Foros ›
Autor
Mensaxe
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 9:20
Asunto: Re: Afiadores

vistahermosa escribió:
rubenigui escribió:
Previsión maratón do Miño

Maratón Rubén- 3h20
Relevos
Orbita- 1h0min50s
Espadana- 1h10
Vistahermosa- 1h1min
Manel. 1h15min

Eses son os obxectivos, así que iros mentalizando, ,je,je,je. Agora xa temos algo para motivarnos.

Orbita estás mellor do que pensas, xa veras como o Domingo saes disparado. Manel o tempo que fixeches hoxe cos problemas esta de p. madre.
Acepto o reto, pero si miras os tempos do ano pasado a min foi a quen yo puseches mais dificil.
Espero e desexo non defraudarte.
BIKOS
Yo tambien lo acepto pero contaba acabar en 1:05 o 1:06, el año pasado hice 1:01:10 a 4:29 asique 1:06 es a 4:51 y pienso que deberia sino me pega la pajara antes
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 9:25
Asunto: Re: Afiadores

Por cierto felicidades Manel aunque sean tardias, un beso solo pa ti, ya que siempre los andas pidiendo.
Besos pa to el equipo y personal de logistica jeje, pa cris tambien aunque no los merezca que el sabado no quiso tomar un chupito en vinos.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 9:25
Asunto: Re: Afiadores

vistahermosa escribió:
rubenigui escribió:
Previsión maratón do Miño

Maratón Rubén- 3h20
Relevos
Orbita- 1h0min50s
Espadana- 1h10
Vistahermosa- 1h1min
Manel. 1h15min

Eses son os obxectivos, así que iros mentalizando, ,je,je,je. Agora xa temos algo para motivarnos.

Orbita estás mellor do que pensas, xa veras como o Domingo saes disparado. Manel o tempo que fixeches hoxe cos problemas esta de p. madre.
Acepto o reto, pero si miras os tempos do ano pasado a min foi a quen yo puseches mais dificil.
Espero e desexo non defraudarte.
BIKOS

tamen o que sacou chapa en Parada do sil Sorriso
bicos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 11:40
Asunto: Re: Afiadores

espadana escribió:
vistahermosa escribió:
rubenigui escribió:
Previsión maratón do Miño

Maratón Rubén- 3h20
Relevos
Orbita- 1h0min50s
Espadana- 1h10
Vistahermosa- 1h1min
Manel. 1h15min

Eses son os obxectivos, así que iros mentalizando, ,je,je,je. Agora xa temos algo para motivarnos.

Orbita estás mellor do que pensas, xa veras como o Domingo saes disparado. Manel o tempo que fixeches hoxe cos problemas esta de p. madre.
Acepto o reto, pero si miras os tempos do ano pasado a min foi a quen yo puseches mais dificil.
Espero e desexo non defraudarte.
BIKOS
Yo tambien lo acepto pero contaba acabar en 1:05 o 1:06, el año pasado hice 1:01:10 a 4:29 asique 1:06 es a 4:51 y pienso que deberia sino me pega la pajara antes



Actualizo

Maratón Rubén- 3h20
Relevos
Orbita- 1h0min50s
Espadana- 1h06
Vistahermosa- 1h1min
Manel. 1h15min
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 18:29
Asunto: Re: Afiadores

Boas.esperai que boto /voto(ou como ostia se escriba)contas
besitos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 18:29
Asunto: Re: Afiadores

orbita escribió:
No no Capi,sinto levarche a contraria pero si e certo o que poñen no foro:
Relevo 1: 13.600 m. (saliendo de la Plaza Mayor).
Relevo 2: 14.200 m. (vuelta completa al recorrido del río).
Relevo 3: 14.600 m. (vuelta completa y llegada a meta al final da Ponte Romana).

(Puxoo Pipe no fio da carreira),a tí pideche que vaixes a tua marca en 2:36 e tendo en conta o estado de forma no que estas(e esperando que te recuperes desas molestias) e perfectamente factible, en cambio a mín pideme que corra 1 Km. mais en 14 seg.,que tal e como estou teño as mismas posibilidades que de que me toque o euromillon,e mais,eu diría que o que che puxo a tí e o obxetivo mais acertado xa sexa por exceso ou por defecto creo que e o que mais se vai aproximar .Besos
Tes toda a razon, no me decatara que tiñas que facer un KM. mais, pero estou seguro que se non o logras, non andaras moi lonxe,
En canto as miñas molestias andan esi, esi, algo millor pero non todo que quisera, se maña non van bastante millor, o mercores terei que ir o fixio.
Bikos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 18:40
Asunto: Re: Afiadores

As miñas contas son as mesmas cas vosas ,pero como a miña cabeza anda mais rapido cas pernas e estou sentado ,vou loitar pola 1:13m

Ando flipao,querome apuntar para facer o maraton enteiro e en maside tive que andar sete ou oito veces ,a proxima saida foi na casa da xuventude andei duas veces ,e ainda por encima apuntome o entreno do domingo que so queria chegar a casa,e gracias a Orbita e Ruben non abandonei o barco,e Oscar no momento en que te vin daba igual que me deras un beso ca que me puxeras diante a tia mais cachonda do mundo mundial ,ia ser o mesmo ,pasaba de vos ,estaba muerto

Pero como temos mentalidade de superacion vamos a loitar polos nosos obxetivos

Bicos que teño que descansar para o domingo
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 20:10
Asunto: Re: Afiadores

MANEL. escribió:
Oscar no momento en que te vin daba igual que me deras un beso ca que me puxeras diante a tia mais cachonda do mundo mundial ,ia ser o mesmo ,pasaba de vos ,estaba muerto

pero se que resucitaste y mas que lo haras, vamos crack , otros hubieran tirado la toalla. retomar los entrenos e ir poco a poco cuesta, seino

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
-Brétema-

Novo foreiro
Novo foreiro
7/09/11
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 20:26
Asunto: Re: Afiadores

Boas noites rapaces!!!tedes as mulleres asustadas con tantos bicos que son a primeira que entra no foro,jajajaja,todo un honor,quedome eu con todos Bailar
Comento pra desexarvos sorte nesta nova tempada,e por pedir...que sexa todavía mellor que a anterior,que se recupere ben o lisiado e que non saia tanto de festa o do cubata que logo ralentiza,jajajajajaja
Manel ,pedirche desculpas polo do cumpleanos Rezar haber si con esto arranxo algo

E como mellor tarde que nunca,moitisimas felicidades!!e que pasaras un gran día Aplauso Aplauso
Besiños pra tod@s
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 20:49
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces, Capi,temos que concretar eso que andabamos a darlle voltas,inda temos tempo peeero...,hoxe fun pagar a inscripcion pra do Carballiño e pareceume a mais complicada de todas as que levo feito,inscribinme por internet e deronme un codigo pra ir a La Caixa e ingresar nun nº de cuenta poñendo ise codigo xa que non se podia facer a traves de internet,total que ca xente que habia esperei media hora.Nesta semana quedaremos un día pra salir suave,dade un toque cando vos vaia ben.Besos pra tod@s.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 5:18
Asunto: Re: Afiadores

AFIADORES ,moitas gracias polas felicitacions,e non vos preocupedes por si non vos destes de conta ,sabiao pouca xente ,ultimamente non me gusta cumprir anos ,e que saio moito de paseo e vexo cada cousa !!!

-Brétema- e un orgullo verte por aqui,eres benvida ,xa sabes esperamos que nos visites moito ,por certo non te asustes do que leas ,moitas cousas son bromas pero como xa sabes os besos e un prato da casa,noraboa por decidirte a practicar este hobi,esperamos verte pronto o noso caron.

E referente a vos afiadores ,gustanme as mulleres pero eses regalos son moitos pa min,e sobre todo cando son xuntos,cando teñades un dia libre vides conmigo a traballar e veredes cantas hai,tamen hai que decilo hai de todo ,

Cita:
oscar escribio=pero se que resucitaste y mas que lo haras, vamos crack , otros hubieran tirado la toalla. retomar los entrenos e ir poco a poco cuesta, seino
Tes razon Oscar,resucitei sobre todo cando tomei a cerveza jejejahora tamen e verdade a toalla mentres poida non a tiro sempre cando isto non me emtorpeza para miña vida persoal e os entrenos case son coma sempre de moi en vez en cando por non decir de carreira en carreira pero de momento e o que hai,gracias

Moitas gracias a todos por estar eiqui,ahora terei que facer horas para fabricar mais besos ,BESOS para todos e todas ,
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 13:46
Asunto: Re: Afiadores

Encantados de ter a Brétema no fío e formando parte da parella Orbita-Brétema. Ánimo nos entrenos, pero pouco a pouco que as cousas mellorarán a medida que fagas kms. De todas formas tes un bo maestro aínda que seguro que algo duro.,je,je,je. O dito moitos besos e benvida aos Afiadores.tv.com, je,je,je

Orbita, en principio teño pensado saír o mércores pero suave sen machacarme moito que o Domingo quedan moitos kms por recorrer. Xa te chamo o Mércores.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 15:46
Asunto: Re: Afiadores

rubenigui escribió:


Orbita, en principio teño pensado saír o mércores pero suave sen machacarme moito que o Domingo quedan moitos kms por recorrer. Xa te chamo o Mércores.

Pois eu deica o sabado a maña non saio mais,asi que pasaino ben

besos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 18:54
Asunto: Re: Afiadores

espadana escribió:


Yo tambien lo acepto pero contaba acabar en 1:05 o 1:06, el año pasado hice 1:01:10 a 4:29 asique 1:06 es a 4:51 y pienso que deberia sino me pega la pajara antes

Xa podes espabilar se non queres que cha pase por riba jejeje,veña dalle as pernas e loita po 1:01:00,que sepas que vas ser o meu obxetivo

Besos xa queda menos ,sabado andaina con churrascada e domingo sesion bermouth
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 20:41
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces,pois maña saldremos a correr suave así que espero a tua chamada Rubenigui e si se apunta algun mais tamén será benvido.Besos pra tod@s.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos