Foros ›
I Milla Popular "Praia Samil" de Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Catalana

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Mai 2006, 19:07
Asunto: I Milla Popular "Praia Samil" de Vigo

Ola amigos do deporte! Os informo que o día 11 de xuño se celebrará por primeira vez a "Milla Popular Praia Samil" de Vigo.
Os premios son interesantes e todo atleta polo feito de participar recibirá unha gorra, unha camiseta e unha mochila.

Saúdos deportivos.
bieito

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/06
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Mai 2006, 23:15
Asunto:

Eu penso que a MIlla de Samil está moi ben pensado para poder disfrutar da praia. Pódeste dar un baño, correr a Milla e seguir de praia coa familia. Un punton para os Veteranos de Samil.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 30 Mai 2006, 23:18
Asunto:

Animo a todo el mundo a correr esta milla... yo si mi entrenamiento lo permite y otros compromisos también allí estaré, imagino que entraré el porras, la verdad es que se me hará muy muy cortita pero como en toda milla me lo pasaré en grande haciendo correr a los medio-fonderos... lo triste es que el final... me pegan un cambio y me dejan tirado... el espectáculo esta garantizado. ¡Animo y mucha suerte!.

BRAVO POR LOS QUE DECIDEN ORGANIZAR UNA CARRERA!
JavierCSC

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/11/05
0 Carreiras
52 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 31 Mai 2006, 19:24
Asunto:

Pero pon el enlace ¿no?
www.veteranosdesamil.c...a_info.asp

Va a ser bonito.

Como va a haber mucha gente que nunca en su vida ha visto atletismo será incluso más importante de lo que normalmente es tener un buen locutor. Llevais mucho tiempo preparándolo asi que supongo que ya estará cerrado el asunto, si no es fuera así, el ideal creo que es Antonio Cordero.

. : Javier
Catalana

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Mai 2006, 22:45
Asunto:

Penso que pode ser un día maravilloso. Carreira única e distinta. Gozando da Praia de Samil e das Illas Cíes ao fondo. Moita xente. Creo que merece a pena vivir o espectáculo. Se rendirá unha homenaxe a Xulia Vaquero. Anímaros. Ven coa túa familia e a disfrutar do día.
Saúdos deportivos.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Xuñ 2006, 12:14
Asunto:

Solo dar mi mas sincera enhorabuena a los veteranos de Samil... me lo pasé en grande en la milla... a pesar de hacer 2x4000 en Castrelos una horita antes intenté todo para ganar la carrera... misión imposible, si quieren igualar un poco a medio-fondistas y fondistas tendrá que hacer una doble milla...
Pues eso, gracias por vuestra invitación y hasta la próxima.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xuñ 2006, 17:33
Asunto:

Pedro, una pregunta: lo de las 2 series de 4000 la horita antes a la milla... fue de entrenamiento o fue otra competición??Se nota que nunca he hecho una milla Confuso ...bueno....que nunca he participado en una Milla (así mejor... Avergoñado ).
De todas maneras, y volviendo al tema: ¿¿no hay nadie más del foro que haya ido a Samil?? ¿¿Charly??¿¿¿Tette???¿¿¿Makoki???Vamos....por nombrar a algun@...A mi me gustaría mucho saber cómo ha ido...y seguro que a Vanessa también...que ya veo yo que se está animando para el próximo finde....
Ah!!!! Y enhorabuena a los Veteranos de Samil....que vaya caña que nos meten a los "todavía no veteranos" en las carreras!!!!!. Ah!! Y enhorabuena a Pedro Nimo..¡¡no me puedo creer que hubiese algún gacelo más rápido....!! Para mi que eso de las 2x4000 no fue buena idea.... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Es broma...
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xuñ 2006, 18:58
Asunto:

Pues no Piti, se me pasó por la cabeza pero al final no fui. Lo cierto es que me pica la curiosidad porque tampoco corrí ninguna pero no era el momento; hace tiempo que estoy corriendo solo en ritmos aeróbicos y debo estar bastante oxidado en cuanto a rapidez, otra vez será Guiño
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 13 Xuñ 2006, 10:18
Asunto: A miña primera vez

Pois foi todo moi ben. Algo máis de douscentos anotados e participantes reais foi algo menos. A máis numerosa a carreira dos arroaces, a miña.

Impresionante ver correr ás quenllas, que gacelas, meu deus. Fan sentirnos ao resto zoupons Guiño

Fixen 5´49" e non está mal. Pensaba que podería baixar de 6´e así foi. O complicado era saber o ritmo ao que sair para non afogar ou ir demasiado lento. E ainda que sain rápido aguantei.

O que si notei moito foi correr sobre area mollada, é esgotador, supoño que terei que comprar unha zapatillas en condicións para os meus 80 quilos, e entrenar sobre area antes de competir.

Unha moi boa experiencia, e moi motivante. Sei que a maioría preferides distancia máis longas, pero as millas están ben de cando en vez, son moi espectaculares.

Saudos a tod@s os foireir@s
vanessa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/02/06
0 Carreiras
451 Mensaxes
Ciudad de Cristal
Respostar citando Envío Mar, 13 Xuñ 2006, 10:45
Asunto:

Vamos a ver, 100â?¬ de premio.... sacamos la calculadora... ummmm

20 euros de gasofa + 20 de autopista....

buf por menos de un 80% de beneficios no voy a correr... lo siento esta vez no estaré con vosotros.

Un abrazo
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 13 Xuñ 2006, 10:55
Asunto:

vanessa escribió:
Vamos a ver, 100â?¬ de premio.... sacamos la calculadora... ummmm

20 euros de gasofa + 20 de autopista....

buf por menos de un 80% de beneficios no voy a correr... lo siento esta vez no estaré con vosotros.

Un abrazo

Entonces ya está todo claro, más opciones para llevarse los 100â?¬ Pedro Nimo porque tiene que pagar la hipoteca.

Saludos
Catalana

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xuñ 2006, 20:36
Asunto: I Milla Popular "praia Samil" de Vigo

Ola compañeiro! Quero felicitar a todos os atlet@s que participaron nesta primeira milla organizada polos Veteran@s de Samil. Foi unha verdadeira festa deportiva! E moi importante que sempre que poidamos, entre todos fomentemos e participemos nas nova iniciativas do mundo do atletismo. Esta milla foi unha proposta diferente e orixinal das que poidemos atopar actualmente tanto no ámbito galego como fora.
Parabéns para Carlos Adán, Elías Domínguez e Pedro Nimo entre outros porque dende un inicio ofreciéronse a participar e colaborar cos Veteranos de Samil.
Ogallá poidamos disfrutar de máis millas na Praia de Samil e de novos proxectos deportivos en Galicia.
Saúdos deportivos a tod@s!
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xuñ 2006, 22:49
Asunto:

Acabo de entrar en la página web de los Veteranos de Samil, según el enlace de Franki, y la verdad es que me he llevado una grata sorpresa. Ahora entiendo a Catalana cuando dice que es una carrera original, y es que con sólo ver los nombres de las categorías...muy divertido, sí señor.
Y participar en una carrera por arena es, además de durísimo, algo casi único...Felicitaciones de nuevo a los Veteranos de Samil y a todos los que han participado. Merecidísimas felicitaciones a mi vecino Gustavo Platas Vidal, toda una máquina.
Ah!! Y a Franki: bienvenido al foro. Jolín!! Ojalá yo sea capaz de hacer tan buena carrera en mi primera milla... Disimulando Disimulando
Saludos:
Guiño
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 06 Xul 2006, 17:56
Asunto: proba

[/img]http://photos1.blogger.com/blogger/3627/3220/1600/P6110211.0.jpg[img]
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 06 Xul 2006, 17:59
Asunto: proba

[/url]





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos