Foros ›
Autor
Mensaxe
xuco

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/06
270 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Ago 2006, 15:56
Asunto: lesion psoas iliaco

Ola a tod@s
ainda que levo moito tempo accedendo o foro esta e a minha primeira aportacion. Comecei o ano pasado nisto do running e xa estou enganchado, participando en toda carreira que podo acudir.
Logo de xogar uns partidos de futbol sala e darseme por subir correndo o monte Naranco (Oviedo, onde botei os ultimos dous anos) notei unha dor difusa na zona abdominal. En lugar de darlle descanso seguin correndo e incluso participei en varias medio maratons, polo que agora estou a paga-las consecuencias.
Unha fisio confirmoume que tinha tendinite no psoas iliaco, e escribo para saber se alguen sufriu unha lesion deste tipo, e se hai algun xeito de acelera-la recuperacion, como pode ser algun exercicio especifico ou estiramentos.
Gracias por anticipado polos vosos consellos
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Ago 2006, 1:41
Asunto:

Hola Xuco,

Eu tamén me lesionei hai 3 anos do psoas e podoche dicir que a clave para recuperarte esta na "paciencia". No meu caso tardei 4 meses en deixar de ter dores, pero sei de casos de mais dun ano.

Ã? moi latoso de curar e hai que levalo con calma. Os contrastes de frío-calor na zona a min fóronme ben. Logo,moito repouso, e ausencia de actividade brusca ou estiramento na zona da ingle.

Ã? moi frecuente precipitarse e como pasado un tempo non se percibe molestia volver a correr, pero pronto se volve a recaer, e o retroceso é maior.

Eu de ti esqueceria o de poñerme prazos de recuperación, e se podes poñerme en mans dun fisio para que che faga un seguimento.

Espero terche sido de utilidade. Saúdos.
xuco

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/06
270 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Ago 2006, 11:58
Asunto:

Gracias polos teus consellos. Espero ter a paciencia suficiente para sair a rodar un pouco de vez en cando en lugar de forzar moito. Tamen hei de probar o de frio-calor.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Xov, 28 Set 2006, 19:49
Asunto:

Hola, una pregunta, los sintomas son parecidos a estos?

Te encuentras aparentemente bien pero cuando corres sientes molestias que a la mañana se traducen en dolor en la zona de adductores, abdolminal inferior y psoas. Segundo, si reposas, te da la sensación de que estas bien pero es fisticia, lo cual confirmas al rato de empezar a correr. Te duele al estornudar o reir?, te duele al hacer abdominales o estirar la zona del psoas?.

Yo llevo jodido desde COIA, y esto no mejora, solo puedo nadar con pull boy, hacer bici y poco mas.

Gracias

Todos temos unha leiriña en Conxo
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 29 Set 2006, 17:08
Asunto:

Debería verte un osteópata , easywind para que te diga si tu lesión es por entrenamiento ó por algún defecto anatómico ó postural. En Coruña hay uno que hasta lo recomiendan otros fisios compañeros suyos . Si te interesa , mándame un privado Guiño

Solo los genios somos modestos.
marineti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/10/06
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Out 2006, 12:34
Asunto: Osteópata en Coruña

Hola wottle, ¿Podrías decirme de alguna manera el nombre y dónde está ese osteópata en Coruña? Tengo un dolor en el hombro y me gustaría probar.

Gracias
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Out 2009, 12:55
Asunto: Re: lesion psoas iliaco

Cal e a dirección dese Osteopata





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos