Foros ›
XXII CARREIRA POPULAR MEAÃ?â??O 2006
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 8:40
Asunto: En la Carreira Popular de Meaño participarán cerca de 450

Pues algo de prensa:"En la Carreira Popular de Meaño participarán cerca de 450 corredores"
www.lavozdegalicia.es/...TO=5065260
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 8:59
Asunto:

CHARLY escribió:
Una carrera muy recomendable sin lugar a dudas,he ido los ultimos 4 años y siempre he salido de ella muy contento ,aunque el recorrido es exigente el trato al corredor post-carrera es exquisito ,siempre me quedo a comer por la zona para despues pegarme un baño por La Lanzada y despues ver las famosas carreras de camas que son divertidisimas ,sin lugar a dudas un buen dia para apovechar completo con la familia: deporte, comida, diversión os la recomiendo sin ninguna duda .

un saludete Guiño


PD:Tette seria una buena manera para ti de despedirte hacia tierras Teutonicas y hacer un ultimo entreno de calidad ya que de aquella ya tienes que tener todo el pescado vendido ,venga animáte que prometo dejarte ganar esta vez Ríndose Ríndose Ríndose

Bueno, si me dejas ganar Disimulando trataré de ir y poner casi fin a mi preparación. Hablamos.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 9:44
Asunto:

Quizas nos veamos por alli Maesse Tette y Maesse Charly... quizas...

Me voy a entrenar....

Salud y Kilometros
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 13:19
Asunto:

Saúdos a todos.

Efectivamente, onte, 30 de agosto, tivo lugar a presentación da XXII Careira Popular Meaño 2006 ante os medios de comunicación; acto sinxelo que este ano contou coa presencia do alcalde de Meaño, Jorge Dominguez, que fixo de anfitrión, Luciano Fernández, representante da Asociación de Bodegas Artesanas que doan o viño albariño, José Benito López Pastoriza, atleta gañador da pasada edición, e un servidor como representante da Asociación Cultural e Deportiva GAM, que como xa sabedes organiza a proba.

Como sempre foi un acto sinxelo e distendido no que se comentaron os diversos aspectos da carreira, que este ano como principal novidade ten a do viño albariño para o primeiro premio, que é doado pola Asociación de Bodegas Artesanas Rías Baixas. En liñas xerais, o resto da carreira mantense igual que a pasada edición (haberá moitos regalos a sortear).

Gustaríame resaltar só dúas cousas:

Por un lado, a excepcional colaboración brindada pola Asociación de Bodegas Artesanas, que sen dubidalo e co único pretexto de ser de Meaño, decidiron doar o viño (que por certo é unha boa cantidade), salvando a este singular premio (o peso do atleta en viño) da súa desaparición, trala renuncia, a última hora e dun xeito totalmente inesperado e con malos pretextos, da anterior casa comercial. Estes bodegueiros particulares decidiron axudarnos por axudar á xente do pobo. Outras empresas (adegas) ubicadas neste concello miran primeiro o negocio. Non quero con esto criticar, só resaltar o xesto deste grupo, que antes que empresarios, decidiron comportarse como veciños, e unha vez máis llo queremos agradecer desde o GAM.

Por outro, destacar a total, absoluta e desinteresada colaboración prestada por José Benito López Pastoriza. Igual que outros atletas (Pedro Nimo, Mª Jesús Gestido, Manuel Penas, Suso de la Fuente, Carlos Adán, etc., etc., etc.), púxose enteiramente á nosa disposición, aguantando incluso cambios de horarios a última hora, sen rechistar. Esto, ó fin e ó cabo, demostra a grandeza da xente que compite neste deporte, humilde e sempre con afán de colaborar. Eles, coma ningúen, representan o espíritu que debemos transmitir ós máis pequenos, o espíritu que queremos transmitir desde o GAM.

Esperamos e desexamos, que o domingo 10 veñades todos a Meaño e disfrutedes, non só dunha carreira, senon dunha festa. Con ese ánimo, estamos a traballar hasta o límite das nosas posibilidades un moi reducido grupo de persoas (e cada vez somos menos).

Saúdos e ata o domingo.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 14:11
Asunto:

Hola.

Tedes máis información no DIARIO DE AROUSA:
www.diariodearousa.com...ink=nolink

Saúdos.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 03 Set 2006, 10:33
Asunto: ¡Que pena me da!

La verdad es que me da mucha pena... pero como vosotros comentais... ¡Malditas coincidencias!. Tenía toda la ilusión de este año volver a correr la carrera de Meaño, a la cual por diversas circunstancias tengo un especial cariño... la verdad es que este año sabía que sería muy dificil volver a ganarla pues tan solo tengo encima dos semanitas de entreno... pero me daba igual!... Después del descanso de un mes ni de broma tenía pensado correr el Cto. de España de media maratón... pero como quien paga manda... mi club, me dice que es indispensable que corra... me voy a morir... pero hay que cumplir... y además, esta será mi última carrera con el Camargo, y a ellos les debo mucho, muchísimo...
No me lio mas, solo desear toda la suerte del mundo para la carrera y para los atletas y agradecer a los organizadores de Meaño todos los esfuerzos.
PD: Marcos, llámame cuando puedas al 687 12 68 35 pues creo que puede haber alguien interesado en colaborar con la carrera...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 03 Set 2006, 22:42
Asunto:

Me causa gran alegria PedroNimo que hayas regresado al foro.Espero que no nos abandones,pues hay mucha gente que te aprecia un monton.
Desearte que tengas suerte en el Campeonato de España de Media Maraton.
Y si abandonas el Camargo.¿ Se puede saber cual sera tu nuevo equipo ?
Un saludo campeon.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Lun, 04 Set 2006, 11:29
Asunto:

Tras las vacaciones esperamos tanto Suso como yo hacer la "reentré" en la dinámica de las carreras, aunque es una incógnita el rendimiento que vamos a dar Ríndose . La buena noticia es que he superado las molestias en mi tobillo derecho que me fueron acompañando en el final de la temporada pasada antes del verano. No tengo ni idea de como es el recorrido, me repasaré este tema y si tal luego os pregunto por el perfil. Gracias y saludos
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 12:22
Asunto:

Subeo el tema que ya queda poco para esta carrera y hago una lista de los participantes:

Charly
Azochador
km2514???
MarioeIsa???
tette
...

quién más?

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 12:28
Asunto:

tette escribió:
Subeo el tema que ya queda poco para esta carrera y hago una lista de los participantes:

Charly
Azochador
km2514???
MarioeIsa???
tette
...

quién más?


Tette compañero ,con dolor de corazón me vas a tener que borrar de la lista, la peque no puede correr tiene un esguince de tobillo fuerte desde Bayona (esta yendo al fisio todas las semanas ) y yo para ir solo como que no ... otra vez será .

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 12:34
Asunto:

CHARLY escribió:
tette escribió:
Subeo el tema que ya queda poco para esta carrera y hago una lista de los participantes:

Charly
Azochador
km2514???
MarioeIsa???
tette
...

quién más?


Tette compañero ,con dolor de corazón me vas a tener que borrar de la lista, la peque no puede correr tiene un esguince de tobillo fuerte desde Bayona (esta yendo al fisio todas las semanas ) y yo para ir solo como que no ... otra vez será .


SERÁS CAB***AZO Demo !!!

Me lías y ahora me dejas tirado???

Pues yo para ir solo como que también me quedo en casa Chorando

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3863 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 13:02
Asunto:

tette escribió:
Subeo el tema que ya queda poco para esta carrera y hago una lista de los participantes:

Charly
Azochador
km2514???
MarioeIsa???
tette
...

quién más?

PUES... XOIXE TAMBIEN SE ANOTA. POR CUARTO AÃ?O CONSECUTIVO. ALLI OS ESPERO, FOREROS/AS

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 13:35
Asunto:

ya he mandado mi inscripcion por mail
nos vemos el domingo


Charly
Azochador
km2514???
MarioeIsa???
tette
Xoise
Jabelo
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 19:32
Asunto: Carreira de Meaño

Xa fun en duas edicións e como quedei moi contento co trato, co ambiente, coa festa, volterei este domingo a dar unhas carreiriñas polas estradas do Salnés.

Charly
Azochador
km2514???
MarioeIsa???
tette
Xoise
Jabelo
Bubela

Ata o domingo!!
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 07 Set 2006, 14:50
Asunto:

Gracias Maesse Tette por contar con nosotros y meternos en la lista....
Pero hemos decidido correr en Gundian, Puente Ulla...

Saludos Bubela.

Animo y pasadlo bien.

Salud y Kilometros





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos