Foros ›
Electrolisis percutanea intratisular EPI
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gocalo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/01/07
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Nov 2010, 16:41
Asunto: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Sabe alguien si en Galicia algun centro utiliza esta tecnica,parece ser que funciona muy bien en tendinitis y otras dolencias.
Saludos.
canguitas

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/07
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 18:24
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Refresco este tema.

También estoy interesado en algún centro que utilice esta técnica en Galicia.

Desde luego lo que he leído en otros foros es muy alentador para el tratamiento de tendinopatías crónicas.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 31 Ago 2011, 21:23
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Pues yo creo que practicamente todas las clinicas lo hacen, al menos las que yo conozco en santiago.
gocalo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/01/07
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Set 2011, 8:19
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

mac-ray escribió:
Pues yo creo que practicamente todas las clinicas lo hacen, al menos las que yo conozco en santiago.

Podrias pasar el numero de telefono de alguna de esas clinicas.
Saludos.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 13 Set 2011, 11:02
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Sería para tratar una tendinitis ?
gocalo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/01/07
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Set 2011, 20:49
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

mac-ray escribió:
Sería para tratar una tendinitis ?

En principio "si" aunque parece que tambien tengo algun problema en la grasa de hoffa.
De todas formas no seria para utilizar ahora mismo,tengo que hacer una resonancia en octubre y a partir de lo que salga en ella....
correteando

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
50 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Dec 2011, 19:03
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Eu estou interesado nalgún centro que practique esta técnica en Galicia pra tratar unha tendinitis, preferiblemente na zona de Ourense ou cerca. Pero co desesperado que estou vou onde faga falta.
bouzas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/08/10
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Dec 2011, 0:20
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

en santiago por experiencia propia sei que hai unha clinica que realiza este tratamiento e no meu caso os resultados foron moi bos
correteando

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
50 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Dec 2011, 16:39
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Podesme dicir o nome da clinica, o telefono ou o lugar onde está para poder localizala?

No meu caso, sofro de tendinitis no tendon de aquiles dereito e xa levo 3 meses con rehabilitación en ourense sen resultados.

se non podes poñelo eiquí, enviame un privado, por favor.
fisioterapiajorgemontero

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
2 Carreiras
37 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 15 Dec 2011, 17:18
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Hola;

Llevo tiempo oyendo hablar de esta técnica y lo cierto es que la he descartado como opción por dos motivos; el primero y principal es que no tiene un respaldo científico de sus efectos y el segundo y no menos importante es porque no están descritos sus efectos adversos a corto, medio y largo plazo.

Desconozco, como bien digo cuales son sus efectos demostrados (positivos y negativos) y no encuentro nada en las bases de datos de publicación biomédica al respecto.

Alternativas a este tipo de tratamiento hay varias, invasivas y no invasivas -tanto intramusculares (punción seca), como extramusculares; estiramientos, amasamaiento, facilitación neuromuscular, cyriax....

por mi parte os prometo seguir buscando información publicada en bases científicas sobre el método y linkaros a los artículos que vaya encontrando.

un saludo,
Jorge Montero
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Dec 2011, 21:49
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Eu tiven a mesma lesión, primeiro nun tendón e logo no outro, e cureina con Cyriax e condroprotectores.

O traumatólogo díxome que, si non curaba, tiña que poñer inxeccións de factores do crecemento. En ningún momento me falou desa outra opción.
correteando

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
50 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Dec 2011, 23:12
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Eu levo 3 meses con ganchos, correntes,... e nada de nada, a min tamén me falaron dos factores de crecemento pero seca sé un tratamento moi caro e non sempre ofrece bos resultados. Da EPI so leo cousas boas... ¿pensades que non é tel como se pinta?
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Dec 2011, 1:57
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

correteando escribió:
Eu levo 3 meses con ganchos, correntes,... e nada de nada, a min tamén me falaron dos factores de crecemento pero seca sé un tratamento moi caro e non sempre ofrece bos resultados. Da EPI so leo cousas boas... ¿pensades que non é tel como se pinta?

- Da EPI non poido dicir nada, xa que non sei nada.
- Os ganchos seica van ben: dolorosos e lentos, pero ben.
- As correntes, para esta lesión, unha perda de tempo total (de feito, si a min un fisio me pon as correntes para esto, non lle volvo mais).
- Os factores de crecemento, 300 € por inxección. A min díxome que con unha podía curar, pero que ao mellor precisaba dúas.

Sorte.
correteando

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/11
50 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Dec 2011, 18:42
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Sandro escribió:
correteando escribió:
Eu levo 3 meses con ganchos, correntes,... e nada de nada, a min tamén me falaron dos factores de crecemento pero seca sé un tratamento moi caro e non sempre ofrece bos resultados. Da EPI so leo cousas boas... ¿pensades que non é tel como se pinta?

- Da EPI non poido dicir nada, xa que non sei nada.
- Os ganchos seica van ben: dolorosos e lentos, pero ben.
- As correntes, para esta lesión, unha perda de tempo total (de feito, si a min un fisio me pon as correntes para esto, non lle volvo mais).
- Os factores de crecemento, 300 € por inxección. A min díxome que con unha podía curar, pero que ao mellor precisaba dúas.

Sorte.

O meu traumatólogo faloume de poñer tres inxeccions... eso fan 900 euros que non é unha broma.

O fisio púxome correntes, ultrasons e ganchos (a min non me doeron nada) Por que dis que as correntes son unha perda de tempo?

grazas pola resposta.
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Mar, 20 Dec 2011, 9:30
Asunto: Re: Electrolisis percutanea intratisular EPI

Yo llevo dos meses y medio con una tendinitis aquílea en la pierna izquierda y cosa de un mes con la misma lesión en la derecha. También con rehabilitación con ganchos, corrientes, ultrasonido, ejercicios excéntricos... y nada de nada. Estaba considerando la EPI como una opción porque solo había leído cosas buenas, pero veo que algunos no la recomendáis ¿qué tipo de contraindicaciones puede tener?

Saludos

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos