Foros ›
Autor
Mensaxe
franbomber

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 9:31
Asunto: San Silvestre Santiago

hola buenas,veo que en muchas ciudades de galicia se celebra la san silvestre,me pregunto si en santiago no se lleva a cabo ninguna iniciativa para realizar una carrera aqui,no se si se tiene hablado del tema en el foro,un saludo Pensando
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 15:54
Asunto: Re: san silvestre santiago

Estes dous ultimos anos celebramos un grupo de amigos e compañeiros coñecidos como CARsantiago unha carreira entre nos, o primeiro ano polo campus e o ano pasado pola alameda e non sei se este ano estaran dispostos a poder montar o tinglado(amin gustariame que si,que este ano tentarei aportar algo de axuda).
Solemos facela o dia 30 de despedida entre nos

You´ll never run alone
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 20:17
Asunto: Re: san silvestre santiago

Sieste ano se fai un máis que se apunta pra participar e tamén pra colaborar na organización pra o que faga falta,un saudo.
funtapicaku

Novo foreiro
Novo foreiro
9/12/10
15 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 20:45
Asunto: Re: san silvestre santiago

Hola,

Me llamo David, i me gustaria correr esta carrera popular con un amigo. Venimos para fin de año y normalmente corremos la San Silvestre de Barcelona, i nos gustaria mucho correr por Santiago de Compostela, ya que no es la primera vez que venimos. Si haceis esta carrera me gustaria participar como corredor, muchas gracias.
franbomber

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 21:10
Asunto: Re: san silvestre santiago

lo cierto es q es una pena q una ciudad como santiago no tenga una san silvestre acorde a su categoria,pero claro es muy facil hablar,lo q interesa es trabajar para poder llevarla a cabo,acudir a patrocinadores q esten dispuestos a apoyar la iniciativa,pero claro¿quien se mete en ese lio?seguro q da mucho trabajo y la gente no estara dispuesta a meterse en esas cosas aunque me parece muy loable e interesante la iniciativa de los compañeros del CAR de santiago,lastima, ya digo q no se pueda celebrar una carrera con cierta oficialidad, pero lo dificil supongo sera tener los medios materiales para poder llevarla a cabo,un saludo
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 09 Dec 2010, 21:25
Asunto: Re: san silvestre santiago

Adelanto que la San Silvestre informal de otros años se volverá a celebrar, en el CarSantiago estamos en ello pero me temo que andamos un poco despistados estos días, abriremos tema en breve.

Por supuesto estáis todos invitados y gracias a los que ofrecéis vuestra colaboración.
funtapicaku

Novo foreiro
Novo foreiro
9/12/10
15 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 10:52
Asunto: Re: san silvestre santiago

Ha los del CAR de Santiago:

Se que es muy difícil organizar una carrera de este ambito (organización, esponsors, logistica, premios, ayuntamiento, permisos) pero creo que una ciudad tan emblemática como Santiago de Compostela no tenga una carrera popular por su casco antiguo y sus alrededores, creo que el organismo de deportes del ayuntamiento tendria que iniciar esta propuesta.
Como simple corredor, por placer, mes gustaria mucho y tenies mi apoyo incondicional.
Animos que el "curro" final vale la pena.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos