de la zona de Ferrol, Lentoperosejuro, pero me apuntaría gustoso al trote, a la reunión y a la comida. El único miedo que me da es la ritmo del trote, que ya sé como se las gastan algunos por aquí... Ríndose

Me apunto sin dudarlo. Me parece muy buena idea. Además, Santiago es un punto céntrico, con lo que se podría apuntar gente de muchos sitios.

Saludos.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 14:22
Asunto:

Evidentemente o trote sería a ritmo "super pasteleiro" (¿Dise así?), que todos vaiamos cómodos, para vota-los fígados xa temos as carreiras.
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 16:10
Asunto:

También me apunto a la cita, aunque el mayor problema son las fechas en las q poder quedar el mayor número. Todo es ponerse y conocer nuevas rutas por la zona.
El ritmo.... Opaahi, lentoperosejuro, será seguro, pero de lento tiene poco...
Nos vemos
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 16:18
Asunto:

Si la fecha me va bien contad conmigo que aunque estoy de parada biologica para un trote, uno siempre está disponible.

Todos temos unha leiriña en Conxo
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 16:21
Asunto:

opaahi se apunta aunque se reunan los foreros de Taiwan,despues habla de piti,lo nomino como aspirante al "forero ya estoy aqui",en parte es envidia sana,un saludo.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 16:56
Asunto:

BARRACHINA escribió:
El ritmo.... Opaahi, lentoperosejuro, será seguro, pero de lento tiene poco...

Precisamente por ser él quien hizo la propuesta hice yo mi comentario. Ya me olía yo que de lento, nada de nada, BARRACHINA. Confuso Moi feliz

ferrolano escribió:
opaahi se apunta aunque se reunan los foreros de Taiwan

¿Cómo? ¿Que ya hay reunión con los foreros de Correr en Taiwan? ¿Y te has enterado tú antes que yo, Ferrolano? ¡Qué cabr.... son Char-Lee y Mako-Oki que no me avisan...! Demo sorrindo
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 21:12
Asunto:

Me parece una buena idea, yo también me apunto, así que contad conmigo.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2006, 10:58
Asunto:

Bueno, esto vai collendo forma. Debíamos pensar en datas... e eso vai se-lo complicado. a bote pronto podíamos falar de Xuño, día 11 ou día 18. O día 11,se hai milleros, hai unha milla en Samil, pero" máis importante " é que o día anterior está o cros de A Toxa de supermorais, que non sería problema porque o día seguinte viríanos moi ben para soltar pernas.Despois o día 18 hai unha carreira en Esmelle (¿Dónde é eso?),pero máis grave é que o día anteior é a milla en O Pino. a milla en sí non sería problema para quedar para o día seguinte, o problema é que non sei dónde leín UNHA NOITE LOCA DESPOIS DA MILLA DE O PINO...e despois de eso seguro que hai problema...e máis dunha dor de cabeza.En fin son duas datas para empezar a barallar...O IMPORTANTE E QUE NOS POÃ?AMOS DE ACORDO TODOS OU CASI TODOS.
Unha aperta.
PD. Os homes de pouca fe asegúrolles que o ritmo vai ter que ser cómodo para todos. ¿Qué vos parece todos escoltando a Marola? (Sempre que non se pase.)
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2006, 11:11
Asunto:

Lentoperosejuro: Esmelle pertenece a Ferrol. Es la parroquia situada en la parte más al norte de la playa de San Xurxo, al lado de le playa de Cobas.

Me olvidé de decir que, por mi parte, no hay ningún problema de fechas.

Un saludo.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2006, 21:35
Asunto:

Por favor, si se confirma la cena-fiesta del 17, el 18 mejor no, que yo no doy para tanto y de vez en cuando me apetece tomar un mojito ó un gin-tónic Guiño . El 11 en principio me parece bien.

¡Ah!, gracias por lo de escoltarme. Ríndose

Saludos.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2006, 14:12
Asunto:

Vou a subir este tema, a ver se na segunda tandada ten máis éxito.Como di Marola, parece que o mellor día é o 11. Non somos moitos, a saber:Barrachina,Marola,Lentoperosejuro,¿Opaahí?, ¿¿¿easywind???.Se non se anima máis xente (por qué non???), podemos facer a cousa máis familiar, con duchas nas casas particulares...bueno de eso xa falaremos. Cantos Km queredes facer? Estou a vosa disposición, vós a mandar...
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2006, 15:06
Asunto:

yo, no me podría quedar a comer, pero por la mañana creo que si podría hacer el rodaje con vosotros. Y es que a partir de ahora con el buen tiempo la familia empieza a tirar hacia la playa, y no se pueden sacrificar estas obligaciones familiares.
-El día 11 me parece un buen día
-10:30 me parece una buena hora por si hace calor y a la vez dea tiempo a Opahi a llegar.
- 1h 0 1h:30m creo que sería un buen rodaje, dependiendo de condiciones climatológicas, terreno, ritmo, et. (el ritmo suavecito, que uno ya empieza a ir cascado)
Vosotros direis.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2006, 15:51
Asunto:

Por supuesto que podéis contar conmigo. Día 11, genial. Duración y ritmo: 1h a 5'/km o 1h30 a 5'30/km (ya os hacéis una idea de mis limitaciones Avergoñado ). Hora: Cualquiera, puedo dormir en Santiago (tengo familia).

Como veis, os lo pongo fácil.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 30 Mai 2006, 0:31
Asunto:

Opaahí escribió:
1h a 5'/km o 1h30 a 5'30/km
8O Abraiado Abraiado

Por favor, no me des sustos que no voy... estoy de vacaciones Avergoñado .
¿estoy de vacaciones...?

Las 10.30 me parece una hora perfecta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos