Foros ›
V Subida ao monte Iroite
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 27 Dec 2010, 22:32
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

En canto o tempo, imos ter posibilidade de chuvia, frío e vento, pero tamén de bó tempo, polo tanto cajicha o que non veña.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 29 Dec 2010, 12:47
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

Pois parece que este ano se vai romper a tradición Pensando e imos ter bó tempo Moi feliz Angel Bailar Bailar unha razón mais para vir ao Iroite Silbar Moi feliz
¡Felices festas!
Saudiños.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 31 Dec 2010, 10:28
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

SE non chove fará un frío co K R LLO

A ver si podo ir que este ano pasarei o fin de idem en Villajarsía

Desde pobra hay que madrujar menos pra chejar a moimenta

SAudos compañeiros

afiladosrunners.wordpress.com/
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xan 2011, 19:54
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

¡Feliz aninovo!
Darlle as grazas a todolos participantes desta V Subida ao Iroite (darredor de 30 valentes) Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
O gañador desta edición na categoría masculina foi Angel Maceiras cun tempo de 39 minutos, na categoría feminina foi Silvia Deira e Fran Fernández recibiu o terceiro trofeo doado por Nautica A Poutada.
Agradecer a colaboración dos meus amigos Pachicho e Boirinho, sen eles non sería posible levar a cabo esta kedada Aplauso Aplauso Aplauso
Deixovos unhas fotillos que quitei V Subida ao Iroite
Saudiños e ata o ano que ben.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xan 2011, 21:13
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

noraboa o todos os valentes que foron quen de participar nesta bonita subida. Eu teño que pedir disculpas, pois a pesar de querer e ter toda a idea de estar ahi, o final, non fun quen de sair da cama ( a noite pasoume factura). Espero para a proxima edicion poder participar novamente. Un saludo e FELIZ ANO A TODOS!!!!!
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xan 2011, 22:34
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

Para min foi u pracer colaborar modestamente co amigo Barbanzón, que nas derradeiras negociacións feitas esta mesma mañán, conseguín que me aumentara o soldo un 30%!!!!

Aínda que non corrín, facendo fotos dende a miña bici paseino ben. Gostaríame máis correr, pero a bici e a foto son dous hobbies que me atraen moito, así que teño que decir que disfrutei.

Encantado de coñecer a novos correlegas e de poder saudar a outros que xa coñecera antes. Botouse tamén de menos a algún participante de anteriores edicións, e a algún outro que por mor do seu traballo, non pudo ser da partida... Para o ano.

Con ganiñas xa de que chege a VI Edición Subida ao Monte Iroite.

Enlace ás fotos. Debedes desculpar que algunhas (bastantes) non teñan unha calidade aceptabel, pero dende a bici, sen parar e enfocando por intuición... aínda menos mal...
Fotos Subida a Iroite

www.subeaobarbanza.blogspot.com
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Xan 2011, 22:33
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

Moi boas fotos Boirinho.
Algún ano ténome que dicir a participar, ainda que me coste a separación. Silbar Silbar
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 03 Xan 2011, 10:39
Asunto: Re: V Subida ao monte Iroite

¡Feliz ano novo amigo Kurty!, a ver se un ano destes lle "botas peito" e te atreves ca subida ao Iroite Guiño Silbar Moi feliz seguro que non serán tan graves os "danos colaterais" Nono Nono Mr. Green
Saudiños.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos