Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 9:23
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

a parte do efecto físico hai que resaltar o efecto sicolóxico de ditas prácticas dopantes. Mirade o que lles pasa ó profesionais (o baixón).

para os que fan trampa, xa non digo doping, o disfrute non é o deporte nin todo o que falades arriba, senon que é o gañarlle .... o veciño. Triste. Cómo vai a disfrutar esa xente, e qué falta de respeto polos demáis participantes!!!! Mad
Imaxinade cando terminamos cómo comentamos cómo nos foi a carreira anda coa respiración alterada co compañeir@ que chegou canda ti no posto 400. Os dous orguiosos de ter chegado, terse esforzado e ter feito o que podían. Qué vergoña debería sentir un tramposo !!

-- Chámame "ghose"
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 10:53
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Na operación destapada en Olot parece que tamén había profesionais:
Cita:
La red de tráfico de productos dopantes, la primera que destapa la Policía catalana, contaba con menores de edad entre sus clientes y abastecía tanto a culturistas como a deportistas aficionados de otras disciplinas, sobre todo triatletas. Muchos de ellos reciben ayudas del Gobierno a través del Plan ADO, por lo que los Mossos han facilitado sus nombres a las federaciones correspondientes para que adopten las medidas oportunas.

La trama contaba con diversas fuentes para conseguir los productos dopantes. Tenían un proveedor que los abastecía exclusivamente de EPO (Eritropoetina), obtenido en el servicio de hemodiálisis de un hospital, mientras que por otras vías importaban anabolizantes, clembuterol, hormonas del crecimiento y hemoderivados. Otra fuente era la compra, tanto en persona como a través de internet, de sustancias en farmacias andorranas.

O artigo do Diario As non hai por onde collelo. Afirmar:
Cita:
Lo malo es que esto tiene mucho peligro y es constitutivo de delito.

pode levarte a pensar que este tipo cree que está en Francia, porque polo de agora en España só é delito o tráfico, non o consumo.

E pregunto, ¿de que sustancias estades a falar que empregan os corredores populares en Galicia? Porque que o faga un profesional que se gaña a vida con eso e ten supervisión médica, pois aínda pode ter un pase; pero que o faga un amateur, que o único que pode é mellorar uns minutos na carreira, pois non ten ningún sentido.

Que cada un faga co seu corpo o que queira, e que me gañe nunha carreira un tipo que vai dopado non me importa en absoluto. Corro para pasalo ben e corro contra min, contra os meus tempos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 12:11
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

krrkrrktpillo escribió:
:( Ya dije hace tiempo que cuando haya controles en las populares, veríamos algunas sorpresas, yo también he oído que algunos q están "obsesionados" por los tiempos se meten de todo, y han adelgazado una barbaridad para arañar tiempo al crono, me parece una burrada que te juegues la salud tan tontamente Parar y seguro q acaban cometiendo el mismo error en otras facetas de su vida.
En cuanto a los "pros" que arrasan en las carreras también he oído comentarios de algún familiar cercano y entonces me he explicado muchas cosas...En fin, ojalá los identifiquen y los saquen de la circulación pq desvirtúan absolutamente todo. Enfadado
Ni una coma le añado! Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 13:01
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

AveFenix escribió:
Que cada un faga co seu corpo o que queira, e que me gañe nunha carreira un tipo que vai dopado non me importa en absoluto. Corro para pasalo ben e corro contra min, contra os meus tempos.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Lo mismito que Xoixe. Aunque alguna vez me he tomado... una cafecito cargado Ríndose Ríndose Ríndose sin cafeina Payaso Payaso Payaso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 18:22
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

krrkrrktpillo escribió:
:( Ya dije hace tiempo que cuando haya controles en las populares, veríamos algunas sorpresas, yo también he oído que algunos q están "obsesionados" por los tiempos se meten de todo, y han adelgazado una barbaridad para arañar tiempo al crono, me parece una burrada que te juegues la salud tan tontamente Parar y seguro q acaban cometiendo el mismo error en otras facetas de su vida.

Con todos los respetos, a mi este tipo de comentarios no me gusta nada. Los populares que llegan en los primeros puestos en las carreras son gente que entrena mucho y bien, y tienen doble mérito, porque además no viven de esto, tienen sus respectivos trabajos, se levantan temprano por las mañanas y sacan tiempo de donde pueden para entrenar.

Yo prefiero pensar bien, y no me entra en la cabeza que exista quien esté dispuesto a poner en riesgo su salud por bajar, como dice en el artículo, ¿de cuánto?, ¿de 3 hora en una maratón? Eso no tiene sentido.

Otra cosa es que le llamemos doping a los geles del Decathlon, el café de antes de la carrera, las barritas energéticas, la cañita de después,… entonces sí, todos dopados.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 18:27
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

alber escribió:
krrkrrktpillo escribió:
:( Ya dije hace tiempo que cuando haya controles en las populares, veríamos algunas sorpresas, yo también he oído que algunos q están "obsesionados" por los tiempos se meten de todo, y han adelgazado una barbaridad para arañar tiempo al crono, me parece una burrada que te juegues la salud tan tontamente Parar y seguro q acaban cometiendo el mismo error en otras facetas de su vida.

Con todos los respetos, a mi este tipo de comentarios no me gusta nada. Los populares que llegan en los primeros puestos en las carreras son gente que entrena mucho y bien, y tienen doble mérito, porque además no viven de esto, tienen sus respectivos trabajos, se levantan temprano por las mañanas y sacan tiempo de donde pueden para entrenar.

Yo prefiero pensar bien, y no me entra en la cabeza que exista quien esté dispuesto a poner en riesgo su salud por bajar, como dice en el artículo, ¿de cuánto?, ¿de 3 hora en una maratón? Eso no tiene sentido.

Otra cosa es que le llamemos doping a los geles del Decathlon, el café de antes de la carrera, las barritas energéticas, la cañita de después,… entonces sí, todos dopados.
Aplauso Aplauso Aplauso
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 19:29
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Los límites de la obsesión pueden llegar muy lejos. Yo también quiero pensar que esto no existe entre nosotros. Sí existe obsesión, que tampoco es buena, que sea mitigada a través de los entrenos.

Para mi correr es SALUD, física y psicológica, y así lo seguirá siendo aunque sigan ahí los 5´/km como una amenaza de la que en mi caso intento alejarme. Aún así, prefiero correr a ese ritmo, y hacerlo durante muchos años.

Saludos.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 20:54
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Piensa mal y acertáras!
Vaya País. Siempre dispuestos a creer lo peor de la gente.
Lo siento por la salud física y mental si existe algún pobre desgraciado popular que emplea esos métodos.
Personalmente, me llega con el subidón de dopamina que me da el entrenar y competir.
Eso sí, me seguiré dopando con un cafecito antes de alguna carrera.

Fumar mata, pero correr cansa.
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 21:23
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Eu realmente non entendo moitas opinións que hai sobre este tema.
Que se dopan certos corredores populares e totalmente verdadeiro, pero eso non quere decir que sean a maioria, porque neste pais tendemos sempre os extremos, que son todos ou non hai ninguen.
O dopaxe e algo que sempre vai existir e que se da en todos os niveis, non debemos ser tan hipócritas de negar a sua existencia, non hai corrupcion da política, sempre a houbo e houbera, pero non todos os políticos teñen que ser corruptos. Para que vos fagades unha idea, os gregos xa tomaban certo tipo de substancias para aumentar o rendemento, extrain da corteza dun sauce un tipo de substancia, igual que o principio activo da aspirina.

Un saudo
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 23:34
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

habra que de decirle al Sr. Odriozabal de la Federación Española de Atletismo que nos ponga a mear en botes para sus controles anti poding.
Lo que faltaba ya por oir.
Lo que creo que quieren hacer es acabar con el atletismo y que la gente pierda la ilusión de conseguir sus metas.
Señores, con sacrificio, entreno, ilusión y constancia es las mejores sustancias dopantes para conseguir todos los objetivos que uno se proponga.
Que acaben ya con la lacra del doping y con todos aquellos que no cumplan la ley y no compitan en igualdad de condiciones, y dejen en paz a los populares que amamos este deporte.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2011, 10:23
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

anderioc escribió:
Sí, los populares nos dopamos, con la cañita de despues de rodar el domingo y la tapa de callos (ahí va camuflado el clembuterol), nos dopamos con los 250gr de espagueti con tomate y queso (en el tomate camuflamos las autotrasfusiones) y también nos dopamos subiendo la noria de la fiesta del patron para centrifugar al epo y que no nos provoque un trombo.
Por favor, este señor Mora que deporte practica, de que nos conoce a los populares que entrenamos día tras día después de currar, que nos cortamos de comer y beber de lo que más nos gusta, que tenemos bronca con nuestras parejas porque el sabado a las 12 en cama y si es día previo a una carrera "mira cariño, mejor lo dejamos para mañana" y el día de la carrera "mira cariño, tengo las piernas molidas", en fin, no me creo nada, a menos que el pharmaton, el hidroxil, el reflex y el ibuprofeno sea doping, en ese caso sí, todos los populares somos unos "drojaditos".
Vivir para leer! Pais!

Eu o día que teña que andar pospoñendo estas outras actividades lúdico-deportivas:
- ou deixo as carreiras populares e me adico a entrenar a menor ritmo.
- ou me dopo.

Silbar Silbar Silbar
anderioc

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2011, 13:57
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Vale, entonces nunca correras un maraton, porque a mi despues de 42km no se me levantan ni las pestañas, otra cosa es que vayas a correr un 10.000 a padrón o a San Xiao a Ferrol, pero hablamos de cosas distintas y yo me refería a los sacrificios que requiere este otro placer que nos damos los populares, Disimulando
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2011, 17:50
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

Eu non sei,pero haberlos haylos,sejurooooo eu dou fe de aljun.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2011, 21:35
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

anderioc escribió:
Vale, entonces nunca correras un maraton, porque a mi despues de 42km no se me levantan ni las pestañas, otra cosa es que vayas a correr un 10.000 a padrón o a San Xiao a Ferrol, pero hablamos de cosas distintas y yo me refería a los sacrificios que requiere este otro placer que nos damos los populares, Disimulando

Por agora non corrín ningún maratón, só 4 medias e fixen vida "normal" antes e despois. Incluso o día antes da miña primeira media saín a tomar un par de copas cos amigos. E nalgunha de 10 km saín de copas o día anterior; eso si, sen dalo todo, ata eso das 4 da mañá, pero sen chegar doblado. O domingo teño pensado ir correr a Xinzo a de 10 km e o día antes teño unha festa de cumpreanos. Irei e tomarei en vez de 8 pois 3 copas e listo. Todo é cuestión de equilibrio, porque eu doulle máis valor a estar cos amigos tomando algo e charlando (o botellón e as saídas a dalo todo hai tempo que o deixei) que a mellorar 1 minuto na carreira. As prioridades cambian, e pode que dentro de 1 ano prefira mellorar 1 minuto que saír cos amigos. Se hai 2 anos me din que me ía a levantar os domingos antes do que me levanto pola semana para ir correr unha carreira, pégame tal ataque de risa que non paro en 2 días. E aquí ando madrugando domingo si, domingo non.

E cando corra o meu primeiro maratón (a ver se toca en Porto en novembro) xa che contarei que tal me foi despois, pero supoño que acabarei coma os deste vídeo (que é precioso) e non estarei para trotes. Guiño
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1491 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2011, 22:07
Asunto: Re: Os populares tamen se dopan

cóstame creer que un atleta popular poida doparse, é a maior estupidez que se poida cometer, ¿qué máis da facer posto 65 que 90 na vig-bay por poñer un exemplo? Absurdo a todas luces.

De todos modos, eu sempre o comento cos compañeiros das populares, e non é outro que o feito de que aínda que en España o atletismo profesional non ten un nivel destacable dentro do contexto internacional, ben é certo que a nivel popular penso que dase o caso contrario. Mesmo a veces falo da "profesionalización do atletismo popular", baseado na cantidade de kms que adestramos, do que nos preocupamos polos materiales, pisadas, alimentación...

E xa volvendo ó tema do doping. Aquí só se fala do doping a nivel popular. Pero...¿qué pasa co tema das oposicións a bombeiro? Aquí si que dou fé de que a xente vai en total desigualdade de condicións, e é certo que non son casos aislados, pero co tema de que "total só é por un día e ahí xógome o futuro"parece que está xustificado...

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos