Foros ›
Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Set 2010, 22:38
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

U, eu ando a pé, corro, vou en bici, en moto e en coche. É dicir, me vexo en todas e cada unha das situacións que pode haber (afortunadamente, e grazas a Deus, non sei o que é ir nunha cadeira de rodas). Só digo que hai que tratar de poñerse sempre nos zapatos dos outros. O do tráfico eu vinno dende todos os ángulos posibles (entre coche e moto poido ter uns 700-800 mil kilómetros feitos) , e dígoche que hai que protexer sempre ao mais débil: ciclistas e peóns.

E cando imos en coche, pensar algo mais cos miolos e non deixarnos levar polo estrés e pola ansiedade... Moi feliz

Saúdos.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 01 Out 2010, 9:42
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

xiamonfrei: ¿ concibes que poida haber estradas sin cunetas ou arcens por dónde circular peatons e ciclistas ? Pensando

Friends forever
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Out 2010, 10:38
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

xiamenfroi escribió:
Que me vas a contar a min de pasar con choiva por riba da pintura dun paso de peóns, nunha moto de 650 cc., que aceleras un chisco, case nada, unha miguiña... enriba da pintura, e parece que estás sobre unha balsa de aceite. Entón que facemos, ¿que non se pinte para facilitarnos a nós (moteros) o paso? Iso non pode ser. Comprendemos que, polo de agora, ten que ser así (a falta de que empreguen outra pintura mais adecuada). Mentras tanto: pasar entre 2 raias brancas.
Dixen eu de non pintar os pasos de peóns?

E se entre as dúas raias brancas, hai unha roxa, por onde metes a moto? Se ó que me refiro eu, que pode haber pasos elevados (e outros elementos de seguridade) onde se precisen, pero axeitados á normativa, e que comprometan o menos posible a seguridade dos restantes usuarios da vía. Se esbaras e caes ca túa moto, ademais do teu golpe, son preto de 200 kg que poden arrastrar ou caer enrriba dos peons que se atopen preto.

E non fai falla ir na moto, en bici tamén se pode patinar debido á pintura, ca conseguinte caída e golpe.

Peroooo, ah pecador, acelerando nun paso de peóns? Guiño Estes das motos van como tolos :-D.

xiamenfroi escribió:
U, eu ando a pé, corro, vou en bici, en moto e en coche. É dicir, me vexo en todas e cada unha das situacións que pode haber (afortunadamente, e grazas a Deus, non sei o que é ir nunha cadeira de rodas). Só digo que hai que tratar de poñerse sempre nos zapatos dos outros. O do tráfico eu vinno dende todos os ángulos posibles (entre coche e moto poido ter uns 700-800 mil kilómetros feitos) , e dígoche que hai que protexer sempre ao mais débil: ciclistas e peóns.

E cando imos en coche, pensar algo mais cos miolos e non deixarnos levar polo estrés e pola ansiedade... Moi feliz

Saúdos.
E? Onde dixen eu o contrario?

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Out 2010, 13:19
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

Mr. Green Mr. Green Mr. Green A ver, U, ás veces hai un paso de peóns xusto despois dunha curva. Ou, o mais frecuente, ao pé dun semáforo en vermello. Cando se pon en verde, temos que acelerar. E nese caso, por riba cando chove, perigo gordo. En bici tamén e perigoso, pero si probas a acelerar (non digo mais, ao 50%) unha moto nas condicións que che digo, verás a diferencia.

Xa sei que non dixeches nada de non pintar os pasos, pero ahí están, así deben de estar e así hai que pasar por riba deles. Que todos somos conductores e peóns en calquera momento, e ás veces me teño levado bos sustos nos pasos (aínda mais onde eu vivo, exemplo do nulo respeto aos peóns, que os coches aparcan enriba dos pasos e si te ven cruzando, aceleran para facerte correr...).

Ao que eu me refería, e que parecía que entre coches e peóns, saes en defensa dos primeiros. Eu só digo que todos somos peóns, e non temos airbag, barras laterais, nen ESP... E deberamos ir todos mais amodo (eu xa baixei os ímpetus de xuventude, velocidade media por autovía 110 km/h; na vila, a pé ou en bici).

Saúdos, U.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Out 2010, 13:21
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

Ai U, esquecíame dunha broma; e non che falo de acelerar a fondo sobre unha liña branca. ¿Onde foi que Fernando Alonso perdeu posicións na saída por situar o Ferrari sobre unha liña branca? E iso que era carreira en seco... Moi feliz
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Out 2010, 21:52
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

Perdoa pola demora, corroseguro.

Sí, concibo que haxa carreteras sin cunetas nin arcéns. Eu véxoas moitas veces. ¿Por qué o dis?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 02 Out 2010, 9:29
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

xiamenfroi escribió:
Perdoa pola demora, corroseguro.

Sí, concibo que haxa carreteras sin cunetas nin arcéns. Eu véxoas moitas veces. ¿Por qué o dis?
Porque si as estradas tamén están para circular peatons e ciclistas non concibo que non dispoñan de cunetas/arcens por dónde circular peatons/ciclistas, e sobre todo peatons,que non deben circular por dónde exclusivamente circulan automóviles. Pensando

Friends forever
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Out 2010, 9:57
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

xiamenfroi escribió:
Ao que eu me refería, e que parecía que entre coches e peóns, saes en defensa dos primeiros.
Non o pretendía, como ti ben dis conduzamos o que conduzamos, todos somos peóns, cousa que esquecen algúns "enlatados".
xiamenfroi escribió:
E deberamos ir todos mais amodo (eu xa baixei os ímpetus de xuventude, velocidade media por autovía 110 km/h; na vila, a pé ou en bici).
110? Pois logo, creo que deberías regalarme a túa 650 Silbar e mercar unha de 125 Moi feliz .
Un saúdo Guiño .

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Out 2010, 20:50
Asunto: Re: Asesinatos de balde!

U escribió:
xiamenfroi escribió:
Ao que eu me refería, e que parecía que entre coches e peóns, saes en defensa dos primeiros.
Non o pretendía, como ti ben dis conduzamos o que conduzamos, todos somos peóns, cousa que esquecen algúns "enlatados".
xiamenfroi escribió:
E deberamos ir todos mais amodo (eu xa baixei os ímpetus de xuventude, velocidade media por autovía 110 km/h; na vila, a pé ou en bici).
110? Pois logo, creo que deberías regalarme a túa 650 Silbar e mercar unha de 125 Moi feliz .
Un saúdo Guiño .

Moi feliz Moi feliz Moi feliz Saúdos COLEGA (así, con maiúsculas).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos