Foros ›
XXII CARREIRA POPULAR MEAÃ?â??O 2006
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 15:02
Asunto: XXII CARREIRA POPULAR MEAÃ?O 2006

¡Que tal foristas!

O vindeiro 10 de setembro celebrarase, como tódolos segundos domingos dese mes dende hai xa 22 anos, a Carreira Popular de Meaño.
No vou a dicirvos as súas características, xa que tedes cumprida información no apartado calendario desta web ou na páxina da organización www.asociaciongam.org.
Agora ben, si me gustaría saber, como membro da organización e como corredor (por certo, eu tamén vou a Oleiros), a vosa opinion e suxerencias sobre a carreira.

Bueno amigos, espero as vosas respostas.

Saúdos.
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 17:25
Asunto:

Haber Marcos, la corri el año pasado y me kde impresionado por el ambiente, la organización, el nivel, etc. Ya no recuerdo si estaban los kms señalizados, kreo ke no, sería algo a mejorar, asi komo agilizar la entrega de trofeos, los ke vamos de lejos se nos hace tarde, jajaja, por lo demas este año vuelvo si puedo. SALUDOS
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 17:37
Asunto:

Que tal mkm2514

Estaban, e estarán, sinalizados os catro últimos quilómetros.
En canto á tardanza de entrega de premios, tratamos de facela o máis áxil que nos é posible. Certamente o ano pasado tivemos uns "pequenos" problemas informáticos. Aínda sen ter estos problemas, tende en conta que non podemos empezar a preparalas clasificacións ata que entra o derradeiro corredor, cousa que ocorre sobre unha hora despois da saída.
Unha solución sería poñer un tempo de fora de control, co que se ganarían uns minutos, pero, sinceramente, como corredor popular que son (antes que organizador dunha proba), non me parece xusto. Ir correr unha proba, co esforzo que eso supón para un corredor popular, e que te deixen fóra porque non correstes o suficientemente rápido, non me parece xusto.
O único que che podo dicir é que si non temos esos "problemas" (toco madeira), axilizaremos o máis rápido posible o proceso.

Saúdos e gracias por opinar.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 17:39
Asunto:

Hola Marcos.

Yo corrí esta carrera hace dos años, y te diré que pocas cosas hay que mejorar. Me gustó muchísimo, y es uno de los referentes de las Carreras Populares gallegas. Yo no se si la correré este año por las lesiones que estoy padeciendo, pero, que la recomiendo como una cita inexcusable, por el ambiente, el nivel y la hospitalidad que se respira en la misma.
Quizá , como apuntaba el anterior forista, no sería mala idea señalizar los kms de la carrera. Saludos.
Si necesitais algo , no dudeis en llamarme, para ayudaros en lo que yo pueda.

Saludos y suerte en la carrera.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 17:40
Asunto:

Por certo, se se vos fai moi tarde, fágovos unha proposición: quedar a comer por Meaño e ver pola tarde a espectacular CARREIRA DE CAMAS SOBRE RODAS...., non é broma, este ano xa vai pola edición 13ª.

Saúdos.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 18:23
Asunto:

Yo corrí el año pasado, impresionante ambiente, increibles corredores (mucha participación de compañeros portugueses, que siempre elevan el nivel de la prueba), pero es que te den tu peso en vino si ganas, atrae a mucha gente (la pena es que no gane yo que peso 15-20 kgs. más que la mayoría y tocaría a más y podría repartir algo. (nada con los bebedores de cerveza, a los que va tocar invitar en Sta. Cruz Ríndose Molón )

Me gusto mucho, el único "pero" que le pongo Avergoñado es que la salida de los peques se hace a la vez que los grandes, y aunque los tienen distanciados 10 metros, cuando dan la salida, ya sabemos como son los niños, te pasan fogueados y en la primera vuelta que hay que dar en el circuito estrecho hay mucha posibilidad de trompicarnos con ellos, de todas formas es una delicia verlos correr y que te pasen, por la "profesionalidad" que le ponen y que yo también le puse en su momento, pero hace tanto de eso....

gracias por vuestro esfuerzo, y este año como coincide, MALDITAS COINCIDENCIAS, con la maratón de Montaña de Manzaneda (que pretendo hacerla andando), no voy a ser de la partida, pero como tenéis el buen gusto de regalar camisetas con la edición del año siguiente, me pondré la que tengo del año pasado y así parece que también fui a correr éste.

Lo dicho que os salga todo bien y suerte.


Félix

Nota: y sigue siendo un verano con cuestas porque la rampa que hay a 1 km. de la meta se las trae.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 19:15
Asunto:

Fema, tés moita razón ¡MALDITAS COINCIDENCIAS!. Eu tamén quería correr a maratón de montaña (ten unha pinta estupenda), pero creo que non vai a poder ser. Quen sabe, ó mellor resulta que esa coincidencia me salva dunha debacle... jajajaja.

De tódolos xeitos, gracias pola suxerencia. Trataremos de separar máis a liña de saída dos nenos, aínda que necesariamente ten que ser a saída simultánea cos maiores, polo control informático.

Sorte na maratón e esperamos verte por Meaño o ano que ven.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 19:24
Asunto:

Me olvidé de una cosa importante, lo de la carrera de Camas, impresionante. Yo la vi el año pasado y es súper divertido verlo, aunque más divertido debe ser participar. Así que a los que vayáis, primero correr, después playa, más tarde comer, y por la tarde otro bañito y después a ver la carrera de camas que vais a disfrutar un montón.


Suerte y a por el vino.


Fema

Es una carrera ideal para que a los del montón como yo(importante en todas las carreras porque sino sencillamente no habría carreras) puedan llevarse un premio, porque sortean tantos regalos que es dificil que no te pueda tocar algo Avergoñado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2006, 23:55
Asunto:

Pois a decir verdade,nunca corrin a carreira de Meaño,pois sempre cadraba coa de Gundian. Confuso
Este ano tampouco vai poder ser,por decantarme por outra das carreiras que hay ese mesmo dia. Triste
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 18 Ago 2006, 9:22
Asunto:

supermorais escribió:
Hola Marcos.

Yo corrí esta carrera hace dos años, .......Yo no se si la correré este año por las lesiones que estoy padeciendo, pero, que la recomiendo como una cita inexcusable........

Saludos y suerte en la carrera.


Perdonad que utilice este post de Meaño para preguntar a Supermorais, si las lesiones que padece actualmente se deben a la Carrera de la Subida al Aloia, ya que a mi, desde la semana siguiente a la carrera, me encuentro fatal, principalmente de los tobillos y los gemelos. No sé si sería del esfuerzo que me costó llegar arriba pero desde aquel día no levanto cabeza.


Esperando mejorar, recupérate pronto Super que hay que seguir dando guerra a los de aldelante.



Fema
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 18 Ago 2006, 16:37
Asunto:

Hola Fema.

Gracias por tus ánimos. La lesión que sufro es en la rodilla derecha. Me lesioné la semana del Monte Aloia, por lo que ya corrí mermado esa carrera, y aún la sufro y lo que me queda. Terminé esta temporada hace justo una semana de forma forzosa por este motivo. De todas las maneras, entiendo perfectamente lo que te pasó en esa prueba. Es muy dura y se resiente todo al terminarla. Suelen pasar mucha factura. Espero que tu también te recuperes pronto.

Un saludo.
iral

Novo foreiro
Novo foreiro
18/08/06
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Ago 2006, 19:23
Asunto:

Marcos,

Sería posible para la organización hacer una carrera previa para los pitufos, con una carrera corta de unos 200- 300 metros? Tal vez sea demasiado complicado para la organización, pero a los "pequeños" les encanta participar y es una buena forma de meterlos en este "mundillo". De todas formas, enhorabuena por la organización y no dejéis de celebrarla. A los que somos de la zona de Arousa nos faltan buenas carreras para participar. SALUDOS
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Sáb, 19 Ago 2006, 12:49
Asunto: carreira de pitufos

Hola IRAL,

Este xa foi un tema que se tratou a finais da pasada edición. Desgraciadamente, este ano ó fallarnos o patrocinador principal, tivemos que adicar tódolos nosos esforzos a buscar financiación para a carreira, deixando un pouco de lado outros temas como a reorganización das categorías a nivel dos peques e feminina.
Desgraciadamente cada vez as empresas son máis reticentes a solta-los cartos, poñendo todo tipo de excusas, o que chega a poñer en entredito insluso a propia celebración da carreira.
De tódolos xeitos, no que atinxe ós rapaces de menos de catro anos, suxeriremos ós pais que corran só a subida dende a liña de saída ata a meta (aproximadamente 100 m), sen facer o circuíto de 1,2 km. Aínda así, se algún pai quere que o seu rapaz corra o circuíto, non llelo poderemos impedir, ó non estar regulamentado. Apelaremos ó bo tino dos pais e o ano que ven (espero que con máis apoio das casas comerciais) modificaremo-las categorías, creando unha de 0 a 4 anos, que só faga un percorrido simbólico, para maior lucimento dos pequenos (e maior orgullo dos pais) e deste xeito empezar a meterlle no corpo o gusanillo das carreiras.

Gracias pola túa suxerencia, saúdos e ata o domingo da carreira.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 5:13
Asunto:

Ayer fue presentado ante la prensa escrita y la tv local Salnés esta carrera por la tarde en Meaño, con la presencia del ganador del año pasado José B. López Pastoriza, el mariñense, (J.B.), o (CHEMA MARTÍNEZ), como le llaman por ahí a este estupendo atleta que compite en Oviedo.

Espero que Marcos o OKENIATA nos hagan una crónica del evento, por que además , sé qué con la prensa se portan también de maravilla, para que nos presenten las últimas novedades de esta extraordinaria carrera, ya clásica de fin-principio de temporada.
Saludos.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 7:42
Asunto:

Una carrera muy recomendable sin lugar a dudas,he ido los ultimos 4 años y siempre he salido de ella muy contento ,aunque el recorrido es exigente el trato al corredor post-carrera es exquisito ,siempre me quedo a comer por la zona para despues pegarme un baño por La Lanzada y despues ver las famosas carreras de camas que son divertidisimas ,sin lugar a dudas un buen dia para apovechar completo con la familia: deporte, comida, diversión os la recomiendo sin ninguna duda .

un saludete Guiño


PD:Tette seria una buena manera para ti de despedirte hacia tierras Teutonicas y hacer un ultimo entreno de calidad ya que de aquella ya tienes que tener todo el pescado vendido ,venga animáte que prometo dejarte ganar esta vez Ríndose Ríndose Ríndose

¿Que es más importante el viaje o la llegada?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos