Foros ›
Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 20:42
Asunto: Re: Afiadores

Hola a todos.
Igual cos demais menbros do equipo, eu tamen che dou a benvida Bretema considera esta coma se fora a tua casa e nos coma da familia Ríndose esperamos verte da saida dunha carreira a noso caron.
Eu tamen teño pensado sair maña, pero moi suaviño, que esto non acaba de recuperarse de todo,
Bikos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:25
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces,Rubenigui espero que salira todo ben.Manel,o noso inda non chegou o demais si.Capi,si saliches xa diras que tal.Espadana,manda besos.Besos pra tod@s.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:32
Asunto: Re: Afiadores

orbita escribió:
Hola Rapaces,Rubenigui espero que salira todo ben.Manel,o noso inda non chegou o demais si.Capi,si saliches xa diras que tal.Espadana,manda besos.Besos pra tod@s.

Todo ben Orbita, xa está en planta. Graciñas. Bicos

Manel, Capi e Espadana, vémonos o Sábado
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:32
Asunto: Re: Afiadores

Hola chicos, sumome os desexos de Orbita de que saira todo ben Ruben.
Bueno, salin pero unha vez que rematei a baixada, xa comenzei a notar molestias, pero fixen casi 9 Km. cun ritmo de 4.53, parece claro que o relevo podereino facer, ainda que o millor tardo unos cuantos minutos mais.
Bikos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:38
Asunto: Re: Afiadores

vistahermosa escribió:
Hola chicos, sumome os desexos de Orbita de que saira todo ben Ruben.
Bueno, salin pero unha vez que rematei a baixada, xa comenzei a notar molestias, pero fixen casi 9 Km. cun ritmo de 4.53, parece claro que o relevo podereino facer, ainda que o millor tardo unos cuantos minutos mais.
Bikos
Non pasa nada,eu esperote tomando café en compañia de Manel,eu vendo as sensacions do entreno de hoxe tamén vou ter que cambiar o obxetivo a peor.Besos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2011, 20:48
Asunto: Re: Afiadores

Por certo, acabo de inscribirme na carreira de Carballiño, eso si ,faltame pasar por caixa, e nunca millor dito, e dos poucos inscritos que hai ata o de agora, tachin, tachin Bailar o compañeiro Orbita lucira o dorsal numero 1 Aplauso
A polo mismo posto na carreira Ríndose
Bikos
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 8:43
Asunto: Re: Afiadores

orbita escribió:
Hola Rapaces,Rubenigui espero que salira todo ben.Manel,o noso inda non chegou o demais si.Capi,si saliches xa diras que tal.Espadana,manda besos.Besos pra tod@s.
orbita ya os mande besos el lunes para toda la semana
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 8:45
Asunto: Re: Afiadores

una pregunta haber si alguno sabe donde mirar, estuve anotando tiempos de las ultimas carreras pero la del rio mao boveda no encuentro la clasificacion, alguno sabe donde puedo buscar,
besosss
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 10:57
Asunto: Re: Afiadores

Hola rapaces, xa está anunciado o reto dos 109 na páxina dos Esprintes

esprintes.blogspot.com...intes.html
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 19:29
Asunto: Re: Afiadores

rubenigui escribió:
Hola rapaces, xa está anunciado o reto dos 109 na páxina dos Esprintes

esprintes.blogspot.com...intes.html
Moita sorte os catro, estou seguro que o ides conseguirBikos
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2011, 19:34
Asunto: Re: Afiadores

Hola chicos.
Orbita creo que xa tes o resguardo do teu poder, maña sobre as 8 e algo paso por a tua casa pa recollelos,
Rubenigui o sabado tes que levar o teu coche, pois nos quedaremos ala todo dia, pero se queres facer o viaxe canda nos, saliremos sobre as 8 do noso punto habitual.
Manel hai que preguntarlle a Espadana se hai licor cafe dos avituallamentos, sinon igual era bo levar unha botella da casa Ríndose
Bikos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Set 2011, 4:58
Asunto: Re: Afiadores

vistahermosa escribió:


Manel hai que preguntarlle a Espadana se hai licor cafe dos avituallamentos, sinon igual era bo levar unha botella da casa Ríndose
Bikos

Acabo de chamalo por telefono enon mo colleu,ainda debe de estar na cama,intentareino mais tarde


Pois si o noso compañeiro Rubenigui vai de envitado especial o reto dos 109 ,109 km,moito animo e forzas pos catro que estou completamente seguro que o conseguides

Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Set 2011, 9:20
Asunto: Re: Afiadores

Hola Rapaces,Rubenigui moita sorte nese reto,espero que vos salga todo ben e o disfrutedes os catro.Espadana,¿pensas que mandando besos o lunes xa cumples?,tes que mandarnos besos todos os dias,pasadeo ben maña e que vos salga todo perfecto,pero non cometades moitos escesos que o domingo...Capi ,xa teño o resguardo e vou ir dentro dun anaco,vemonos a noite.Manel,cuidado maña,a mín andar castigame infinitamente mais a espalda que correr,pero cada persona e un mundo.Besos pra tod@s.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 30 Set 2011, 9:26
Asunto: Re: Afiadores

Rapaces, si queredes podédevos animar a acompañarnos o Sábado dende Cea ou máis cerca si queredes, aínda que Oscar é o que sabe mellor o recorrido. Mañá levarei o meu coche para virme antes. Irei ata o punto de encontro as 8, pero si non chego non esperedes por mín. Xa nos vemos en Xunqueira. Gracias polos ánimos, esperemos rematar os catro si os músculos acompañan porque mentalmente non hai quen nos pare.,je,je. Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Set 2011, 10:50
Asunto: Re: Afiadores

Bueno,pois xa teño os dorsais,por certo,o vale descuento da tienda de deportes non o deron(si e que o tiñan que dar cando os dorsais)a mín dame igual pero igual a vos non,outra novedade e que o primer relevista cambiaronlle algo o percorrido na zona das Lagoas(non creo que en distancia se note nada),e tamén estaría ben quedar no puesto do dorsal inda que eso e mision imposible ,temos o Nº 30.Besos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos