Foros ›
M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 20:39
Asunto: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

Pois para aproveitar a miña forma, dentro de 3 semanas vou correr esta Media Maratón. A cal ten moi boa pinta e millores referencia por parte dos corredores asturianos.
Organiza o clube Llanera2007, e celébrase en Posada de LLanera 15 kms. antes de Oviedo. Un circuito de 2 voltas con varias subidas e baixadas, non é para facer marca persoal pero se estás en forma podes conquerir unha boa marca.
A páxina Web da carreira é a seguinte.
www.mediacorazonasturias.com
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 21:10
Asunto: Re: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

Recomendable. Eu fixena o ano pasado e pese a que hai algún repeito teño marca persoal nesta proba (tamén tiña un pico de forma que na miña vida.) Se podedes ide, eu este ano non podo.sorte
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 22:47
Asunto: Re: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

Creo conocer la zona por haber participado allí en un cross, pero en mis apuntes tengo puesto "Posada de Llanes"

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Feb 2011, 19:45
Asunto: Re: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

jesusb escribió:
Creo conocer la zona por haber participado allí en un cross, pero en mis apuntes tengo puesto "Posada de Llanes"
Posada de LLanes, me parece que pertenece al Concello de LLanes, este lugar es Posada de LLanera. Entre Avilés y Oviedo.
Espero empezar mañana a entrenar otra vez, ya que hoy aún me resiento del esfuerzo de Viana.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Feb 2011, 19:51
Asunto: Re: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

42195 escribió:
Recomendable. Eu fixena o ano pasado e pese a que hai algún repeito teño marca persoal nesta proba (tamén tiña un pico de forma que na miña vida.) Se podedes ide, eu este ano non podo.sorte
Home, eu se teño un bo día e atopo colaboración, non descarto baixar a miña marca, xa que en Viana me quedei a só 27" da miña M.M.P. na distancia ainda que quedei fundido.
E senon a disfrutar dunha nova Media Maratón.
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Feb 2011, 18:47
Asunto: Re: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

Aurora y yo también tenemos pensado ir, aunque esta vez, para mi desgracia, no podré hacer de liebre y me limitaré a hacer fotos, ya que llevo más de un mes parado por culpa del j....... piramidal. Aurora tiene la esperanza de hacer una buena marca, el pasado fin de semana corrió en Getafe (una media maratón excelente, por cierto) y la hizo en 1h38'17" corriendo de menos a mas y llegando muy fresca (su categoria es +50, o sea que no esta mal), pero contaba con una carrera mas bien llana. Espero que los repechos de los que hablais no sean muy duros.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Feb 2011, 23:13
Asunto: Re: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

O final chegouse os 600 inscritos o día antes de pechar a inscripción, que era o limite da organización.
A verdade que non vou moi convencido, xa que estiven fastidiado dende o fin de semana. Onte rematei cos antibióticos, así que o Domingo vanme pasar factura. Muro Muro
Ainda que hoxe fixen 1 hora suaviña (1º e derradeiro entreno da semana), e non me atopei tan mal como esperaba. Angel Angel
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3685 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Feb 2011, 17:21
Asunto: Re: M. Maraton corazón de Asturias 20/02/11

2ª Media del año y bastante contento con el resultado ya que las circunstancias en las que corrí no eran las más idoneas, pero le tenía muchas ganas a esta carrera.
Pese a haber tomado antibióticos hasta el miércoles, aparentemente me encontraba muy bien y animado.
Justo antes de la salida me presento a Epelper. Sorprendiendome el disparo de salida hablando con él ya que no corría. Los 2 primeros Kms, como viene siendo habitual muy rápidos, a partir de ahí ya se va cogiendo un ritmo homogeneo, pero me cuesta mucho marcar los Kms. por debajo de 4' Km. La 1ª vuelta bastante bien. Pero la 2ª vuelta a partir del Km15 me encuentro muy cansado y bajo considerablemente el ritmo saliendome unos parciales muy malos.
Aún así acabé con un tiempo de 1h24'57" oficial, que está muy bien, ya que el perfil no es para hacer marca, salvo que se vaya en muy buena forma.
En resumen otra Media nueva corrida, poco a poco voy haciendo las de Asturias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos