Foros ›
Autor
Mensaxe
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2011, 9:45
Asunto: Seguro Fga

Pasos a seguir
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2011, 11:42
Asunto: Re: Seguro Fga

¿Queres darte de alta como atleta federado ou facer uso do seguro?

Si queres darte de alta como atleta federado hai 2 opcións:

Facelo a través dun club (normalmente máis rápido e económico).

Facelo independiente (sale máis caro xa que a federación impón unha especie de canon ou algo así).

Si o que queres e facer uso do seguro da federación por unha lesión vas a ter que cubrir un parte.

Este seguro é moi básico e polo que eu sei soamente cubre accidentes. Si por exemplo tes unha tendinitis, periostitis, contractura... non che van a atender.

PD: Hai que molestarse un pouco en explicar as dudas si non a xente non se vai a molestar en contestar.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2011, 12:14
Asunto: Re: Seguro Fga

Por se se serve , conto meu caso: levaba tempo ca idea de federarme aínda que só fóse polo tema do seguro, xa que normalmente soio facer moitas carreiras no ano e xa rompera fibras nalgunha e por un módico prezo de 39,25 federeime ao final co Clube de Atletismo Alejandro Gómez ( cos que, por certo, estou totalmente encantado) e ao final , para a miña desgraza, sí que lle dín uso ao seguro xa que na carreira da Pascoa de Padrón tíven o que parece que foi unha contractura no xemelo; tramitei a través do clube un parte de accidente e chamei a Mapfre (aseguradora da FGA) , quen me atendeu a través do San Rafael, un hospital de A Coruña (en total, atención de urxencias+4 citas co traumatólog+ecografía+10 sesións de fisio).
Resumíndo, ¿compensa?, e a verdade é que sí, pero un sí matizado: é unha atención máis rápida e áxil que no Sergas, que se teño que pagar eu do meu peto, deixaríame o peto en mal estado Muerto ; pero a atención non é todo o rápida que se esixe nun caso así, porque para todo tés que andar chamando para pedir autorización e mandando faxes con informes médicos, etc. o que por exemplo fíxo que non escomenzase a fisio ata un mes xusto da lesión debido a tanta volta, e ao médico non lle quedou claro se foi unha sobrecarga, contractura,...... e o único que sacou en claro ca eco e que non foi rotura, pero supoño que por non pedir unha proba máis cara deixouno estar e darme fisio sen máis.
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2011, 14:30
Asunto: Re: Seguro Fga

Refirome unha vez tendo licencia federativa





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos